Агротехнічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766
Browse
20 results
Search Results
Item Програма дослідницької практики(ЦНТУ, 2024) Мачок, Ю. В.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.Магістр – ступінь вищої освіти, що здобувається на другому рівні вищої освіти на базі освітнього ступеня бакалавра та присуджується закладом вищої освіти за результатами успішного проходження здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми. Дослідницька практика є обов’язковою освітньою компонентою професійної підготовки освітньо-професійної програми «Агроінженерія» для здобуття ступеня вищої освіти магістра за спеціальністю 208 «Агроінженерія». Метою практики є набуття професійних навичок та вмінь здійснення дослідницької діяльності. Методичні рекомендації призначені для організації та проведення дослідницької практики здобувачів вищої освіти на другому рівні вищої освіти освітньо-професійної програми «Агроінженерія» Центральноукраїнського національного технічного університету.Item Агроінженерія. До виконання дипломної роботи. Магістри(ЦНТУ, 2024) Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Мороз, С. М.; Нестеренко, О. В.Дипломна робота є кінцевою складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної дослідницької чи науково-дослідницької роботи. За характером дипломна робота є дослідно-інноваційною з відповідними вимогами до оформлення та забезпечення академічної доброчесності. Методичні рекомендації висвітлюють мету і задачі дипломної роботи, тематику, рекомендації по підбору, систематизації і вивченню спеціальної літератури, нормативно-технологічної документації по проблемах наукових досліджень, збору, аналізу і оформленню матеріалів, та містять загальні вимоги до змісту, об’єму і оформлення випускних робіт. Виконання дипломної роботи спрямовано, в першу чергу, на формування у здобувачів інтегральної компетентності «Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі агропромислового виробництва, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог». Зміст дипломної роботи формує компетентності, визначені освітньо-професійною програмою «Агроінженерія» спеціальності 208 «Агроінженерія» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти у Центральноураїнському національному технічному університеті. Тема дипломної роботи має бути актуальною в галузі агроінженерії, бажано пов’язана з вирішенням проблем і нагальних задач агропідприємств Кіровоградського регіону (у тому числі дрібних фермерських і особистих господарств).Item Програма навчальної, технологічних та переддипломної практик(ЦНТУ, 2023) Мачок, Ю. В.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.Програма і методичні рекомендації містять усі види виробничих практик, передбачених навчальним планом бакалаврської підготовки. Програма кожного виду практики виділена в самостійний розділ, загальні питання і методичні рекомендації проведення практик виділені в спеціальні розділи.Item Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»(ЦНТУ, 2022-09-28) Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Сало, В. М.; Васильковський, О. М.; Бевз, О. В.; Магопець, С. О.Кваліфікаційна робота – це навчальний конструкторський документ, що складається із графічних (креслення) і текстових (пояснювальна записка) документів. Тому оформлення кваліфікаційної роботи як конструкторського документа повинно відповідати «Єдиній системі конструкторської документації» (ЄСКД), необхідним «Державним стандартам України» (ДСТУ) та «Єдиній системі допусків та посадок країн економічної взаємодопомоги» (ЕСДП СЕВ) на конструкторські документи. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.Item Програма дослідницької практики. Освітньо-професійна програма «Агроінженерія». Магістри(ЦНТУ, 2022-08-30) Мачок Ю.В.; Лещенко С.М.; Петренко Д.І.; Васильковський О.М.Дослідницька практика є обов’язковою освітньою компонентою професійної підготовки освітньо-професійної програми «Агроінженерія» для здобуття ступеня вищої освіти магістра за спеціальністю 208 «Агроінженерія». Метою практики є набуття професійних навичок та вмінь здійснення дослідницької діяльності. Методичні рекомендації призначені для організації та проведення дослідницької практики здобувачів вищої освіти на другому рівні вищої освіти освітньо-професійної програми «Агроінженерія» Центральноукраїнського національного технічного університету.Item Основи агроінженерії та інформаційні технології. Практичні роботи(2023-08-30) Амосов В.В.; Петренко Д.І.; Мороз С.М.Практичні роботи з курсу «Основи агроінженерії та інформаційні технології» призначені для набуття студентами навичок пошуку інформації в мережі Internet, користування інформаційними системами для дистанційного навчання, використання середовища MathCAD для розв’язку математичних задач, початкових знань зі створення 2D креслень та роботи в 3D моделюванні з використанням програми SolidWorks.Item Новітні системи землеробства. Практичні роботи(ЦНТУ, 2023) Резніченко, В. П.