Кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item type:Item,
    Удосконалення управління стратегічною стійкістю підприємств сфери послуг
    (ЦНТУ, 2024-01-23) Давиденко, Артем Русланович; Davydenko, Artem
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в тому, щоб теоретичні положення та розробити практичні поради щодо покращення стратегічного управління стійкістю підприємства сфери послуг на прикладі ТОВ «ШТОРМ-НЕТ». Досягнення цілей передбачає вирішення таких завдань: вивчити теоретичні основи дослідження стратегічної стійкості підприємств сфери послуг шляхом вивчення сутності поняття, видів та складових стратегічної стійкості, підходів до її оцінки; здійснити оцінку стратегічної стійкості та особливостей її забезпечення; визначити та обґрунтувати пропозиції щодо напрямів удосконалення управління стратегічною стійкістю підприємств сфери послуг. Об'єктом дослідження є господарська діяльність ТОВ «ШТОРМ-НЕТ», предметом – процес управління стратегічною стійкістю підприємства сфери послуг. The purpose of the qualification work is to develop theoretical provisions and practical advice on improving the strategic management of the sustainability of a service sector enterprise on the example of LLC «SHTORM-NET». Achieving the goals involves solving the following tasks: to study the theoretical foundations of the study of strategic sustainability of enterprises in the service sector by studying the essence of the concept, types and components of strategic sustainability, approaches to its assessment; carry out an assessment of strategic sustainability and the features of its provision; to define and substantiate proposals regarding directions for improving the management of strategic sustainability of enterprises in the service sector. The object of the study is the economic activity of LLC «SHTORM-NET», the subject is the process of managing the strategic stability of the service sector enterprise.
  • Item type:Item,
    Удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства
    (ЦНТУ, 2024-06-21) Соловей, Кірілл Олександрович; Solovei, Kirill
    Мета дипломної магістерської роботи полягає в узагальненні теоретикометодичних основ та розробці практичних рекомендацій з удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Автором вирішено наступні завдання: визначити сутність, роль та завдання стратегічного управління діяльністю підприємства; дослідити процес стратегічного управління діяльністю підприємства; вивчити інструменти стратегічного управління діяльністю підприємства; проаналізувати технікоекономічні показники діяльності підприємства; оцінити зовнішнє та внутрішнє середовище філії АТ «ДПЗКУ» «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; надати рекомендації щодо розробки антикризової стратегії харчового підприємства «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; запропонувати напрями впровадження маркетингової стратегії у філії «ДПЗКУ» «Новоукраїнський КХП». Об’єкт дослідження – процес стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади стратегічного управління діяльністю підприємства. The purpose of the master's thesis is to generalize the theoretical and methodological foundations and develop practical recommendations for improving the strategic management of food company’s activities. The author solved the following tasks: to determine the essence, role and tasks of strategic management of company’s activities; to investigate the process of strategic management of the company's activities; to study the tools of strategic management of the company’s activities; to analyze the technical and economic indicators of the company; to assess the external and internal environment of the branch of JSC "SFGCU" "Novoukrainskyi factory of bread products"; to provide recommendations on the development of an anti-crisis strategy of the food enterprise "Novoukrainskyi factory of bread products"; to propose directions for the implementation of the marketing strategy in the branch of "SFGCU" "Novoukrainskyi FBP". The object of the study is the process of strategic management of the activities of a food company. The subject of the study is the theoretical and methodological principles of strategic management of the company's activities.
  • Item type:Item,
    Стратегічне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
    (ЦНТУ, 2024-06-17) Чуйко, Ілля Сергійович; Chuiko, Illia
    Мета дослідження полягає у розробка та обґрунтування теоретичних і методологічних підходів до стратегічного управління маркетингом, а також створення практичних рекомендацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності на ГТОВ «ЕСТРІ». Завданнями роботи є розглянути основні поняття та підходи стратегічного управління маркетингом; зробити детальний огляд галузі оптової торгівлі автозапчастинами та визначення її особливостей; дослідити механізм оцінки стратегічного управління маркетингової діяльності; проаналізувати фінансово-господарську та маркетингову діяльність підприємства оптової торгівлі автозапчастинами; виявити напрями вдосконалення стратегічного маркетингу підприємства оптової торгівлі автозапчастинами. The purpose of the study is to develop and substantiate theoretical and methodological approaches to strategic marketing management, as well as to create practical recommendations for improving the efficiency of marketing activities at LLC «ESTRI». The objectives of the work are to examine the main concepts and approaches to strategic marketing management; provide a detailed review of the wholesale automotive parts industry and identify its characteristics; investigate the mechanism for evaluating strategic marketing management; analyze the financial, economic, and marketing activities of a wholesale automotive parts enterprise; and identify directions for improving the strategic marketing of the wholesale automotive parts enterprise.
