Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Формування логістичних потоків на основі технологій штучного інтелекту у ТОВ «БОІНГ АВТО», м. Кропивницький
    (ЦНТУ, 2024-12-30) Коваленко, Володимир Андрійович; Kovalenko, Volodymyr
    В роботі проведено аналіз основних факторів розвитку інтегрованої логістики, розглянуто вплив інформаційних технологій на розвиток логістичного інструментарію, виконано аналіз особливостей цифрової трансформації логістичних бізнес-моделей та еволюцію логістичних інформаційних систем в умовах становлення цифрової економіки України. Розглянуто існуючу класифікацію інформаційних потоків та додано нові класифікаційні ознаки, розроблено теоретичні аспекти методології розвитку адаптивних потоків у цифровій економіці, а також вперше введено термін – «компланарні потоки», розглянуто фундаментальні підходи до управління віртуальною логістикою та виділено особливості цифрової трансформації інтегрованої логістики. Проведено аналіз сучасних логістичних концепцій, розкрито поняття та економічну сутність адаптивно-інтегрованої логістики, виявлено ризики при адаптивній інтеграції логістичних бізнес-процесів та визначено фактори підвищення якості логістичних послуг в умовах цифрової. Розроблено ряд моделей для управління компланарними потоками на основі апарату теорії нечітких множин, теорії ланцюгів Маркова та нейронних мереж в умовах віртуалізації взаємовідносин, побудована модель інтелектуального управління ризиками потоками. The paper analyzes the main factors of integrated logistics development, considers the impact of information technologies on the development of logistics tools, analyzes the features of the digital transformation of logistics business models and the evolution of logistics information systems in the context of the formation of the digital economy of Ukraine. The existing classification of information flows is considered and new classification features are added, theoretical aspects of the methodology for the development of adaptive flows in the digital economy are developed, and the term “coplanar flows” is introduced for the first time, fundamental approaches to virtual logistics management are considered and the features of the digital transformation of integrated logistics are highlighted. An analysis of modern logistics concepts is carried out, the concept and economic essence of adaptive-integrated logistics are revealed, risks in adaptive integration of logistics business processes are identified, and factors for improving the quality of logistics services in the digital economy are determined. A number of models for managing coplanar flows have been developed based on the apparatus of fuzzy set theory, Markov chain theory, and neural networks in the context of virtualization of relationships, and a model for intelligent flow risk management has been constructed.
  • Item
    Дослідження та програмна реалізація системи автоматизованого управління інвентарем та сервісним обслуговуванням на підприємстві на основі методів штучного інтелекту
    (ЦНТУ, 2023-12) Михайленко, Георгій Васильович; Mykhailenko, Heorhii
    В даній випускній кваліфікаційній роботі магістра розроблена система автоматизованого управління інвентарем та сервісним обслуговуванням на підприємстві на основі методів штучного інтелекту. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація системи автоматизованого управління інвентарем та сервісним обслуговуванням на підприємстві на основі методів штучного інтелекту. Об’єктом дослідження є процес автоматизованого управління інвентарем та сервісним обслуговуванням на підприємстві. Предметом дослідження є методи штучного інтелекту для автоматизованого управління інвентарем та сервісним обслуговуванням на підприємстві. Методи дослідження базуються на методах штучного інтелекту, методах математичної статистики, методах розробки програмного забезпечення. Результат роботи — програмна реалізація системи автоматизованого управління інвентарем та сервісним обслуговуванням на підприємстві на основі методів штучного інтелекту. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows 10/11. Програму розроблено в середовищі Python. In this master's thesis, a system of automated inventory management and service maintenance at the enterprise was developed based on artificial intelligence methods. The goal of the development is the research and software implementation of the system of automated inventory management and service maintenance at the enterprise based on artificial intelligence methods. The object of the study is the process of automated inventory management and service maintenance at the enterprise. The subject of the study is artificial intelligence methods for automated inventory management and service maintenance at the enterprise. Research methods are based on artificial intelligence methods, methods of mathematical statistics, and methods of software development. The result of the work is the software implementation of the system of automated inventory management and service maintenance at the enterprise based on artificial intelligence methods. In the process of working on the software model, an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the developed software are fully described. A convenient user interface has been developed. Instructions for working with software tools are provided. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows 10/11 OS. The program was developed in the Python environment.
  • Item
    Дослідження та програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity
    (ЦНТУ, 2022-12-26) Шевченко, Олександр Олександрович; Shevchenko, Oleksandr
    В даній магістерській роботі розроблено програмне забезпечення, яке призначено для реалізації системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. Об’єктом дослідження є процес прийняття рішень в інтелектуальних системах шахових комп’ютерних програм. Предметом дослідження є методи та алгоритми штучного інтелекту для знаходження вірних ходів у грі в шахи при змаганні комп’ютера проти людини, а також методи та алгоритми візуалізації гри у шахи на рушії Unity. Методи дослідження базуються на методах штучного інтелекту, методах розробки програмного забезпечення, методах об’єктно-орієнтованого програмування та методах розробки комп’ютерних ігор. Результат роботи – програмна реалізація системи штучного інтелекту для комп’ютерної гри на рушії Unity. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows 10/11. Програму розроблено на мові програмування С# у ігровому рушії Unity. In this master's thesis, software designed for an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. The purpose of the development is the research and program implementation of an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. The object of research is the decision-making process in intelligent systems of chess computer programs. The subject of research is artificial intelligence methods and algorithms for finding correct moves in a game of chess when competing against a computer, as well as methods and algorithms for visualizing a game of chess on the Unity engine. Research methods are based on artificial intelligence methods, software development methods, object-oriented programming methods, and computer game development methods. The result of the work is the software implementation of an artificial intelligence system for a computer game on the Unity engine. In the process of working on a software model an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the software developed are fully described. User-friendly user interface is developed. These are instructions for working with software. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows 10/11 OS. The program was developed in the C# programming language in the Unity game engine.
  • Item
    Дослідження та програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі
    (ЦНТУ, 2022-12-26) Дощенко, Владислав Олександрович; Doshchenko, Vladyslav
    В даній магістерській роботі розроблено програмне забезпечення, яке призначено для реалізації експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. Об’єктом дослідження є процес інтелектуального управління персонажами у комп’ютерній грі. Предметом дослідження є методи побудови експертних та інтелектуальних систем, методи інтелектуального управління персонажами у комп’ютерних іграх. Методи дослідження базуються на методах штучного інтелекту, методах математичної статистики, методах розробки програмного забезпечення, методах розробки комп’ютерних ігор. Результат роботи – програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows 10/11. Програму розроблено на мові програмування С# у ігровому рушії Unity. In this master's thesis, software designed for an expert system for the management of personages in a computer game. The purpose of the development is the research and program implementation of an expert system for the management of personages in a computer game. The object of the research is methods of building expert and intelligent systems, methods of intelligent control of personages in computer games. The subject of the research is the methods of collection and analysis of data to identify user preferences on the website. Research methods are based on artificial intelligence methods, mathematical statistics methods, software development methods, and computer game development methods. The result of the work is the software implementation of an expert system for the management of personages in a computer game. In the process of working on a software model an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the software developed are fully described. User-friendly user interface is developed. These are instructions for working with software. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows 10/11 OS. The program was developed in the C# programming language in the Unity game engine.