Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки.

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2

Свідоцтво про державну реєстрацію у Міністерстві юстиції України: серія КВ, №15255-3827 ПР. Затверджено наказом Міносвіти і науки України № 528 від 12.05.15р. ISSN 2413-340X (Print) Мови видання: українська, російська, англійська, періодичність - два рази на рік;

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Пріоритетні напрямки вдосконалення організаційно-економічного механізму формування освітнього потенціалу суспільства
    (КНТУ, 2012) Комарова, О. А.; Komarova, О.
    В статті визначено цілі, завдання та пріоритетні напрямки вдосконалення організаційно-економічного механізму формування освітнього потенціалу суспільства. Обґрунтовано доцільність розвитку освітнього кредитування та страхування як інструментів підтримки приватних інвестицій в освітню сферу. In article of a definite purpose, a problem and priority directions of improvement of the organizational-economic mechanism of formation of educational potential of a society. The expediency of development of educational crediting and educational insurance as tools of support of private investments into educational sphere is proved.
  • Item
    Теоретичні основи дослідження економічної природи освітнього потенціалу
    (КНТУ, 2011) Комарова, О. А.; Komarova, О.
    В статті обґрунтовано сутність поняття ,,освітній потенціал суспільства” як освітнього потенціалу населення, сформованого матеріально-технічною базою, кадровими та фінансовими ресурсами системи освіти. Визначено, що освітній потенціал індивіду є єдністю його кількісних та якісних характеристик. In the article grounded essence of concept «еducational potential of society» as educational potential of population, formed by a material and technical base, skilled and financial resources of the system of education. It is certain that educational potential of individual is unity of his quantitative and high-quality descriptions.