Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Дослідження режимів тягового електропостачання ділянок залізниці
    (ЦНТУ, 2024-01-11) Компанієць, Дмитро Олегович; Kompaniiets, Dmytro
    Метою кваліфікаційної роботи є дослідження забезпечення потужності пристроями електропостачання під час електрифікації нової ділянки Одеської залізниці, дослідження якості електроенергії під час підключення тягових підстанцій, розроблення рекомендацій щодо забезпечення та збільшення пропускної спроможності дослідницької ділянки. Метод дослідження полягає в проведенні експериментальних досліджень одночасно на декількох тягових підстанціях змінного струму, розрахунку електричної тяги, статистичному аналізі отриманих результатів. Робота містить основну інформацію про енергетичні характеристики системи електричної тяги змінного струму, результати експериментальних досліджень, розрахунок електричної тяги, моделювання режиму роботи енергосистеми, системний аналіз якості електроенергії, оцінку економічної ефективності впровадження регульованої компенсації реактивної потужності. The purpose of the qualification work is to study the provision of power by power supply devices during the electrification of the new section of the Odesa Railway, study the quality of electricity during the connection of traction substations, develop recommendations for ensuring and increasing the throughput of the research section. The research method consists in conducting experimental studies simultaneously at several traction substations of alternating current, calculation of electric traction, statistical analysis of the obtained results. The work contains basic information about the energy characteristics of the alternating current electric traction system, the results of experimental studies, calculation of electric traction, modeling of the operation mode of the power system, system analysis of the quality of electricity, assessment of the economic efficiency of the introduction of regulated reactive power compensation.
  • Item
    Дослідження можливостей зменшення впливу частотно-регульованих електроприводів на якість електричної енергії в системі електропостачання
    (ЦНТУ, 2024-01-12) Осіпов, Олександр Миколайович; Osipov, Oleksandr
    Метою кваліфікаційної роботи є дослідження можливостей впливу частотно-регульованого електроприводу на якість електричної енергії в системах електропостачання. У роботі розглянуто доцільності впровадження частотно-регульованих електроприводів в залежності від типу навантаження; розглянуто питання його впливу на якість електроенергії в системі електропостачання; виявлена проблема генерації вищих гармонічний складових струму та напруги в системі електропостачання, запропоновано встановлення додаткових технічних засобів для зниження негативного впливу; розроблено математичну модель системи «ПЧ-АД» для аналізування впливу фільтра на виході інвертора на динамічні характеристики електропривода. Результати досліджень можуть бути використані для обґрунтування інтенсифікації впровадження частотно-регульованого електроприводу та під час розроблення заходів щодо зменшення впливу частотно-регульованого електроприводу на якість електроенергії в системах електропостачання. The purpose of the qualification work is to study the possibilities of the influence of the frequency-regulated electric drive on the quality of electrical energy in power supply systems. The work considers the feasibility of introducing frequency-regulated electric drives depending on the type of load; the issue of its impact on the quality of electricity in the power supply system is considered; the problem of generating higher harmonic components of current and voltage in the power supply system was identified, it was proposed to install additional technical means to reduce the negative impact; a mathematical model of the "PCH-AD" system was developed to analyze the influence of the filter at the output of the inverter on the dynamic characteristics of the electric drive. The results of the research can be used to justify the intensification of the introduction of the frequency-regulated electric drive and during the development of measures to reduce the impact of the frequency-regulated electric drive on the quality of electricity in power supply systems.