Кафедра експлуатації та ремонту машин

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/788

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Зносоcтійкість сталі 65Г при абразивному зношуванні
    (ЦНТУ, 2020) Борак, К. В.; Левківський, О. О.; Лібіховський, В. В.; Менчинський, Ю. Б.; Коцюба, І. І.; Соболь, А. А.; Кравченко, Ю. О.; Borak, K.; Levkivskyi, O.; Libikhovskyi, V.; Menchynskyi, Yu.; Kotsiuba, I.; Sobol, A.; Kravchenko, Yu.
    У роботі проведено аналіз режимів термічної обробки сталі 65Г для виготовлення деталей, що працюють в умовах абразивного зносу. В результаті досліджень встановлено, що оптимальним режимом термічної обробки є об'ємне твердіння при температурі 810 ... 830ºС і середнє відпустка з дуже точним впливом при температурі 460 ... 480 ºС. The analysis of modes of heat treatment of 65G steel for production of the details working in the conditions of abrasive wear is carried out in work. As a result of research it is established that the optimal mode of heat treatment is volumetric hardening at a temperature of 810… 830ºС and average tempering with very precise exposure at a temperature of 460… 480 ºС.
  • Item
    Формування схеми інформаційного обміну між елементами системи теплової підготовки транспортного засобу, працюючого на зрідженому газовому паливі
    (ЦНТУ, 2020) Грицук, І. В.; Погорлецький, Д. С.; Симоненко, Р. В.; Білай, А. В.; Hrytsuk, I.; Pohorletskyi, D.; Symonenko, R.; Bilai, A.
    У цій статті розглядаються особливості застосування системи термічної підготовки двигуна автомобіля, що працює на зрідженому газовому паливі, на основі акумулятора тепла фазового переходу. Конструкція та технологічні особливості системи термічної обробки полягають у пристосуванні її до двигуна автомобіля, що працює як на зрідженому газовому паливі, так і на бензині. У статті описано особливості формування схеми обміну інформацією та розробленого інформаційного комплексу для дистанційного моніторингу та управління процесами термічної підготовки двигуна автомобіля з тепловим акумулятором фазового переходу в робочих умовах. This article discusses the features of the application of the system of thermal preparation of the vehicle engine running on liquefied gas fuel, based on the phase transition heat accumulator. The design and technological features of the thermal treatment system are to adapt it for the engine of a vehicle operating both on liquefied gas fuel and on gasoline. The article describes the features of the formation of an information exchange scheme and the developed information complex for remote monitoring and control of the processes of thermal preparation of a vehicle engine with a phase transition thermal accumulator under operating conditions.
  • Item
    Спосіб керування величиною мікрогеометрії поверхонь тертя чавунних деталей
    (2010-04-26) Аулін, В. В.; Лізунов, С. М.; Лисенко, С. В.; Кузик, О. В.; Тихий, А. А.; Aulin, V.; Lizunov, S.; Lysenko, S.; Kuzyk, O.; Tykhyi, A.
    Спосіб керування величиною мікрогеометрії поверхонь тертя чавунних деталей включає термічну обробку. Оптимальну мікрогеометрію створюють концентрованими потоками енергії лазера. Способ управления величиной микрогеометрии поверхностей трения чугунных деталей включает термическую обработку. Оптимальную микрогеометрию создают концентрированными потоками энергии лазера. A method for control of value of microgeometry of friction surfaces of cast iron parts includes heat treatment. Optimal microgeometry is formed using concentrated flows of laser energy.
  • Item
    Спосіб термічної обробки деталей із залізовуглецевих сплавів
    (Патент, 2017-02-10) Аулін, В. В.; Кропівний, В. М.; Кузик, О. В.; Лисенко, С. В.; Карпушин, С. О.; Aulin, V.; Kropivnyi, V.; Kuzyk, O.; Lysenko, S.; Tykhyi, A.; Karpushyn, S.
    Спосіб термічної обробки деталей із залізовуглецевих сплавів включає термоциклювання шляхом багаторазового нагрівання до температур характерних критичних точок +(30…50 °C) з наступним охолодження до температури Аr1-(30…50 °C), гартування та відпускання. Нагрівання і термоциклювання виконують скануючим лазерним випромінюванням.