Випускні кваліфікаційні роботи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763
Browse
12 results
Search Results
Item Маркетинг як елемент антикризового управління підприємством. 2024(ЦНТУ, 2024-12) Шамшур, Владислав Олегович; Shamshur, VladyslavМета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні маркетингу як ефективного інструменту антикризового управління підприємством на прикладі ТДВ "М’ясокомбінат Ятрань", що сприяє стабільності та адаптації до зовнішніх викликів. The purpose of the qualification work is to study marketing as an effective tool for enterprise crisis management using the example of TDV "Meat Processing Plant Yatran," aiming to ensure stability and adaptability to external challenges.Item Маркетинг як елемент антикризового управління підприємством(ЦНТУ, 2024-12) Спринсян, Олександр Всеволодович; Sprynsian, OleksandrМета дослідження полягає у визначенні ролі маркетингу в системі антикризового управління підприємством, аналізі його інструментів та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових заходів для подолання кризових ситуацій та забезпечення стійкого розвитку підприємства. The aim of the study is to determine the role of marketing in the system of enterprise crisis management, analyze its tools and develop practical recommendations for improving the efficiency of marketing activities to overcome crisis situations and ensure sustainable development of an enterprise.Item Маркетинг товарів промислового призначення(ЦНТУ, 2024-12) Пона, Ростислав Олегович; Pona, RostyslavКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетинг товарів промислового призначення" Сьогодні проблема розуміння важливості, необхідності створення та ефективного використання комплексу маркетингу є дуже актуальною для компаній різного розміру та сфери діяльності. Класичне представлення маркетингового комплексу у вигляді 4R (marketing mix) вже не задовольняє фахівців, вони прагнуть його максимально вдосконалити, доповнюючи та змінюючи його складові частини (5R, 6R, 7R тощо). Комплекс маркетингу продовжує розвиватися відповідно до потреб суспільства, що говорить про його важливість. Компанії потрібен комплекс маркетингу для досягнення поставлених цілей, в умовах обмежених ресурсів, і найактуальнішою проблемою, з якою стикаються маркетологи сьогодні, є адаптація комплексу до сфери діяльності компанії, ефективне використання кожного інструменту маркетингу та отримання ефекту синергії. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing of industrial goods" Today, the problem of understanding the importance, necessity of creating and effective use of the marketing complex is very relevant for companies of different sizes and fields of activity. The classic presentation of the marketing complex in the form of 4R (marketing mix) no longer satisfies specialists, they strive to improve it as much as possible, supplementing and changing its components (5R, 6R, 7R, etc.). The marketing complex continues to develop in accordance with the needs of society, which speaks of its importance. The company needs a marketing complex to achieve its goals, in conditions of limited resources, and the most urgent problem that marketers face today is the adaptation of the complex to the company's field of activity, the effective use of each marketing tool and obtaining a synergy effect.Item Маркетинг у електронній комерції, проблеми та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-12) Бондарук, Роман Володимирович; Bondaruk, RomanКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетинг у електронній комерції, проблеми та перспективи розвитку" Застосування цифрових технологій, таких як соціальні мережі, веб-сайти та електронна пошта, пошукові системи SEО дозволяє підприємствам виходити на нові ринки та поліпшувати комунікацію зі споживачами. Інструменти цифрового маркетингу стали не лише засобом для підвищення продуктивності, але й платформою для розвитку компаній. Використання Інтернету як основного каналу комунікації дає змогу підприємствам краще оцінювати запити клієнтів і поліпшувати якість обслуговування. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing in e-commerce, problems and prospects for development" The use of digital technologies, such as social networks, websites and e-mail, search engines SEO allows enterprises to enter new markets and improve communication with consumers. Digital marketing tools have become not only a means of increasing productivity, but also a platform for the development of companies. Using the Internet as the main communication channel allows enterprises to better assess customer requests and improve the quality of service.Item Удосконалення стратегії розвитку підприємства в реаліях цифрової економіки (на прикладі ТОВ МП «Мрія», с. Дмитрівка Кіровоградської області)(ЦНТУ, 2024-12) Шрейнер, Роман Андрійович; Shreiner, RomanВ першому розділі роботи досліджувалися теоретико-методологічні аспекти формування стратегії підприємства в умовах цифрової економіки. Зокрема, розглянута сутність стратегії підприємства та підходи до її класифікації, обґрунтовані методи прийняття стратегічних рішень в умовах цифрової економіки, визначені особливості та показники оцінки ефективності маркетингових Інтернет-стратегій. У другому розділі було здійснено всебічний аналіз діяльності ТОВ «Мале підприємство Мрія», зокрема характеристика підприємства, оцінка фінансово-господарських показників, дослідження маркетингового середовища та ефективності використовуваних Інтернет-маркетингових інструментів. В третьому розділі проаналізовані існуючі сценарії та алгоритми взаємодії з цільовою аудиторією в мережі Інтернет, розроблені заходи з просування продукції підприємства в мережі Інтернет та надані відповідні практичні рекомендації. The first section of the work examined the theoretical and methodological aspects of forming an enterprise strategy in the digital economy. In particular, the essence of enterprise strategy and approaches to its classification are considered, methods for making strategic decisions in the digital economy are substantiated, and the features and