Кафедра аудиту, обліку та оподаткування

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11014

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Реалізація контрольної функції обліку в системі внутрішньогосподарського контролю
    (Університет ДФС України, 2021) Савченко, В. М.; Кононенко, Л. В.; Savchenko, V.; Kononenko, L.
    Проблематиці сутності контролю як функції управління та контрольній функції обліку і їх заємозв’язку приділяли та приділяють значну увагу сучасні вітчизняні науковці. Окремі науковці вважають, що бухгалтерський облік не реалізує контрольної функції та розглядають механізм внутрішнього контролю поза системою бухгалтерського обліку. Неоднозначним є трактування сучасними науковцями функціонального навантаження бухгалтерського обліку, особливо стосовно зв’язку обліку та контролю, що негативно позначається як на обліковій методології та і практиці внутрішнього контролю. Problems of the essence of control as the functions of management and control function of accounting and their interconnection were paid and pay considerable attention to modern domestic scientists. Separate scientists believe that accounting does not imply control function and consider the mechanism of internal control beyond the accounting system. Ambiguous is the interpretation of modern scientists of the functional load of accounting, especially regarding the connection of accounting and control, which negatively affects both the accounting methodology and the practice of internal control.
  • Item
    Розвиток функцій бухгалтерського обліку в системі управління
    (Київський університет, 2009) Савченко, В. М.; Savchenko, V.
    Уточнено сутність функцій управління, взаємозв`язок між ними та місце бухгалтерського обліку. Розглянуто підходи щодо тенденцій еволюції бухгалтерського обліку загалом.
  • Item
    Бухгалтерський облік в системі аграрного виробництва
    (ПДАТА, 2004) Савченко, В. М.; Саловська, Л. В.; Savchenko, V.
    В статті розглянуто проблематику формування інформації для управління, досліджено місце та роль обліку в управлінні аграрною економікою в сучасих економічних умовах. In the article problematical offorming o f information for the management is com lered, a place and role o f consideration in the management by an agrarian economy in modern economic terms a explored
  • Item
    Регламентування обліку бюджетних установ в умовах реформування системи бухгалтерського обліку в державному секторі
    (ХКТЕІ, 2018) Савченко, В. М.; Крячко, М. В.; Savchenko, V.
    Висвітлено порядок регламентування обліку в бюджетних установах та стан реформування обліку в державному секторі, зокрема проблеми його регламентування.
  • Item
    Дипломування фахівців з обліку та аудиту
    (Імекс-ЛТД, 2008) Савченко, В. М.; Пальчук, О. В.; Сорокіна, А. І.; Нечай, Н. М.; Головченко, Н. Ю.; Savchenko, V.; Palchuk, O.; Sorokina, A.; Nechay, N.; Holovchenko, N.
    У посібнику представлено організаційне та методичне забезпечення виконання дипломних робіт студентами, що навчаються за спеціальністю «Облік і аудит». Розкрито загальні вимоги до дипломних робіт як кваліфікаційних, викладено особливості технології процесу підготовки за основними етапами, надано методичне забезпеченні виконання дипломних робіт за основними етапами та напрямками дослідження.
  • Item
    Маркетинг і бухгалтерський облік маркетингової діяльності
    (Поліум, 2008) Пальчук, О. В.; Савченко, В. М.; Тошина, Н. М.; Palchuk, O.; Toshyna, N.; Savchenko, V.
    У навчальному посібнику розкрито основи маркетингу, особливості організації маркетингової діяльності в сучасних умовах господарювання, висвітлено особливості облікового забезпечення маркетингової діяльності та відображення її результатів в обліку і звітності. Окрему увагу приділено викладенню підходів до розробки облікової політики маркетингово-збутової діяльності. Наведені у посібнику методичні підходи до організації маркетингової діяльності та її відображення в обліку можуть бути використані в господарській практиці. Навчальний посібник може бути корисний студентам при вивченні дисциплін: «Маркетинг», «Бухгалтерський облік». Посібник включає задачі, практичні вправи та господарські ситуації, тестові завдання і питанні передбаченні для самостійного опрацювання. Навчальний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей. Посібник також рекомендується застосовувати в процесі підвищення кваліфікації працівників у сфері маркетингу та бухгалтерського обліку. The training manual reveals the basics of marketing, especially the organization of marketing activities in the current economic conditions, the peculiarities of your software marketing and display the results in the accounting and reporting. Special attention is paid to the presentation approaches to accounting policies marketing - marketing activities. These guide methodical approaches to marketing and its recording can be used in business practice. The manual can be useful to students in the study subjects: "Marketing", "Accounting". The manual includes tasks, practical exercises and economic situation, tests and issue anticipation for independent study. The manual is intended for university students of economic specialties. The manual is also recommended for use in the process of training employees in marketing and accounting.