  • Item type:Item,
    Формування стратегії розвитку підприємства
    (ЦНТУ, 2024-01) Нахаба, Світлана Сергіївна; Nakhaba, Svitlana
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в оцінюванні специфіки формування стратегії розвитку на підприємстві та обґрунтуванні пропозицій щодо вдосконалення стратегічних підходів до управління діяльністю підприємства в умовах сучасних реалій. У роботі здобувачем вирішено наступні завдання: розглянути економічну сутність та класифікацію стратегій діяльності підприємств; визначити особливості стратегічного управління на підприємствах у сучасних умовах; дослідити підходи до розробки та реалізації стратегії розвитку на підприємстві; провести оцінювання стану і динаміки економічної діяльності ТОВ «Праймтех»; здійснити аналіз основних показників фінансово-економічних результатів функціонування підприємства; провести стратегічний аналіз діяльності підприємства ТОВ «Праймтех»; визначити стратегічні пріоритети розвитку підприємства у сучасних умовах. Об’єктом дослідження є процес формування стратегії розвитку підприємства. The purpose of the qualification work is to evaluate the specifics of the formation of the development strategy at the enterprise and to justify proposals for improving strategic approaches to the management of the enterprise's activities in the conditions of modern realities. In the work of the acquirer, the following tasks were solved: to consider the economic essence and classification of enterprise strategies; to determine the features of strategic management at enterprises in modern conditions; to investigate approaches to the development and implementation of a development strategy at the enterprise; to conduct an assessment of the state and dynamics of the economic activity of Primetech LLC; to carry out an analysis of the main indicators of the financial and economic results of the operation of the enterprise; to conduct a strategic analysis of the activities of Primetech LLC; to determine the strategic priorities of the company's development in modern conditions. The object of the study is the process of forming the company's development strategy.
  • Item type:Item,
    Формування стратегії розвитку регіону
    (ЦНТУ, 2024-01) Сокол, Олена Олександрівна; Sokol, Olena
    Метою кваліфікаційної роботи є теоретико-методичне дослідження процесу формування та удосконалення стратегії розвитку регіону на прикладі Кіровоградської області в умовах військового стану. Завданнями роботи є: визначити теоретичні засади формування та удосконалення стратегіїї розвитку регіону, дати оцінку стану управління розвитком Кіровоградського регіону та обґрунтувати напрями удосконалення стратегії та коректування її стратегічних цілей. Об’єктом дослідження стали процеси, що впливають на стратегічний соціально-економічний розвиток Кіровоградської області, показники розвитку економіки регіону та додаткові негативні чинники в умовах військового стану. Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні проблеми стратегічного управління соціально-економічним розвитком регіону. The purpose of the qualification work is a theoretical and methodological study of the process of forming and improving the strategy of regional development on the example of Kirovohrad region under martial law. The objectives of the work are: to determine the theoretical foundations of the formation and improvement of the regional development strategy, to assess the state of development management of the Kirovohrad region and to substantiate the directions of improving the strategy and adjusting its goals. The object of the study are the processes that affect the strategic socio-economic development of Kirovohrad region, indicators of economic development of the region and additional negative factors in the conditions of martial law. The subject of the study is the theoretical, methodological and applied problems of strategic management of the socio-economic development of the region.
  • Item type:Item,
    Розробка стратегії розвитку підприємства
    (ЦНТУ, 2024-01) Гайворонська, Аліна Олександрівна; Haivoronska, Alina
    Метою кваліфікаційної роботи є розробка та реалізація науково-методологічних і теоретичних засад стратегічного управління та розробка практичних рекомендацій щодо стратегії розвитку підприємства. Автором вирішено наступні завдання: визначити теоретичні засади розробки стратегії розвитку; розглянути сутність та класифікацію стратегій підприємств; вивчити механізм розробки стратегії розвитку підприємств; оцінити стан та тенденції економічної діяльності стратегії розвитку організації; навести загальну характеристику тенденцій господарської діяльності; провести аналіз показників фінансово-економічного стану підприємства «Діас-оіл»; провести стратегічний аналіз діяльності ТОВ «Діас-ОІЛ»; провести SWOT та PEST аналіз діяльності підприємства; обґрунтувати пропозиції щодо вдосконалення стратегії розвитку; розробити стратегічні напрями удосконалення діяльності ТОВ «Діас-ОІЛ» в умовах змін зовнішнього середовища; визначити економічні наслідки розробки стратегії розвитку підприємства; здійснити економічне обґрунтування ефективності стратегічного зростання ТОВ «Діас-ОІЛ». The purpose of the qualification work is the development and implementation of scientific, methodological and theoretical foundations of strategic management and the development of practical recommendations regarding the company's development strategy. The author has solved the following tasks: to determine the theoretical foundations of developing a development strategy; to consider the essence and classification of enterprise strategies; to study the mechanism of development of enterprise development strategy; to assess the state and trends of the economic activity of the organization's development strategy; to give a general description of trends in economic activity; to conduct an analysis of indicators of the financial and economic condition of the Dias-oil enterprise; to carry out a strategic analysis of the activities of Dias-oil LLC; to bconduct a SWOT and PEST analysis of the company's activities; to justify proposals for improving the development strategy; to develop strategic directions for improving the activities of Dias-Oil LLC in the conditions of changes in the external environment; to determine the economic consequences of the development of the company's development strategy; to carry out an economic justification of the effectiveness of the strategic growth of Dias-oil LLC.
