Матеріали конференцій кафедри міжнародних економічних відносин
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13796
Browse
Search Results
Item Фактори, які сприятимуть ефективному розвитку міжнародної торгівлі України(Поліграф-Сервіс, 2024) Євладенко, В. С.; Насипайко, Д. С.Глобалізація, як ключовий економічний феномен, перетворює світову економіку, впливаючи на всі її складові. Однією з найважливіших аспектів цього впливу є зміни в міжнародних торгівельних відносинах країн. Аналіз факторів, які сприятимуть ефективному розвитку міжнародної торгівлі України, свідчить про активну участь України у світовому економічному просторі. Зростання торгівлі, підвищення конкурентоспроможності та участь в міжнародних угодах стають ключовими стратегічними елементами, які формують нову економічну реальність України. Подальший успіх країни у міжнародній торгівлі визначатиметься її готовністю адаптуватися до змін глобального економічного середовища та ефективністю використання нових можливостей, які глобалізація принесла.Item Удосконалення методики вибору конкурентної стратегії для створення конкурентної переваги міжнародної компанії(Поліграф-Сервіс, 2024) Ачкасова, С. А.; Селівоненко, О. І.Міжнародні компанії ведуть бізнес на глобальному рівні, конкуруючи в різних країнах і регіонах. Сучасний міжнародний бізнес перетинає національні кордони, і міжнародні компанії стають учасниками на ринках різних країн. Отже, управління конкурентоспроможністю є важливим фактором в умовах міжнародної конкуренції. Наявність будь якого ринку (вітчизняного чи міжнародного) свідчить про наявність конкуренції серед учасників цього ринку. Вибір конкретного стратегічного напрямку повинен враховувати особливості галузі, конкурентні умови та стратегічні цілі міжнародної компанії. Отже, для міжнародних компаній є важливим забезпечення конкурентоспроможності на вітчизняних та міжнародних ринках.