Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки.
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2
Свідоцтво про державну реєстрацію у Міністерстві юстиції України: серія КВ, №15255-3827 ПР.
Затверджено наказом Міносвіти і науки України № 528 від 12.05.15р.
ISSN 2413-340X (Print)
Мови видання: українська, російська, англійська, періодичність - два рази на рік;
Browse
2 results
Search Results
Item Особливості стимулюючого впливу цін на процес реалізації продукції сільськогосподарського машинобудування з урахуванням потреб та вимог кінцевих споживачів(КНТУ, 2004) Олійник, І. В.У статті виконано наукове обґрунтування сутності та принципів маркетингового ціноутворення, методичного підходу до формування та реалізації маркетингової цінової політики підприємств сільськогосподарського машинобудування в умовах ринкової економіки. Ґрунтовний аналіз теорії ринкового ціноутворення дозволив визначити передумови та особливості змін поглядів на процес ціноутворення в сільгоспмашинобудівній галузі економіки країни. Теоретичні засади формування ціни на сільгосптехніку базуються на теорії вартості, яка в сучасних умовах потребує одночасного врахування попиту та пропозиції. Зроблено висновок, що загальна теорія ціноутворення на сільгосппідприємстві має як загальне так і спеціальне спрямування. Обґрунтовано концептуальний підхід до маркетингового ціноутворення, що базується на першочерговому врахуванні інтересів споживачів сільгосптехніки, а не її виробників. Зроблено спробу дати визначення поняттю “цінова діяльність сільгосппідприємства в умовах реформування аграрних відносин в Україні”. Обґрунтовано методичні підходи до формування стратегічного й тактичного напрямів цінової політики та використання стратегічного аналізу при формуванні цінової стратегії підприємства сільгоспмашинобудування. The article includes scientific grounds of the essence and principles of marketing pricing, methodical approach to the formation and realization of the marketing pricing policy at the enterprises of agricultural machinebuilding in the conditions of market economy. A qualitative analysis of the theory of market pricing allowed the author to determine preconditions and peculiarities of the changes of the cost conceptions in the machinebuilding. Theoretical fundamentals of price formation must simultaneously take into account both demand and supply. The author draws a conclusion that theory of price formation at the enterprises of agricultural machinebuilding has common and special direction in the conditions of development of the modern AIC.Item Використання контролінгу при формуванні цінової стратегії підприємств сільгоспмашинобудування(КНТУ, 2005) Олійник, І. В.У статті виконано наукове обґрунтування сутності та принципів контролінгу в галузі маркетингового ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування в умовах ринкової економіки. Проведено якісний аналіз теорії ринкового ціноутворення, визначені передумови і особливості вартісних концепцій відповідно до сільгоспмашинобудівної галузі промисловості. Зроблено висновок, що стратегічний підхід до визначення ціни на сільгосптехніку базується на одночасному урахуванні попиту і пропозиції. Доведено необхідність застосування контролінгу на підприємствах сільгоспмашинобудування на основі органічного поєднання загальної і спеціальної теорії ціни в умовах сучасного розвитку АПК. The article includes scientific grounds of the essence and principles of controlling in the field of marketing pricing at the enterprises of agricultural machine - building in the conditions of market economy. Qualitative analysis of the theory of market pricing was carried out and precondition and peculiarities of the cost conceptions in the agricultural machine – building were determined. Theoretical fundamentals of price formation must simultaneously take into account both demand and supply. The author draws a conclusion that the theory of price formation at the enterprises of agricultural machine – building has common and special direction in the conditions of development of the modern AIC.