Кафедра експлуатації та ремонту машин
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/788
Browse
8 results
Search Results
Item Головка струмоприймача тролейбуса(2010-04-26) Аулін, В. В.; Плохов, І. О.; Голуб, Д. В.; Плохов, О. О.; Ковальчук, О. В.; Лізунов, С. М.; Лисенко, С. В.; Кузик, О. В.; Тихий, А. А.; Бобрицький, В. М.; Aulin, V.; Plokhov, I.; Holub, D.; Plokhov, O.; Kovalchuk, O.; Lizunov, S.; Lysenko, S.; Kuzyk, O.; Tykhyi, A.; Bobrytskyi, V.Головка струмоприймача тролейбуса складається з утримувача та корпуса, які з'єднані за допомогою шарнірного пальця з вкладишами. Головка токоприемника троллейбуса состоит из держателя и корпуса, которые соединены с помощью шарнирного пальца с вкладышами. A head of trolley collecting pantograph consists of a holder and a body, which are connected by a hinge pin with inserts.Item Спосіб діагностування технічного стану системи мащення дизеля(КНТУ, 2015-04-27) Аулін, В. В.; Слонь, В. В.; Лисенко, С. В.; Голуб, Д. В.; Плохов, І. О.; Бичовий, І. В.; Гриньків, А. В.; Aulin, V.; Slon, V.; Lysenko, S.; Holub, D.; Plokhov, I.; Bychovyi, І.; Hrynkiv, A.Спосіб діагностування технічного стану системи мащення дизеля, відповідно до якого в попередньо промиту систему мащення заправляють оливу, показники якої відповідають технічним умовам, очищають ротор мастильного відцентрового фільтра, прогрівають оливу в системі до заданого значення температури, встановлюють частоту обертання колінчастого вала, відповідну режиму номінальної потужності двигуна, та вимірюють тиск оливи в головній магістралі, а результат порівнюють з нормативними значеннями, який відрізняється тим, що встановлюють мінімально стійку частоту обертання і різко вмикають повну подачу палива, вимірюють та фіксують значення тиску оливи в інтервалі тривалості розгону від мінімально стійкої до максимальної частоти обертання, тривалість зростання тиску до моменту стабілізації, та діагностують технічний стан системи мащення дизеля в динаміці розгону.Item Головка струмоприймача тролейбуса(КНТУ, 2013-05-13) Аулін, В. В.; Плохов, І. О.; Голуб, Д. В.; Лисенко, С. В.; Гросул, В. П.; Aulin, V.; Plokhov, I.; Holub, D.; Lysenko, S.; Hrosul, V.Головка струмоприймача тролейбуса містить корпус, до якого за допомогою мідно-графітової втулки приєднано ролики. Робоча поверхня роликів покрита термостійкою струмопровідною резиною. Головка токоприемника троллейбуса содержит корпус, к которому с помощью медно-графитовой втулки присоединены ролики. Рабочая поверхность роликов покрыта термостойкой токопроводящей резиной. A trolley pantograph head comprises a body, to which rollers are attached using a copper-graphite sleeve. The working surface of rollers is covered with heat-proof conductive rubber.Item Головка струмоприймача тролейбуса(КНТУ, 2013-08-27) Аулін, В. В.; Плохов, І. О.; Бобрицький, В. М.; Голуб, Д. В.; Лисенко, С. В.; Aulin, V.; Plokhov, I.; Bobrytskyi, V.; Holub, D.; Lysenko, S.Головка струмоприймача тролейбуса складається з шарнірного пальцю та вкладишів. Додатково головка струмоприймача устаткована мідним проводом, а вкладиші виготовлені з діелектричного матеріалу. Головка токоприемника троллейбуса состоит из шарнирного пальца и вкладышей. Дополнительно головка токоприемника оборудована медным проводом, а вкладыши изготовлены из диэлектрического материала. A current collector head of a trolley consists of a pivot pin and bushings. The current collector head is additionally equipped with a copper wire, and the bushings are made of a dielectric material.Item Спосіб термічної обробки контактного проводу при виготовленні(КНТУ, 2013-10-25) Аулін, В. В.; Бобрицький, В. М.; Плохов, І. О.; Лисенко, С. В.; Кузик, О. В.; Тихий, А. А.; Голуб, Д. В.; Слонь, В. В.; Літовка, Я. І.; Aulin, V.; Bobrytskyi, V.; Plokhov, I.; Lysenko, S.; Kuzyk, O.; Tykhyi, A.; Holub, D.; Slon, V.; Litovka, Ya.Спосіб термічної обробки контактного проводу при виготовленні, що включає безперервне лиття, волочіння і термічну обробку, причому термічна обробка здійснюється під час волочіння лазерним випромінюванням без оплавлення поверхні контактного проводу зі швидкістю волочіння. Способ термической обработки контактного провода при изготовлении, включающий непрерывное литье, волочение и термическую обработку, причем термическая обработка осуществляется при волочении лазерным излучением без оплавления поверхности контактного провода со скоростью волочения. A method of heat treatment of a trolley wire during manufacture includes continuous casting, drawing and heat treatment, wherein the thermal treatment is performed during drawing by laser radiation during drawing without melting the contact wire surface at a speed of drawing.Item Струмоприймач тролейбуса(КНТУ, 2013-01-25) Аулін, В. В.; Плохов, І. О.; Лисенко, С. В.; Бобрицький, В. М.; Голуб, Д. В.; Aulin, V.; Plokhov, I.; Lysenko, S.; Bobrytskyi, V.; Holub, D.Струмоприймач тролейбуса складається зі штанги, натяжної пружини, головки струмоприймача та тримача головки струмоприймача. До тримача головки струмоприймача за допомогою втулки приєднано скобу-опрокидувач. Токоприемник троллейбуса состоит из штанги, натяжной пружины, головки токоприемника и держателя головки токоприемника. К держателю головки токоприемника с помощью втулки присоединена скоба-опрокидыватель. A trolleybus pantograph consists of a rod, a tension spring, a head of current collector and a holder of current collector. To the holder of pantograph head a bracket-tumbler is attached by means of a bush.Item Зв’язок потужності споживаної тролейбусом електроенергії із перевезеною кількістю пасажирів та характеристиками маршруту(ХНАДУ, 2014) Аулін, В. В.; Плохов, І. О.; Голуб, Д. В.; Aulin, V.; Plokhov, I.; Golub, D.