Випускні кваліфікаційні роботи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763
Browse
3 results
Search Results
Item Інформаційна діяльність у цифрову епоху та проблеми інтелектуальної власності(ЦНТУ, 2024) Тернавський, Максим Михайлович; Ternavsʹkyy, MaksymПраця є першим в історіографії дослідженням, у якому розглядається проблеми інтелектуальної власності в інформаційній діяльності у цифрову епоху, а також окреслюються шляхи розв’язання цих проблем. The work is the first study in historiography to examine the problems of intellectual property in information activities in the digital age and to outline ways to solve these problems.Item Комунікативна взаємодія організації у професійному середовищі (ФОП Мавроді О. І.)(ЦНТУ, 2023-06) Потапчук, Віктор Андрійович; Potapchuk, VictorРозвиток малого та середнього підприємництва – один із важливих економічних чинників – забезпечується ефективною державною підтримкою, певні кроки у цьому напрямі вже зроблені. Вони реалізуються в усвідомленні важливості поліпшення бізнес-клімату, забезпечення оптимальної дерегуляції в господарській діяльності, необхідності подальшого розвитку підприємництва. The development of small and medium-sized enterprises - one of the important economic factors - is ensured by effective state support, certain steps in this direction have already been taken. They are realized in awareness of the importance of improving the business climate, ensuring optimal deregulation in economic activity, and the need for further development of entrepreneurship.Item Інформаційне забезпечення виборчого процесу регіональними друкованими та електронними засобами масової інформації(ЦНТУ, 2020-12) Вогнівенко, Анна Костянтинівна; Vognivenko, AnnaНа сучасному етапі суспільно-політичних відносин, засоби масової інформації виступають не лише як ретранслятори передачі інформації від політика до населення, а стають вирішальним фактором у виборчому процесі і активно впливають на його результати. Тож виникає необхідність нового трактування завдань і функцій ЗМІ у виборчому процесі, здійснення переосмислення проблеми місця та ролі ЗМІ в нових політичних реаліях. Адже політичний світ сучасної України постійно змінюється особливо у демократичному напрямку розширення політичного дискурсу, яке супроводжується застосуванням широкого спектру впливу на свідомість громадян з метою привернення уваги громадськості до суспільно-політичних мір і заходів у сфері політичного життя країни. At the current stage of socio-political relations, the mass media act not only as relays of information from the politician to the population, but become a decisive factor in the election process and actively influence its results. Therefore, there is a need for a new interpretation of the tasks and functions of the mass media in the election process, a rethinking of the problem of the place and role of the mass media in new political realities. After all, the political world of modern Ukraine is constantly changing, especially in the democratic direction of the expansion of political discourse, which is accompanied by the use of a wide range of influence on the consciousness of citizens in order to draw the public's attention to socio-political measures and measures in the sphere of the country's political life.