Методичні рекомендації до проведення практичних робіт з новітніх систем землеробства згідно вимог кредитно-трансферної системи навчання для здобувачів ОПП «Агроінженерія» спеціальності 208 «Агроінженерія» другого ступеня вищої освіти. Практичні роботи доповнені додатковим табличним матеріалом, який необхідний для виконання практичних завдань. Методичні рекомендації будуть використані як для аудиторної роботи під керівництвом викладача, так і для самостійної роботи здобувачів.Item Процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва(ЦНТУ, 2020) Штомпель, Г. В.; Shtompel, H.Методичні вказівки призначені для вивчення англійської мови як мови професійного спрямування для студенів спеціальностей «Процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва». Для ознайомлення та обговорення пропонуються тексти та завдання різного рівня складності. Рекомендований для студентів денної, очної, заочної, дистанційної форм навчання, для вступаючих до магістратури або аспірантури.Item Методичні рекомендації до оформлення випускної кваліфікаційної роботи. Агроінженерія. Магістри(ЦНТУ, 2020) Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Васильковська, К. В.; Лещенко, С. М.; Мороз, С. М.Магістерська кваліфікаційна робота є кінцевою складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної науково-дослідницької роботи в магістратурі. За характером магістерська робота є дослідно-конструкторською з відповідними вимогами до оформлення з обов’язковою перевіркою на доброчесність у програмах з виявлення плагіату. Методичні рекомендації призначені для виконання магістерських робіт за спеціальністю 208 – Агроінженерія, у відповідності до освітньої програми «Агроінженерія». Рекомендації висвітлюють мету і задачі випускної роботи, тематику, рекомендації по підбору, систематизації і вивченню спеціальної літератури, нормативно-технологічної документації по проблемам наукових досліджень, збору, аналізу і оформленню матеріалів. У методичних рекомендаціях викладені загальні вимоги до змісту, об’єму і оформлення магістерських робіт.Item САПР машин. Самостійні роботи(ЦНТУ, 2020) Осипов, І. М.Останнім часом важко уявити собі сучасне промислове підприємство чи конструкторське бюро без комп'ютерів і спеціальних програм, призначених для розробки конструкторської документації. Застосування обчислювальної техніки в області машинобудування стало безперечним фактом, довело свою високу ефективність. Саме життя змушує керівників підприємств і фахівців займатися питаннями автоматизації роботи конструкторських і технологічних підрозділів . Перехід на машинне проектування дозволяє істотно скоротити терміни розробки конструкторської і технологічної документації і тим самим прискорити початок виробництва нових виробів. Одночасно підвищується якість як самих конструкторських розробок, так і документації, що випускається. Креслення самої конкурентоздатної продукції, виконані вручну на кульмані, сьогодні роблять негативне враження на партнерів, ставлячи під питання укладання вигідних контрактів. Та ж ситуація складається і в області освіти. Сьогодні вищі і середні спеціальні навчальні заклади приділяють велику увагу застосуванню комп'ютерної техніки при навчанні студентів. Вже в рамках вузу студенти освоюють самі перспективні технології проектування, здобувають навички роботи з комп'ютером і системами машинної графіки. Падіння цін на обчислювальну техніку зробило сучасний комп'ютер доступним для домашнього використання. Це дозволяє студентам працювати із системами автоматизованого проектування не тільки в рамках аудиторних годин, але і на персональних комп'ютерах. У цьому випадку можна говорити не про поверхневе знайомство з предметом, а про його реальне освоєння. Лабораторні роботи виконуються в системі КОМПАС-3D в спеціалізованій лабораторії на сучасних комп’ютерах під управлінням операційної системи Windows. Система КОМПАС-ГРАФИК-3D - це потужна інженерна система автоматизації проектування найрізноманітніших об'єктів: від найпростіших деталей, вузлів до складних машинобудівних, архітектурних і будівельних об'єктів. Аргументи на користь вибору САПР КОМПАС-ГРАФИК-3D як інструменту вирішення конструкторських та технологічних завдань: 1. Простота освоєння і застосування системи, зручний інтерфейс і доброзичлива система допомоги. 2. Велика кількість навчально-методичних матеріалів. 3. Прийнятні вимоги до конфігурації апаратного забезпечення. 4. Повна відповідність системи вимогам ЄСКД. 5. Відповідність системи принципам CALS-технологій (комп'ютерна підтримка на всіх етапах проектування і виробництва продукції). 6. Широке поширення у всіх галузях промисловості. 7. Програмний комплекс КОМПАС-ГРАФИК-3D - ключовий елемент в побудові інформаційного ланцюжка, що включає розрахункові системи і САПР більш високого рівня.