Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/778
Browse
2 results
Search Results
Item Мотиваційна складова праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні(2012) Жеребченко, Т. І.; Zerebchenko, T.У статті обґрунтовано мотиваційну складову праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні. Визначено та класифіковано чинники, що стимулюють вчителів до надання якісної освітньої послуги. Виявлено причинно-наслідковий зв'язок між підвищенням рівня освіти населення та показниками вироблення ВВП в країні. In the article the motivational constituent of labour of teachers of general educational establishments is reasonable in Ukraine. Certainly and factors that stimulate teachers to the grant of quality educational service are classified. Сausally-consequence connection is educed between the increase of level of formation of population and indexes of making of GDP in a country.Item Соціальна диференціація в системі чинників сприяння та протидії активізації інноваційної праці(2013) Семикіна, М. В.; Жеребченко, Т. І.; Semykina, M.; Zherebchenko, Т.В статті зосереджено увагу на важливості праці вчителя так щоб не нав'язуючи їм нових обов'язків, створити сприятливі умови для розвитку, що відповідатиме їх професійній якості та соціальним вимогам сьогодення до виконання ними професійних обов'язків. В статті, також, розглянуто соціальну диференціацію в системі чинників сприяння та протидії активізації інноваційної праці, увагу зосереджено на визначенні системи чинників впливу на працю. Проаналізовано: навантаження на вчителів на регіональному рівні; модель оплати праці вчителів, яка застосовується в Україні; досвід «компенсацій», які стосуються оплати праці вчителя; фактори впливу на активізацію інноваційної праці. Обґрунтовано та доведено необхідність створення механізму стимулювання праці вчителів. The paper represents issue about the importance of teacher’s work, for creation the new coincidences for their professional development that responds their professional quality and social dues of nowadays for their professional realization. The social differentiation in the system of different factors of innovative work activation have been represented. The task of the teachers on the national level, models of salaries, experience of compensations and factors of influence on it have been given.