  • Item type:Item,
    Розробка стратегії розвитку підприємства
    (ЦНТУ, 2024-01) Шинкар, Олександр Павлович; Shynkar, Oleksandr
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Завданнями роботи є розглянути сутність та класифікацію стратегій розвитку підприємства; дослідити основні правила, процедури вибору та практичне використання стратегій розвитку підприємства; провести діагностику фінансово-економічного стану ТОВ «Грін Тек»; проаналізувати стратегічну діяльність підприємства; на основі стратегічного аналізу діяльності підприємства дослідити практичні аспекти формування стратегії розвитку на прикладі ТОВ «Грін Тек». Об‘єкт дослідження – стратегічна діяльність ТОВ «Грін Тек». The purpose of the qualification work is to generalize theoretical provisions and develop practical recommendations for the formation of the company's development strategy. The tasks of the work are to consider the essence and classification of enterprise development strategies; to investigate the basic rules, selection procedures and practical use of enterprise development strategies; conduct a diagnosis of the financial and economic condition of "Green Tech" LLC; analyze the strategic activity of the enterprise; on the basis of a strategic analysis of the company's activity, to investigate the practical aspects of forming a development strategy on the example of "Green Tech" LLC. The object of the study is the strategic activity of "Green Tech" LLC.
  • Item type:Item,
    Формування стратегії розвитку бізнесу в умовах невизначеності (на прикладі ТОВ «Кропбуд» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Криволап, Наталя Вікторівна; Kryvolap, Natalya
    У першому розділі роботи розглянуто ключові етапи історичного розвитку поняття «стратегія»; проведено аналіз сучасних підходів до його розуміння та розглянуто види стратегій, які входять до стратегічного набору підприємства; висвітлено стратегічні підходи до укріплення стратегічної позиції підприємства за рахунок проведення конкурентного аналізу галузі та вибору однієї з конкурентних стратегій за М. Портером; розглянуто особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; запропоновано авторське визначення понять «стратегія підприємства» та «невизначеність у функціонуванні системи (підприємства)». В другому розділі подано загальну характеристику підприємства; проведено поглиблений аналіз стану та перспектив розвитку ринку світлопрозорих конструкцій, аналіз конкурентних сил у даній галузі і позиції в ній аналізованого підприємства; зроблено SNW-аналіз його сильних та слабких сторін; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі визначено базисну еталонну і базисну конкурентну стратегію подальшого розвитку аналізованого підприємства; запропоновано удосконалений методичний підхід до формування інформаційного забезпечення процесу прийняття стратегічних рішень в умовах чотирьох видів (рівнів) невизначеності, а також методичний підхід до процесу сценарного планування; обґрунтовано вибір формувальної стратегії діяльності аналізованого підприємства, яка відповідає другому рівню невизначеності, а також освоєння ним виробництва металевих виробів у якості супутньої продукції. The first section of the work examines the key stages of the historical development of the concept of "strategy"; an analysis of modern approaches to its understanding was carried out and the types of strategies included in the strategic set of the enterprise were considered; strategic approaches to strengthening the strategic position of the enterprise by conducting a competitive analysis of the industry and choosing one of the competitive strategies according to M. Porter are highlighted; the peculiarities of the formation of the company's development strategy in conditions of uncertainty are considered; the author's definition of the concepts "enterprise strategy" and "uncertainty in the functioning of the system (enterprise)" is proposed. The second section provides a general description of the enterprise; an in-depth analysis of the state and prospects for the development of the transparent structures market, an analysis of competitive forces in this industry and the position of the analyzed enterprise in it was carried out; a SNW analysis of its strengths and weaknesses was made; a balance of factors of the external and internal environments of the enterprise was drawn up using the SWOT analysis method. In the third section, the basic reference and basic competitive strategy for the further development of the analyzed enterprise is defined; an improved methodical approach to the formation of information support for the strategic decision-making process in conditions of four types (levels) of uncertainty, as well as a methodical approach to the process of scenario planning, is proposed; the choice of the formative strategy of the analyzed enterprise's activity, which corresponds to the second level of uncertainty, as well as its development of the production of metal products as a by-product, is substantiated.