indicators for assessing the effectiveness of marketing Internet strategies are identified. The second section carried out a comprehensive analysis of the activities of LLC "Small Enterprise Mriya", in particular, a description of the enterprise, an assessment of financial and economic indicators, a study of the marketing environment and the effectiveness of the Internet marketing tools used. The third section analyzed existing scenarios and algorithms for interacting with the target audience on the Internet, developed measures to promote the enterprise's products on the Internet, and provided relevant practical recommendations.Item Розробка заходів по впровадженню маркетингової стратегії (на прикладі ТОВ «Полімед-Сервіс» м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2024-12-13) Охотний, Сергій Миколайович; Okhotnyi, SerhiyУ першому розділі розглянуто етапи розробки та реалізації маркетингової стратегії та досліджено стан поліграфічної галузі. У другому розділі здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, маркетингового середовища ТОВ «Полімед-Сервіс», а також аналіз сильних та слабких сторін підприємства. Третій розділ висвітлює спроможність підприємства впровадити нову маркетингову стратегію, шляхи оптимізації маркетингової діяльності, а також економічне обґрунтування та бюджетування заходів з модернізації маркетингу. The first chapter deals with the stages of development and implementation of the marketing strategy and studies the state of the printing industry. The second chapter presents the analysis of the state of financial and economic activities, marketing environment of Polymed-Service LLC, as well as the analysis of the strengths and weaknesses of the enterprise. The third chapter highlights the ability of the enterprise to implement a new marketing strategy, ways to optimize marketing activities, as well as economic justification and budgeting of marketing modernization measures.Item Оптимізація процесів управління конкурентоспроможністю продукції на малих агропідприємствах (на прикладі ФГ «Шанс», с. Іванівка, Новоукраїнський район, Кіровоградська область)(ЦНТУ, 2024-12) Ванярха, Віталій Володимирович; Vanyarkha, VitaliyДослідження теми дипломної роботи «Оптимізація процесів управління конкурентоспроможністю продукції на малих агропідприємствах» спрямоване на дослідження теоретичних основ, аналіз практичного досвіду та розробку рекомендацій для підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств агропромислового комплексу. Перший розділ присвячено теоретичним основам управління конкурентоспроможністю. У ньому розкрито сутність та концепції управління конкурентоспроможністю підприємств агропромислового комплексу, досліджено методи зниження витрат виробництва і собівартості продукції. Другий розділ містить аналіз господарської діяльності ФГ «Шанс». У цьому розділі представлено загальну характеристику підприємства, проведено аналіз економічної ефективності його діяльності, зокрема оцінку фінансового стану, рентабельності та результативності маркетингової стратегії. Третій розділ спрямований на визначення перспективних напрямів удосконалення управління конкурентоспроможністю продукції. Запропоновано заходи щодо оптимізації управлінських процесів, включаючи покращення матеріально-технічного забезпечення виробництва. The study of the topic of the diploma work «Optimization of processes of product competitiveness management at small agricultural enterprises» is aimed at researching the theoretical foundations, analyzing practical experience and developing recommendations for improving the competitiveness of products of agricultural enterprises. The first chapter is devoted to the theoretical foundations of competitiveness management. It reveals the essence and concepts of competitiveness management of agricultural enterprises, and investigates methods of reducing production costs and production costs. The second section contains an analysis of the economic activity of FG «Chance». This section presents a general description of the enterprise, analyzes the economic efficiency of its activities, including an assessment of the financial condition, profitability and effectiveness of the marketing strategy. The third section is aimed at identifying promising areas for improving the management of product competitiveness. Measures to optimize management processes, including improving the logistics of production, are proposed.Item Комплексний аналіз та економічний розвиток агропромислового потенціалу Кіровоградської області (на прикладі департаменту агропромислового розвитку Кіровоградської обласної військової адміністрації)(ЦНТУ, 2024-12) Немненко, Анастасія Андріївна; Nemnenko, AnastasiyaДослідження теми дипломної роботи «Комплексний аналіз та економічний розвиток агропромислового потенціалу Кіровоградської області» спрямоване на глибокий аналіз сучасного стану та визначення перспектив розвитку сільськогосподарського сектору в регіоні. Особлива увага приділяється оцінці ефективності управлінських рішень на прикладі департаменту агропромислового розвитку Кіровоградської обласної військової адміністрації. У першому розділі представлено загальний огляд стану сільськогосподарської промисловості України та Кіровоградської області. Розглянуто ключові економічні показники, роль сільського господарства в національній економіці, результати збору урожаю основних культур. Другий розділ присвячено дослідженню основних факторів, що впливають на економічний розвиток агропромислового комплексу Кіровоградської області. Зокрема, аналізується ефективність фінансових і кредитних інструментів. Третій розділ зосереджується на впровадженні принципів сталого розвитку в управлінні агропромисловим комплексом області. Розглянуто екологічні заходи, моделі оптимального використання природних ресурсів. The research on the topic of the thesis «Comprehensive analysis and economic development of agro-industrial potential of Kirovograd region» is aimed at an in-depth analysis of the current state and determination of the prospects for the development of the agricultural sector in the region. Particular