Встановлено відповідність потужності споживаної тролейбусом електроенергії перевезеній ним кількості пасажирів. У дослідженні також враховано характеристики маршруту для уточнення зв’язку між витратами потужності і пасажиропотоком. The accordance of power to consumable electricity power by a trolleybus to the amount of passengers transported is determined. In the given research there taken into account the descriptions of the route for clarification of connection of power expense and passenger transportations.Item Підвищення ефективності транспортного обслуговування тролейбусами на основі рівнів спожитої ними потужності(ДНУЗТ, 2014) Аулін, В. В.; Плохов, І. О.; Голуб, Д. В.; Aulin, V.; Plokhov, I.; Holub, D.Мета. В роботі розглянуті питання підвищення ефективності використання тролейбусів при перевезенні пасажирів на основі аналізу рівнів потужності споживаної електроенергії та коректування термінів їх технічного обслуговування (ТО). Методика. Для досягнення поставленої мети пропонується встановити відповідність потужності споживаної тролейбусом електроенергії перевезеній кількості пасажирів з урахуванням характеристик маршруту. При цьому основними показниками роботи тролейбуса є: швидкість руху на перегонах, кількість включень тягового двигуна, напруга та сила струму в мережі, які знімалися обліковцем з панелі приладів. Результати досліджень вносились в таблицю та фіксувалися відеореєстратором. Поряд з дослідженням витрати потужності споживаної тролейбусом електроенергії проводився й облік пасажиропотоку. Результати. Встановлено прямопропорційну залежність між рівнем спожитої тролейбусом енергії і кількістю перевезених пасажирів для незмінних характеристик маршруту. Наукова новизна. В якості критерію оцінки ефективності роботи тролейбусів на маршруті пропонується використовувати співвідношення між споживанням електроенергії та кількості перевезених пасажирів для даних характеристик маршруту. Експериментально це підтверджено. Отримані формули, які дають можливість збалансувати роботу сил і, відповідно, обсяг спожитої енергії при русі тролейбуса на підйом та на спуск. Практична значимість. Запропонований критерій можна використовувати для коректування термінів проведення ТО за індивідуальною програмою, тобто індивідуальне технічне обслуговування (ІТО). Вид виконуваних робіт при ІТО повинен визначатися на основі системи діагностичних даних транспортного засобу (ТЗ). Сформульовані принципи ІТО: 1) основною залишається планово-запобіжна стратегія виявлення і усунення пошкоджень і проведення технічних дій; 2) оперативне керування технічним станом ТЗ на основі прогнозування його стану за допомогою запропонованого критерію, що враховує залежність споживаної потужності від кількості пасажирів при визначених характеристиках маршруту; 3) індивідуальний підхід до оцінки технічного стану кожного конкретного ТЗ; 4) індивідуальне прогнозування періодичності ТО і технічного стану ТЗ.Purpose. Use efficiency improvement of trolley buses in passenger traffic based on power levels of electric energy input and terms adjustment of their maintenance. Methodology. In order to achieve this goal conformance of electric energy input by trolleybus to the transported amount of passengers taking into account characteristics of the route is offered to establish. The major indicators of the trolleybus operation are: speed of a race on lines, number of tractive motor firing, voltage and amperage in the network that were taken with accountants from a dashboard. Research results were tabulated and recorded with DVR. Along with the study of power consumption of electric energy input by a trolleybus passenger count was carried out too. Findings. The directly proportional dependence between the level of energy consumption by a trolleybus and the number of passengers for constant performance route was determined. Originality. As the criteria for evaluating the effectiveness of the trolleybus operation on the route is proposed to use the ratio between electricity consumption and number of passengers for these characteristics of the route. This is confirmed experimentally. The obtained formulas give the possibility to balance the force work and consequently the volume of energy consumption during the trolleybus movement on the rise and the descent. Practical value. The proposed criterion can be used to adjust the terms of maintenance on the individual program, that means individual maintenance (IM). Type of work performed at the IM should be determined on the basis of diagnostic data of the vehicle (V). The principles of IM were formulated: 1) the primary task is planned and preventative strategy to identify and eliminate troubleshooting and technical actions; 2) operational control of the vehicle (V) technical condition on the basis of prediction of its state using the proposed criteria, that takes into account the dependence of power consumption to the number of passengers in the characteristics of the route; 3) individual approach to evaluate the technical condition of each specific vehicle (V); 4) individual prediction of the frequency of the maintenance and vehicle condition.