Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Підвищення ефективності діяльності ІТ-служби лікувального закладу (на прикладі КНП «КОЛ КОР» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Якубенко, Ярослав Ігорович; Yakubenko, Yaroslav
    У першому розділі роботи досліджено теоретичні основи функціонування ІТ-служби лікувального закладу. Проаналізовано методології та стандарти і ІТ сфері. Визначено специфіку впровадження інформаційних систем в лікувальних закладах. Визначено функції та завдання ІТ-служби. Проаналізовані схеми організаційної структури управління підприємствами. У другому розділі роботи здійснено аналіз показників фінансово-економічного стану КНП «КОЛ КОР». Надано загальну організаційно-економічну характеристику підприємства. Здійснено аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища функціонування КНП «КОЛ КОР». У третьому розділі розроблено науково-практичні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ІТ-служби лікувального закладу. Запропонований розрахунок витрат часу на виконання робіт по обслуговуванню ІТ-інфраструктури підприємства. Запропоновано створення окремого ІТ-підрозділу, його алгоритм реагування на інциденти та запропоновано ввести ранжування інцидентів за допомогою матриці Ейзенхауєра. In the first section of the work, the theoretical foundations of the functioning of the IT service of the medical institution were investigated. The methodologies and standards of the IT sector were analyzed. The specifics of the implementation of information systems in medical institutions have been determined. The functions and tasks of the IT service are defined. Analyzed schemes of the organizational structure of enterprise management. In the second section of the work, an analysis of the indicators of the financial and economic condition of KNP "KOL KOR" was carried out. The general organizational and economic characteristics of the enterprise are given. An analysis of the internal and external environment of the KOL KOR KNP was carried out. In the third section, scientific and practical recommendations for improving the efficiency of the IT service of a medical institution have been developed. The proposed calculation of time spent on performing work on servicing the IT infrastructure of the enterprise. The creation of a separate IT department, its incident response algorithm, and the introduction of incident ranking using the Eisenhower matrix are proposed.