Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/778
Browse
6 results
Search Results
Item Торговельне підприємництво: курс лекцій з практичними кейсами та дискусіями(КОД, 2025) Семикіна, М. В.; Запірченко, Л. Д.; Журило, І. В.Навчальний посібник поєднує теоретичні основи торговельного підприємництва з практикою через розгляд кейсів, дискусії та групові завдання, розвиваючи критичне мислення та креативність. Особливістю стислого курсу лекцій є акцент на інтерактивних методах навчання, що дозволяє здобувачам аналізувати реальні приклади з практики діяльності торговельних компаній, розробляти стратегії в умовах невизначеності та вдосконалювати навички командного вирішення проблем. Для здобувачів економічних спеціальностей, викладачів, а також менеджерів та фахівців торговельних підприємств.Item Economic strategizing and integration management of hotel and restaurant business enterprises in the hospitality industry system(Ін-т економіки промисловості НАН України, 2024) Hutsaliuk, O.; Bondar, Iu.; Zhurylo, I.; Dub, V.; Гуцалюк, О.; Бондар, Ю.; Журило, І. В.; Дуб, В. В.У сучасних умовах розвитку ринкової економіки суб’єкти господарювання виявили нові характеристики та стали більш гнучкими, орієнтованими на споживачів товарів і послуг, спираючись на обґрунтовані стратегії розвитку. Стратегічне управління є основою бізнесу в 21 столітті. У даній роботі досліджено проблему стратегічного планування та прогнозування корпоративної діяльності на ринку готельно-харчових послуг. Серед них: розбіжності у фонових прогнозах, залежність показників від людського фактору та рівня кваліфікації працівників готельного господарства та громадського харчування, відсутність уніфікованої та достовірної статистичної інформації. На основі дослідження різних методів визначення таких категорій, як «стратегія», «прогноз» і «планування», ми зробили власні визначення таких понять, як «стратегія», «підприємницьке стратегічне планування» і «підприємницьке стратегічне прогнозування». ” та надавати пояснення, виходячи з конкретних обставин діяльності готельного господарства. Запропоновано схему розробки стратегії готельно-ресторанного бізнесу. Згідно з цією схемою всі стратегії залежно від їх типу можна поділити на три групи. До першої групи належать стратегії, при розробці яких використовується лише процес планування, до другої групи - стратегії, відмінною рисою яких є наявність лише процесу прогнозування, до третьої - стратегії, розробка яких включає процес планування та процес прогнозування. При цьому як стратегічне планування, так і стратегічне прогнозування можуть бути як етапом розробки стратегії, так і її кінцевим результатом. In the modern conditions of the development of a market economy, business entities have discovered new characteristics and have become more flexible, focused on consumers of goods and services, relying on sound development strategies. Strategic management is the basis of business in the 21st century. This paper examines the problem of strategic planning and forecasting of corporate activities in the hotel and catering market. Among them: discrepancies in background forecasts, the dependence of indicators on the human factor and the level of qualification of hotel and catering workers, the lack of unified and reliable statistical information. Based on the study of various methods for defining such categories as “strategy”, “forecast” and “planning”, we have made our own definitions of such concepts as “strategy”, “entrepreneurial strategic planning” and “entrepreneurial strategic forecasting” and provide explanations based on the specific circumstances of the hotel industry. A scheme for developing a hotel and restaurant business strategy is proposed. According to this scheme, all strategies, depending on their type, can be divided into three groups. The first group includes strategies, in the development of which only the planning process is used, the second group includes strategies, the distinguishing feature of which is the presence of only the forecasting process, and the third group includes strategies, the development of which includes the planning process and the forecasting process. In this, both strategic planning and strategic forecasting can be both a stage of strategy development and its final result.Item Параметричне ціноутворення як основа оцінки та забезпечення конкурентоспроможності продукції промислово-виробничого призначення(Baltija Publishing, 2025) Журило, І. В.; Zhurylo, I.Item Оцінка та забезпечення компетенцій електромонтажного підприємства(ЦНТУ, 2024) Журило, І. В.; Бедряк, О. М.Item Оцінка та забезпечення конкурентоспроможності стінових будівельних матеріалів(ЦНТУ, 2024) Журило, І. В.; Гнезділов, Д. О.Item Формування збалансованої системи показників оцінки ефективності господарської діяльності підприємства(ЦНТУ, 2024) Журило, І. В.; Разумний, В. В.