Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки.

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2

Свідоцтво про державну реєстрацію у Міністерстві юстиції України: серія КВ, №15255-3827 ПР. Затверджено наказом Міносвіти і науки України № 528 від 12.05.15р. ISSN 2413-340X (Print) Мови видання: українська, російська, англійська, періодичність - два рази на рік;

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item type:Item,
    Пріоритетні напрямки удосконалення державної освітньої політики
    (КНТУ, 2011) Комарова, О. А.; Komarova, O.
    В статті обґрунтовано вихідні положення сучасної освітньої парадигми. Визначено такі принципи побудови ефективної державної освітньої політики як системний підхід, правило субоптимізації, правило явищ з малою імовірністю. Сформульовано стратегічні, оперативні та трансформаційні напрямки державної освітньої політики. Initial positions of modern educational paradigm are grounded in the article. Such principles of construction of effective educational policy as approach of the systems, rule of suboptimization, rule of the phenomena with small probability are certain. Strategic, operative and transformation directions of public educational policy are formulated.
  • Item type:Item,
    Теоретичні основи дослідження економічної природи освітнього потенціалу
    (КНТУ, 2011) Комарова, О. А.; Komarova, О.
    В статті обґрунтовано сутність поняття ,,освітній потенціал суспільства” як освітнього потенціалу населення, сформованого матеріально-технічною базою, кадровими та фінансовими ресурсами системи освіти. Визначено, що освітній потенціал індивіду є єдністю його кількісних та якісних характеристик. In the article grounded essence of concept «еducational potential of society» as educational potential of population, formed by a material and technical base, skilled and financial resources of the system of education. It is certain that educational potential of individual is unity of his quantitative and high-quality descriptions.