Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Дослідження особливостей взаємодії стрічкового фундаменту з ґрунтовою основою, що нерівномірно деформується
    (ЦНТУ, 2024) Луценко, Антон Віталійович; Lutsenko, Anton
    В роботі виконано огляд та аналіз теоретичних досліджень щодо причино-наслідкових обставних утворення нерівномірних деформацій грунтової основи під підошвою стрічкового, або окремо стоячого стовбчастого фундаменту. Детально розглянуті та теоретично обгрунтовані випадки нелінійного деформування (підйому) грунту дна розробленого котловану та послідуючого впливу на величини осідань при зведенні будівлі. Проаналізовано вплив таких факторів, як глибина котловану, ширина котловану, термін релаксації грунту дна котловану та вплив зовнішніх кліматичних факторів. Також виконаний глибокий аналіз процесів у грунтовій основі під час демонтажу деяких поверхів багатоповерхових будівель з послідуючим їх будівництвом. Цей момент є і буде найближчим часом актуальним у зв’язку з війною та багаточисельним частковим руйнуванням будівель і споруд. Окрім дослідницької частини робота містить проект будівництва 6-ти поверхового житлового будинку. The paper reviews and analyzes theoretical studies on the cause-and-effect circumstances of the formation of uneven deformations of the soil base under the sole of a strip or free-standing columnar foundation. Cases of nonlinear deformation (lifting) of the soil of the bottom of the developed excavation and the subsequent impact on the magnitude of settlements during the construction of the building are considered in detail and theoretically substantiated. The impact of such factors as the depth of the excavation, the width of the excavation, the relaxation period of the soil of the bottom of the excavation and the impact of external climatic factors are analyzed. A deep analysis of the processes in the soil base during the dismantling of some floors of multi-storey buildings with their subsequent construction is also performed. This point is and will be relevant in the near future in connection with the war and numerous partial destruction of buildings and structures. In addition to the research part, the paper contains a project for the construction of a 6-storey residential building.
  • Item
    Дослідження та автоматизація роботи насосної станції підкачки води з розробкою системи стабілізації тиску в магістралі
    (ЦНТУ, 2021-12-03) Луценко, Антон Віталійович; Lutsenko, Anton
    Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та автоматизація роботи насосної станції підкачки води з розробкою системи стабілізації тиску в магістралі. Об’єктом дослідження є технологічний процес підкачування води, як об’єкт автоматичного контролю і управління. Предметом дослідження є методи автоматичного контролю і регулювання процесу підкачки води. У роботі розглянуто опис технологічного процесу і виконано аналіз методів керування та існуючих систем автоматичного керування. Розроблено функціональну та структурну схеми системи автоматичного керування стабілізації тиску в магістралі, також створено структурну схему автоматичної системи керування стабілізації тиску в магістралі. Виконано дослідження динамічних режимів роботи САК за допомогою середовища MATLAB, де були побудовані часові та частотні характеристики, визначено прямі показників якості САК. The purpose of the qualification work is to study and automate the operation of the pumping station for water pumping with the development of a system for stabilizing the pressure in the highway. The object of research is the technological process of water pumping, as an object of automatic control and management. The subject of research is the methods of automatic control and regulation of the water pumping process. The paper considers the description of the technological process and analyzes the control methods and existing automatic control systems. The functional and structural schemes of the system of automatic control of stabilization of pressure in the highway are developed, also the structural scheme of the automatic system of control of stabilization of pressure in the highway is created. The study of dynamic modes of ACS operation was performed with the help of MATLAB environment, where time and frequency characteristics were constructed, direct indicators of ACS quality indicators were determined