Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/778
Browse
11 results
Search Results
Item Аспекти стимулювання інноваційної праці вчителів в умовах модернізації освіти(ЦНТУ, 2016) Жеребченко, Т. І.Item Мотивація праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні(2012) Жеребченко, Т. І.Item Специфіка трудової діяльності працівників загальноосвітніх навчальних закладів(МАУП, 2011) Жеребченко, Т. І.Трудова діяльність працівників загальноосвітніх навчальних закладів — це раціоналізація трудових процесів, планування організації праці вчителя. Праця, зміст праці та її вплив на трудову діяльність враховують специфіку праці вчителів шкіл. Labour activity school workers this is a rational method processes production plan organization teacher work. Labour, maintenance of labour and influence on labour activity is examined, taking into account the specific of labour of school teachers.Item Вплив якості шкільної освіти на кадровий потенціал підприємств(2011) Жеребченко, Т. І.Item Ефективність праці працівників загальноосвітніх навчальних закладів(КОД, 2009) Жеребченко, Т. І.Item Концептуальні засади вдосконалення системи стимулювання праці вчителів в умовах модернізації шкільної освіти(Аналітик, 2013) Жеребченко, Т. І.У статті розглянуто концептуальні основи удосконалення існуючої системи стимулювання праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах модернізації шкільної освіти. В умовах модернізації шкільної освіти гостро постає питання стимулювання праці вчителів. Запропоновано систему стимулювання праці вчителів для забезпечення покращення якості життя працівників освіти. The article examines the conceptual foundations of improving the existing system of incentives for teachers of secondary schools in the modernization of school education. In the modernization of school education question arises incentives for teachers. The system of incentives for teachers to provide improved quality of life for employees of education.Item Мотиваційна складова праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні(2012) Жеребченко, Т. І.; Zerebchenko, T.У статті обґрунтовано мотиваційну складову праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні. Визначено та класифіковано чинники, що стимулюють вчителів до надання якісної освітньої послуги. Виявлено причинно-наслідковий зв'язок між підвищенням рівня освіти населення та показниками вироблення ВВП в країні. In the article the motivational constituent of labour of teachers of general educational establishments is reasonable in Ukraine. Certainly and factors that stimulate teachers to the grant of quality educational service are classified. Сausally-consequence connection is educed between the increase of level of formation of population and indexes of making of GDP in a country.Item Якість освітніх послуг – як основний чинник конкурентоспроможності держави(ПВНЗ УЕПВ, 2012) Жеребченко, Т. І.В статті визначено чинники, що впливають на конкурентоспроможність ЗНЗ на ринку освітніх послуг. Досліджено вплив якісної освіти на якість кінцевого продукту ЗНЗ. Процес навчання людини розподілено на чотири етапи успішне проходження кожного етапу залежить від результативності праці вчителів. Factors that influence on the competitiveness of ЗНЗ at the market of educational services are certain in the article. Influence of quality education is investigational on quality of finish good of ЗНЗ. The process of studies of man is up-diffused on four stages the successful passing of every stage depends on effectiveness of labour of teachers.Item Соціальна диференціація в системі чинників сприяння та протидії активізації інноваційної праці(2013) Семикіна, М. В.; Жеребченко, Т. І.; Semykina, M.; Zherebchenko, Т.В статті зосереджено увагу на важливості праці вчителя так щоб не нав'язуючи їм нових обов'язків, створити сприятливі умови для розвитку, що відповідатиме їх професійній якості та соціальним вимогам сьогодення до виконання ними професійних обов'язків. В статті, також, розглянуто соціальну диференціацію в системі чинників сприяння та протидії активізації інноваційної праці, увагу зосереджено на визначенні системи чинників впливу на працю. Проаналізовано: навантаження на вчителів на регіональному рівні; модель оплати праці вчителів, яка застосовується в Україні; досвід «компенсацій», які стосуються оплати праці вчителя; фактори впливу на активізацію інноваційної праці. Обґрунтовано та доведено необхідність створення механізму стимулювання праці вчителів. The paper represents issue about the importance of teacher’s work, for creation the new coincidences for their professional development that responds their professional quality and social dues of nowadays for their professional realization. The social differentiation in the system of different factors of innovative work activation have been represented. The task of the teachers on the national level, models of salaries, experience of compensations and factors of influence on it have been given.