attention is paid to assessing the effectiveness of management decisions on the example of the Department of Agricultural Development of the Kirovohrad Regional Military Administration. The first section provides a general overview of the state of the agricultural industry in Ukraine and Kirovohrad region. The key economic indicators, the role of agriculture in the national economy, and the results of the harvest of major crops are discussed. The second section is devoted to the study of the main factors influencing the economic development of the agricultural sector of Kirovohrad region. In particular, the efficiency of financial and credit instruments is analyzed. The third section focuses on the implementation of the principles of sustainable development in the management of the agro-industrial complex of the region. Environmental measures and models of optimal use of natural resources are considered.Item Організація й управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства(ЦНТУ, 2024-01-25) Доренський, Артем Павлович; Dorenskyi, ArtemОб’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти організації і управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації і управління рекламноінформаційною діяльністю. Мета дослідження: визначення сутності, цілей і недоліків організації і управління рекламно-інформаційної діяльності на ТОВ БК «БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ», розробка рекомендацій щодо організації і управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємстві. В роботі розглянуто основні принципи управління рекламною діяльністю на підприємстві, розглянуто роль та місце реклами в діловій стратегії підприємства. На цій підставі окреслено рекламну активність підприємства через призму загальних функцій менеджменту: планування організування, мотивування, контролювання, регулювання. Із врахуванням потреби досягнення максимального ефекту, обґрунтовано доцільність застосування комплексного підходу в управлінні рекламною діяльністю. The object of the research: theoretical and practical aspects of the organization and management of the enterprise's advertising and information activities. The subject of the research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of the organization and management of advertising and information activities of the enterprise. The purpose of the study determination of the essence, goals and shortcomings of the organization and management of advertising and information activities at LLC BC "BUILDING CONSTRUCTION", development of recommendations regarding the organization and management of advertising and information activities at the enterprise. Basic principles of management of advertising activity at the enterprise and the role and place of advertising in its business strategy are considered in the student's work. On this basis the advertising activity of the enterprise is outlined through the prism of the general management functions: organization of planning, motivation, control, regulation. Taking into account the need to achieve the best effect, the expediency of using a system approach in managing of advertising activity has been substantiated.Item Шляхи удосконалення маркетингового управління діяльністю аграрного підприємства(ЦНТУ, 2024-01-23) Русол, Ілля Миколайович; Rusol, IlliaМета кваліфікаційної роботи полягає в тому, щоб забезпечити підходи, що ґрунтуються на фактичних даних, для покращення маркетингових зусиль аграрних підприємств в сучасних умовах господарювання. Досягнення цілей передбачає вирішення таких завдань: вивчити теоретичні основи дослідження маркетингового управління діяльністю підприємств шляхом вивчення сутності поняття маркетингового управління, а саме основних підходів до його трактування; дослідження особливостей та специфіки маркетингового управління діяльністю аграрних підприємств; здійснення оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств шляхом аналізу тенденцій розвитку маркетингової діяльності на підприємствах агропромислового комплексу України загалом та ефективності маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві зокрема; визначення та обґрунтування напрямів удосконалення управління маркетингового управління діяльністю аграрного підприємства: розгляд передумов до доцільності удосконалення маркетингового управління діяльністю аграрного підприємства та проведення відповідних розрахунків економічної доцільності запропонованих заходів. Об'єктом дослідження є господарська діяльність ТОВ «Богданівка», предметом – теоретичні та методологічні аспекти розробки напрямів удосконалення маркетингового управління діяльністю аграрного підприємства. The purpose of the qualification work is to provide evidence-based approaches to improve the marketing efforts of agricultural enterprises in modern economic conditions. Achieving the goals involves solving the following tasks: to study the theoretical foundations of the study of marketing management of enterprise activities by studying the essence of the concept of marketing management, namely the main approaches to its interpretation; study of the features and specifics of marketing management of the activities of agrarian enterprises; carrying out an assessment of the effectiveness of marketing activities of agricultural enterprises by analyzing trends in the development of marketing activities at enterprises of the agro-industrial complex of Ukraine in general and the effectiveness of marketing activities at the investigated enterprise in particular; definition and substantiation of directions for improving the management of the marketing management of the activities of an agrarian enterprise: consideration of the prerequisites for the feasibility of improving the marketing management of the activities of an agrarian enterprise and carrying out relevant calculations of the economic feasibility of the proposed measures. The object of the study is the economic activity of LLC "Bohdanivka", the subject is theoretical and methodological aspects of developing directions for improving the marketing management of the agricultural enterprise.