Випускні кваліфікаційні роботи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763
Browse
Search Results
Item Удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства(ЦНТУ, 2024-06-21) Соловей, Кірілл Олександрович; Solovei, KirillМета дипломної магістерської роботи полягає в узагальненні теоретикометодичних основ та розробці практичних рекомендацій з удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Автором вирішено наступні завдання: визначити сутність, роль та завдання стратегічного управління діяльністю підприємства; дослідити процес стратегічного управління діяльністю підприємства; вивчити інструменти стратегічного управління діяльністю підприємства; проаналізувати технікоекономічні показники діяльності підприємства; оцінити зовнішнє та внутрішнє середовище філії АТ «ДПЗКУ» «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; надати рекомендації щодо розробки антикризової стратегії харчового підприємства «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; запропонувати напрями впровадження маркетингової стратегії у філії «ДПЗКУ» «Новоукраїнський КХП». Об’єкт дослідження – процес стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади стратегічного управління діяльністю підприємства. The purpose of the master's thesis is to generalize the theoretical and methodological foundations and develop practical recommendations for improving the strategic management of food company’s activities. The author solved the following tasks: to determine the essence, role and tasks of strategic management of company’s activities; to investigate the process of strategic management of the company's activities; to study the tools of strategic management of the company’s activities; to analyze the technical and economic indicators of the company; to assess the external and internal environment of the branch of JSC "SFGCU" "Novoukrainskyi factory of bread products"; to provide recommendations on the development of an anti-crisis strategy of the food enterprise "Novoukrainskyi factory of bread products"; to propose directions for the implementation of the marketing strategy in the branch of "SFGCU" "Novoukrainskyi FBP". The object of the study is the process of strategic management of the activities of a food company. The subject of the study is the theoretical and methodological principles of strategic management of the company's activities.Item Розробка антикризової стратегії діяльності підприємства в умовах невизначеності(ЦНТУ, 2024-01-03) Колєснік, Іван Васильович; Kolesnik, IvanМета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні вивчення теоретичних засад антикризової стратегії діяльності підприємства; здійснення аналізу економічної практики та стану результативності стратегічного керування с/г підприємством в умовах перманентної кризи товариства «Зоря»; надання пропозицій щодо розробки антикризової стратегії діяльності ТОВ «Зоря» в умовах невизначеності. Мета роботи зумовила постановку наступних завдань: - з’ясувати сутність антикризової діяльності сільськогосподарських підприємств; - окреслити концептуальні засади антикризової стратегії управління підприємством; - дослідити антикризову економічну політику держави та стійкість сільськогосподарських підприємств; - здійснити аналітичну роботу та оцінити наслідки антикризового стратегічного управління товариства «Зоря» ; - запропонувати напрями поліпшення підходів до антикризового стратегування у товаристві «Зоря»; - сформувати стратегію антикризового потенціалу підприємства ТОВ «Зоря». Об’єктом дослідження виступає процес розробки антикризової стратегії діяльності підприємства в умовах невизначеності. Предметом дослідження є набір теоретичних і прикладних питань антикризової стратегії діяльності підприємства. Перший розділ роботи присвячений теоретичним засадам антикризової стратегії діяльності підприємства. У другому розділі здійснена діагностика фінансово-господарського стану та оцінювання результатів антикризового стратегічного управління підприємством в умовах невизначеності. Третій розділ висвітлює пропозиції щодо розробки антикризової стратегії діяльності ТОВ «Зоря» в умовах невизначеності. За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо конструювання агрологістичної антикризової стратегії підприємства; стратегії формування антикризового потенціалу підприємства; стратегічних орієнтирів розвитку аграрної сфери України в контексті антикризової політики. Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності сільськогосподарських підприємств. The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of the anti-crisis strategy of the enterprise; to analyse the economic practice and the state of effectiveness of the strategic management of the agricultural enterprise in the conditions of the permanent crisis of the company "Zorya"; to provide proposals for the development of an anti-crisis strategy for the activities of LLC "Zorya" in conditions of uncertainty. The purpose of the work led to the following tasks: -to clarify the essence of anti-crisis activities of agricultural enterprises; -to outline the conceptual foundations of the anti-crisis strategy of enterprise management; -to study the anti-crisis economic policy of the state and the sustainability of agricultural enterprises; -to carry out analytical work and evaluate the consequences of anti-crisis strategic management of the company "Zorya"; -to propose directions for improving approaches to anti-crisis strategising in the company "Zorya"; -to formulate a strategy of anti-crisis potential of the enterprise "Zorya". The object of the study is the process of developing an anti-crisis strategy for the enterprise under conditions of uncertainty. The subject of the study is a set of theoretical and applied issues of the anticrisis strategy of enterprise activity. The first section is devoted to the theoretical foundations of the anti-crisis strategy of enterprise. In the second section the article carries out diagnostics of the financial and economic status and assessment of results of anti-crisis strategic management of an enterprise under conditions of uncertainty. The third section highlights proposals for the development of an anti-crisis strategy for the activities of "Zorya" LLC under conditions of uncertainty. Based on the results of the study, the article formulates proposals for the construction of an agro-logistic anti-crisis strategy of the enterprise; strategy for the formation of the enterprise's anti-crisis potential; strategic guidelines for the development of the agrarian sector of Ukraine in the context of anti-crisis policy. The obtained results can be used in the practical activities of agricultural enterprises.