Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Розробка технологічного процесу виготовлення відливка Втулка методом лиття в піщано-глинисту форму
    (ЦНТУ, 2024-07-16) Шевченко, Олександр Васильович; Shevchenko, Oleksandr
    В пояснювальній записці приведено аналіз конструкції деталі, розроблені технічні умови на виливок, процес його виготовлення, вибране технологічне обладнання. Також виконано розрахунок ливниково-живильної системи, описано процес виготовлення форми, наведено характеристику матеріалів, параметри та способи технічного контролю якості виливків. Об'єкт розробки – процес виготовлення виливка з сірого чавуну «Втулка» масою 9,6 кг литтям у піщано-глинисту форму. Предмет розробки – визначення технологічних параметрів, складання опису виробництва виливка та його формування. Результати проектування – розроблена технологія ливарної форми, виконано вибір сучасного ливарного устаткування. Результати розробки можуть бути рекомендовані для впровадження при виробництві дрібних (до 30 кг) чавунних виливків середньої складності в умовах серійного та масового виробництва. The explanatory note contains an analysis of the part design, developed technical specifications for the casting, its manufacturing process, and selected technological equipment. Also, the calculation of the casting and feeding system is performed, the mold manufacturing process is described, and the characteristics of materials, parameters, and methods of technical quality control of castings are given. The object of development is the process of manufacturing a gray cast iron casting of the NP 90.4-003 housing weighing 9,975 kg for an axial piston pump by casting in a sandy clay mold. The subject of development is determination of technological parameters, drawing up a description of casting production and its molding. Design results - the technology of the casting mold was developed, the choice of modern casting equipment was made. The results of the development can be recommended for implementation in the production of cast iron castings of medium complexity in serial and mass production.
  • Item
    Дослідження та програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity
    (ЦНТУ, 2022-12-26) Шевченко, Олександр Олександрович; Shevchenko, Oleksandr
    В даній магістерській роботі розроблено програмне забезпечення, яке призначено для реалізації системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. Об’єктом дослідження є процес прийняття рішень в інтелектуальних системах шахових комп’ютерних програм. Предметом дослідження є методи та алгоритми штучного інтелекту для знаходження вірних ходів у грі в шахи при змаганні комп’ютера проти людини, а також методи та алгоритми візуалізації гри у шахи на рушії Unity. Методи дослідження базуються на методах штучного інтелекту, методах розробки програмного забезпечення, методах об’єктно-орієнтованого програмування та методах розробки комп’ютерних ігор. Результат роботи – програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows 10/11. Програму розроблено на мові програмування С# у ігровому рушії Unity. In this master's thesis, software designed for an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. The purpose of the development is the research and program implementation of an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. The object of research is the decision-making process in intelligent systems of chess computer programs. The subject of research is artificial intelligence methods and algorithms for finding correct moves in a game of chess when competing against a computer, as well as methods and algorithms for visualizing a game of chess on the Unity engine. Research methods are based on artificial intelligence methods, software development methods, object-oriented programming methods, and computer game development methods. The result of the work is the software implementation of an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. In the process of working on a software model an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the software developed are fully described. User-friendly user interface is developed. These are instructions for working with software. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows 10/11 OS. The program was developed in the C# programming language in the Unity game engine.