Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Методика оцінювання та засоби зміцнення конкурентоспроможності торговельного підприємства (на прикладі ПП «Торговий дім «Перун», м. Львів)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Кріпак, Сергій Володимирович; Kripak Serhiy
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні методики оцінювання та розробці рекомендацій зі зміцнення конкурентоспроможності торговельного підприємства (на прикладі ПП «Торговий дім «Перун», м. Львів). Завданнями роботи є сформувати концептуальні характеристики поняття конкурентоспроможності підприємства; розробити методичний інструментарій оцінювання конкурентоспроможності торговельного підприємства; визначити методичні підходи до зміцнення конкурентоспроможності торговельного підприємства; провести діагностику конкурентного середовища підприємства; здійснити аналіз фінансово-економічного стану підприємства; надати інтегральну оцінку стану конкурентоспроможності торговельного підприємства; ідентифікувати шляхи вдосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства; виявити резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства; удосконалити положення механізму зміцнення конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти, методичні підходи до оцінювання та зміцнення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Об'єктом дослідження є процеси оцінювання та зміцнення конкурентоспроможності підприємства. У першому розділі роботи обґрунтовано наукові підходи до визначення конкурентоспроможності підприємств у цілому та торгівлі зокрема, визначено методичні підходи до аналізування та організаційно-економічні особливості зміцнення конкурентних переваг торговельних підприємств. У другому розділі роботи проведено оцінку конкурентного середовища діяльності цього торговельного підприємства, проаналізовано ефективність процесу формування і використання його конкурентних переваг. У третьому розділі дослідження запропоновано управлінські рішення в частині формування й реалізації стратегії забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства та спрогнозовано її стан відносно шляхів і резервів підвищення конкурентоспроможності торговельного бізнесу суб’єкта господарювання в цілому. За результатами дослідження розроблені теоретико-методичні основи управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства, проведено аналіз стану конкурентоспроможності та розроблено положення стратегії забезпечення конкурентоспроможності ПП «Торговий дім «Перун». Одержані результати можуть бути використані при формуванні політики зміцнення конкурентоспроможності ПП «Торговий дім «Перун». The purpose of the master's thesis is to improve the evaluation methodology and develop recommendations for strengthening the competitiveness of a trading enterprise (on the example of PE "Perun Trading House", Lviv). The tasks of the work are to form the conceptual characteristics of the concept of competitiveness of a trade enterprise; to develop a methodological toolkit for assessing the competitiveness of a trade enterprise; to determine methodical approaches to strengthening the competitiveness of a trade enterprise; conduct a diagnosis of the external competitive environment of the trading enterprise;to provide an integral assessment of the state of competitiveness of the trading enterprise; analyze and identify ways to improve the competitive strategy of a trade enterprise. The subject of the research is theoretical, methodological and applied aspects, methodical approaches to the evaluation and strengthening of the competitiveness of the trading enterprise. The object of the study is the process of evaluating and strengthening the competitiveness of the enterprise. In the first section of the work, scientific approaches to determining the competitiveness of enterprises in general and trade in particular are substantiated, methodical approaches to analysis and organizational and economic features of strengthening the competitive advantages of trade enterprises are defined. In the second part of the work, an assessment of the competitive environment of this trade enterprise was carried out, the effectiveness of the process of formation and use of its competitive advantages was analyzed. In the third section of the work, management solutions are proposed in terms of forming and implementing a strategy for ensuring the competitiveness of a trading enterprise. Based on the results of the research, the theoretical and methodological foundations of the research and strengthening of the competitiveness of the trading enterprise were developed, the state of competitiveness of the PE "Perun Trading House" was analyzed, the provisions of the strategy for ensuring the competitiveness of the trading enterprise were developed. The obtained results can be used in the formation of the policy of strengthening the competitiveness of PE "Perun Trading House".