Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/778
Browse
13 results
Search Results
Item Стратегії ведення готельного бізнесу у період воєнного стану(Юлія Чабаненко, 2025) Рутинський, М. Й.; Надемський, Є. П.Item Трансформація ринкової ніші парк-отелів у період воєнного стану(Юлія Чабаненко, 2025) Рутинський, М. Й.; Павленко, М. О.Item Hotel and rеstorant business of Ukraine in the crisis realities of wartime(Baltija Publishing, 2025) Rutynskyi, M.; Рутинський, М. Й.Item Тренди транскордонної мобільності та бізнес-активності українців у республіці Польща(ЦНТУ, 2024) Рутинський, М. Й.; Quirini-Popławski, Ł.Item Готельно-ресторанний бізнес України: трансформації в реаліях воєнного часу(Юлія Чабаненко, 2024) Рутинський, М. Й.Item Платформа Etsy як інструмент маштабування збуту гастрономічної продукції крафтових виробників України(Камула, 2024) Рутинський, М. Й.; Зайченко, В. В.; Гарасим, П. М.Ефективність реалізації власної продукції закладів українського ресторанного та продовольчого бізнесу через глобальні платформи е-комерції зростає з кожним роком. Маркетплейси перетворилися на поле гострого конкурентного змагання крафтових виробників гастрономічної продукції за увагу потенційних споживачів. У праці проаналізовано потенціал розвитку мережі крафтових е-магазинів на платформі Etsy в кризових для малого бізнесу України реаліях сьогодення. The effectiveness of sales of own products of Ukrainian restaurants and food enterprises through global e-commerce platforms is increasing year by year. Marketplaces have become a field of intense competition between craft producers of gastronomic products for the attention of potential consumers. The article analyzes the potential for the development of a network of craft e-shops on the Etsy platform in the current crisis realities of small businesses in Ukraine.Item Економічні тренди функціонування готельного бізнесу України в реаліях воєнного часу(ЦНТУ, 2023) Рутинський, М. Й.Item Доцільність облаштування меморіально-музейних локацій при відбудові готелів, що зазнали руйнувань унаслідок злочинних ракетних ударів російських агресорів по українським містам(ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023) Рутинський, М. Й.; Мельниченко, Л. О.; Вихренко, В. М.Item Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький»(ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023) Рутинський, М. Й.; Давидейко, І.Item Сторіз в Інстаграм як ефективний інструмент розвитку клієнтської бази та просування бренду ресторанного закладу(Камула, 2023) Рутинський, М. Й.Ефективність залучення соціальних мереж до рекламно-інформаційної популяризації закладів ресторанного бізнесу зростає з кожним роком. Соціальні мережі перетворилися на поле гострого конкурентного змагання ресторанних закладів за увагу потенційних споживачів. Поряд з цим соцмережі надають низку ефективних інструментів для стимулювання уваги до бренду. О дним з таких інструментів є розіграші призів за сторіз в Інстаграм та Фейсбук. У праці проаналізовано ефективність залучення такого інструменту просування на прикладі маркетингової діяльності мережі пабів «Добрий Друг» міста Львова. The effectiveness of using social networks for advertising and information popularization of restaurant business establishments is growing every year. Social networks have become a field of fierce competition for restaurant establishments for the attention of potential consumers. At the same time, social networks provide a number of effective tools to stimulate brand awareness. One such tool is prize drawings for stories on Instagram and Facebook. This paper analyzes the effectiveness of using such a promotion tool on the example of the marketing activities of the Good Friend pub chain in Lviv.