Збірник наукових праць КНТУ. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація.

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/18

Свідоцтво про державну реєстрацію у Міністерстві юстиції України: серія КВ, №15253-3825 ПР. Затверджено наказом Міносвіти і науки України № 1528 від 29.12.14р. ISSN 2409-9392 (Online) 2409-9392(Print) Мови видання: українська, російська, англійська, періодичність - один раз на рік;

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Comparison between Experimental and Simulation Results of Bending Extruded Aluminum Profile
    (ЦНТУ, 2017) Naser, M.Elkhmri; Budar, Mohamed R. F.; Hamza, Abobakr O.; Shepelenko, I.; Насер, М. Елкхмрі; Будар, Мохамед Р. Ф.; Хамза, Абобакр О.; Шепеленко, І. В.
    This paper focuses on the reliability of vehicle body structure made of aluminum alloy, it also investigates the influence of bending process on strength and forming quality of the part. The optimization of profile shape section during bending process is very crucial factor for the component reliability and forming quality. However, it is difficult to get ideal solution for optimization of forming process by using only theoretical analysis and experiments. Therefore numerical simulation based on finite element is used more and more to analyze the forming mechanism, to predict the defects and to optimize the process parameters. ABAQUS software shows detailed preprocessing steps of the profile design and formation followed by an accurate model to work on. The simulations allow investigating critical areas of the profile during the formation process. This paper studied the evolution of thickness deformation along the profile, the middle section was targeted since it is the most deformed area, then compared the variations of thickness between simulation and experiments in all cases using punch only and die-punch. The agreement between the experiments and the simulations is fairly good for most cases, which proves the validity of the established numerical model. У статті досліджені надійність конструкції кузова автомобіля з алюмінієвого сплаву, а також вплив процесу вигину на міцність та якість штампування деталі. Оптимізація форми перетину профілю в процесі вигину є важливим чинником підвищення надійності та якості виготовлення деталей. Метою даної роботи є оптимізація параметрів процесу вигину штампованого алюмінієвого профілю, яка реалізовувалася чисельним моделюванням з використанням програмного забезпечення ABAQUS. Програмне забезпечення ABAQUS засноване на методі кінцевих елементів для виконання віртуальних випробувань з використанням реалістичного моделювання, що допомагає скоротити витрати й час на розробку продукту, а також підвищити надійність виробів, що випускаються у машинобудуванні. Моделювання дозволяє знаходити та досліджувати критичні ділянки профілю в процесі їх формування. Використання програмного комплексу ABAQUS дозволило здійснити візуалізацію процесу вигину алюмінієвого профілю, дослідити дефекти, що виникають у процесі вигину профілю. Розглянуто найбільш деформовані області середньої частини профілю шляхом порівняння результатів моделювання й експериментів. Кореляція між результатами моделювання й експериментів доводить обґрунтованість встановленої чисельної моделі. Для підвищення міцності алюмінієвого профілю рекомендовано змінити його внутрішню конструкцію, при цьому вага й дизайн профілю залишилися незмінним.
  • Item
    Дослідження методів обробки порошкових покриттів
    (КНТУ, 2011) Красота, М. В.; Шепеленко, І. В.; Василенко, І. Ф.; Русских, В. В.; Krasota, M.; Shepelenko, I.; Vasilenko, I.; Russky, V.
    В статті наведено аналіз методів обробки порошкових покриттів, що використовуються на теперішній час, виявлено їх недоліки. Розглянуто альтернативні методи обробки та можливість їх використання для покриттів, що отримуються методами наварювання, наплавлення та напилювання порошкових матеріалів. Запропоновано використання поверхневого пластичного деформування для калібрування поверхні та зменшення припуску на подальшу механічну обробку. Через високу твердість та крихкість порошкових покриттів деформування пропонується виконувати у твердому стані з використанням остаточного тепла в одному технологічному циклі з нанесенням покриття. In article the analysis of methods of processing of powder coverings is resulted that are used at present, their lacks are defined. Alternative methods of processing and possibility of their use for coverings that are put by methods of welding and a dusting of powder materials are considered. It is offered to use superficial plastic deformation for calibration of a surface and reduction of an allowance by the subsequent machining. Because of high hardness and fragility of coverings deformation is offered to be carried out in a firm condition with use of residual heat in one work cycle with covering drawing.
  • Item
    Деформування порошкового дроту при контактному наварюванні
