Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки.
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2
Свідоцтво про державну реєстрацію у Міністерстві юстиції України: серія КВ, №15255-3827 ПР.
Затверджено наказом Міносвіти і науки України № 528 від 12.05.15р.
ISSN 2413-340X (Print)
Мови видання: українська, російська, англійська, періодичність - два рази на рік;
Browse
2 results
Search Results
Item Адміністративно-командні методи управління залізничним транспортом України в 30-х рр. XX ст.(КНТУ, 2013) Бондарчук, Ю. П.; Bondarchuk, Y.В 30-х рр. в країні утверджуються адміністративно-командні, директивно-волюнтаристські та позаекономічні методи керівництва народним господарством. Повернення на практиці на поч. 30-х рр. до політики "воєнного комунізму", гцо базувалася на відмиранні товарно-грошових відносин, голому адмініструванні та примусі стало визначальним в економічній політиці СРСР на довгі роки. "Великий стрибок" у важкій промисловості в роки індустріалізації призвів лише до великої дезорганізації та надзвичайного ускладнення економічної ситуації не тільки на залізничному транспорті, але й у народному господарстві в цілому. Any attempt to make a research on our society’s command economy in its various fields can help our management develop analytical approach and implement a liberal economy type. The important observations are: At the end of the 20s New Economic Policy (NEP,) that was characterized by its liberal management of economic processes and some elements of marketing economy, was replaced by command economy with its directive and voluntaristic approach and noneconomic methods of national economy management. Later in the 30s for a long period the economy of the Soviet Union went back to the policy of “military communism” which was based on the regression of commodity-money relations, dry administration and compulsion. “Great Leap” in heavy industry during the years of industrialization caused serious disruption, disorganization and considerable complications in the economic development, including railway transport and other areas of national economy.Item Перехід до адміністративно-командних методів управління залізничним транспортом України наприкінці 20-х на початку 30-х рр. ХХ ст.(КНТУ, 2012) Бондарчук, Ю. П.; Bondarchuk, Y.З переходом від частково економічних методів керівництва країною до адміністративно-командних від непу до індустріалізації постала проблема неможливості подальшого ефективного існування економічної системи, заснованої значною мірою на основі старих ліберальних ринкових принципах. Для звершення грандіозних планів сталінської індустріалізації потрібно було якомога швидше перейти до позаекономічних методів визиску. With the conversion from partially economic methods of management of the country to administrative-command methods (from NEP to industrialization) a problem appears and an effective economic system cannot continue to exist, that was founded mostly on old liberal market principles. To accomplish the ambitious plans of Stalin's industrialization it had been moved as quickly as possible to the non-economic methods of operation.