Кафедра будівельних, дорожніх машин та будівництва
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11573
Browse
Search Results
Item Дослідження особливостей проєктування і конструювання фундаментів висотних будівель(ЦНТУ, 2024) Ткаченко, Володимир Сергійович; Tkachenko, VolodymyrМагістерська робота ґрунтується на результатах експериментальних лабораторних досліджень, що виконані В.В. Ковба, та спрямована на огляд, аналіз, узагальнення інформації та власну інтерпретацію щодо урахування ефекту виникнення «від’ємного тертя» при традиційному способі навантаження пальово-розтвіркового фундаменту висотних будівель. В роботі виконано огляд і логічне обґрунтування щодо нормативного забезпечення на етапах проектування, будівництва та експлуатації висотних будівель. Також виконано огляд та глибокий аналіз результатів експериментальних лабораторних досліджень щодо встановлення геотехнічно можливих способів, конструктивних і технологічних особливостей передачі навантаження від висотної будівлі через класичні елементи пальового фундаменту. Описано стендове, лабораторне експериментальне обладнання для проведення експерименту даного напрямку. The master's thesis is based on the results of experimental laboratory studies performed by V.V. Kovba, and is aimed at the review, analysis, generalization of information and own interpretation regarding the consideration of the effect of "negative friction" in the traditional method of loading the pile-slotted foundation of high-rise buildings. The work includes an overview and logical justification of regulatory support at the stages of design, construction and operation of high-rise buildings. Also, a review and in-depth analysis of the results of experimental laboratory studies on establishing geotechnically possible methods, structural and technological features of load transfer from a high-rise building through classical elements of a pile foundation was performed. Bench, laboratory experimental equipment for carrying out experiments in this direction is described.