    (КНТУ, 2011) Василенко, І. Ф.; Шепеленко, І. В.; Красота, М. В.; Vasylenko, I.; Shepelenko, I.; M. Krasota, M.
    У статті наведені теоретичні дослідження зміни площі перерізу порошкового дроту при контактному наварюванні, а також площі контакту порошкового дроту з відновлюваною деталлю та роликом-електродом. Це відкриває можливість теоретичного визначення режимів контактного наварювання порошкових дротів. Theoretical researches of the change area sections of the powdered wires are brought in article under contact welding, as well as area of the contact of the powdered wire with restored by detail and roller-electrode. This opens the possibility of the theoretical determination mode contact welding powdered wires.
  • Item
    Комбинированный метод обработки поверхностей трения
    (КНТУ, 2011) Черновол, М. И.; Шепеленко, И. В.; Варума, А.; Черновол, М.; Шепеленко, І.; Варума, А.; Chernovol, M.; Shepelenko, I.; Warouma, Arifa
    В статье предложен комбинированный метод обработки поверхностей трения, суть которого заключается в нанесении регулярного микрорельефа и его заполнения антифрикционным материалом. Предложенная обработка позволит повысить долговечность работы деталей прецизионных пар трения. У статті запропонований комбінований метод обробки поверхонь тертя, суть якого полягає в нанесенні регулярного мікрорельєфу і його заповненні антифрикційним матеріалом. Запропонована обробка дозволить підвищити довговічність роботи деталей прецизійних пар тертя. The following article introduces a combined method of friction surfaces treatment which lies in application of a regular micro relief and its filling with antifrictional substance. The above mentioned treatment will allow to increase the durability of details of precise friction pairs.
  • Item
    Пристрої для фрикційно-механічного нанесення покриттів
    (КНТУ, 2013) Черновол, М. І.; Шепеленко, І. В.; Chernovol, M.; Shepelenko, I.
    У статті представлено аналіз відомих пристроїв для фінішної антифрикційної безабразивної обробки (ФАБО) фрикційно-механічним способом. Існуючі конструкції пристосувань для ФАБО мають низьку продуктивність, що перешкоджає широкому застосуванню даної обробки в промислових умовах. З метою підвищення продуктивності ФАБО запропонована конструкція пристрою, при роботі якого використовується принцип протягування шляхом зворотно-поступального руху інструмента з одночасним дискретним обертанням деталі. This article analyses all known devices for the treatment of non-abrasive anti-friction finish by way of mechanical friction. All existing devices have low productivity, which prevents wide usage of this type of finish in industry. The aim of this work is to develop a device for the treatment of non-abrasive anti-friction finishes which will help to increase the productivity of the process and durability of the finish. The aim is reached by using the principle of drawing, which is carried by the reciprocating motion of the tool with simultaneous rotation of discrete parts. The using of this device will result in increasing of productivity and quality of treatment of friction surfaces.
  • Item
    Антифрикционные свойства поверхности при обработке ФАБВО
    (КНТУ, 2010) Кропивный, В. Н.; Шепеленко, И. В.; Черкун, В. В.; Kropivniy, V.; Shepelenko, I.; Cherkun, V.; Кропівний, В.; Шепеленко, І.
    В статье представлены результаты исследований антифрикционных свойств поверхностей трения, обработанных ФАБВО. Доказано, что ФАБВО сокращает период приработки и интенсивность изнашивания соединения «сталь - бронза», а также улучшает их прирабатываемость. Это позволяет использовать данный метод для повышения износостойкости цапф шестерен гидронасосов. У статті наведені результати досліджень антифрикційних властивостей поверхонь тертя, оброблених ФАБВО. Доведено, що ФАБВО скорочує період припрацювання та інтенсивність зношування з'єднання «сталь - бронза», а також поліпшує їх припрацьовуваність. Це дозволяє використовувати даний метод для підвищення зносостійкості цапф шестерень гідронасосів. In the article the results of researches of antifriktsionnih properties of surfaces of friction, treated FABVO are presented. It is proved, that FABVO abbreviates the period of earning extra money and intensity of wear of connection «steel - bronze», and also prirabativaemost improves them. It allows to use the given method for the rise of wearproof of pins of cog-wheels of gidronasosov.
  • Item
    Проектування складу композиційного покриття в умовах абразивного зношування
    (КНТУ, 2010) Василенко, І. Ф.; Шепеленко, І. В.; Красота, М. В.; Vasilenko, I.; Shepelenko, I.; Krasota, M.
    В статті наведено результати теоретичних досліджень, які дають можливість вибирати склад композиційних покриттів для умов абразивного зношування. In the article are the results of theoretical researches, which enable to choose composition of compositions covering for conditions abrasive wear-out.