Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Розробка технології відновлення деталей шатунно-поршневої групи ДВЗ на прикладі відновлення поршневих пальців з проектом дільниці їх відновлення у ТОВ «Завод «Дзеркальник»» м. Кропивницький
    (ЦНТУ, 2024-05-30) Загребельний, Вадим Сергійович; Zahrebelnyi, Vadym
    В роботі розроблена технологія відновлення поршневих пальців автомобільних дизельних двигунів методом гарячого пластичного деформування. Наведені загальні відомості про підприємство, про збиральну одиницю, деталь, що відновлюється. Описані умови роботи деталі та вузла в цілому, види та механізми зношування, наявні дефекти поршневих пальців, характеристика деталі. Зроблено аналіз існуючих методів відновлення поршневих пальців, наведено опис обраного методу відновлення, розроблений маршрут відновлення. Розроблена технологія відновлення поршневих пальців дизельних двигунів методом гарячого пластичного деформування. In the work, the technology of restoration of piston fingers of automotive diesel engines by the method of hot plastic deformation is developed. General information about the enterprise, the assembly unit, the part being restored is given. The working conditions of the part and the unit as a whole, types and mechanisms of wear, existing defects of the piston fingers, characteristics of the part are described. An analysis of existing piston pin restoration methods was made, a description of the selected restoration method was given, and a restoration route was developed. The technology for restoring the piston fingers of diesel engines by the method of hot plastic deformation has been developed.
  • Item
    Підвищення довговічності деталей шатунно-поршневої групи двигунів внутрішнього згорання сучасними методами реновації на базі ТОВ "Калита-Нова" м.Кропивницький
    (ЦНТУ, 2024-01-30) Парфенюк, Валентин Володимирович; Parfeniuk, Valentyn
    Метою представленої роботи є підвищення якості відновлення деталей двигунів внутрішнього згорання. Об'єкт дослідження – технологічний процес відновлення бронзових втулок двигунів внутрішнього згорання. Предметом дослідження є робоча поверхня бронзової втулки. З’ясовано, що спряження «шатунна втулка – поршневої палець» працює в граничній фазі тертя за високих питомих тисків і навантажень за наявності абразиву. Показано, що для відновлення бронзових втулок з незначними зносами доцільним представляється використання вібраційного розкочування. Для збільшення опорної площі вібророзкатаної поверхні можливе використання деформуючого протягування. Аналіз зносного стану показав, що кількість втулок із зносом до 0,05 мм становить 9,3%. Запропонована комплексна технологія відновлення бронзових втулок з використанням технології вібророзкочування з подальшим деформуючим протягуванням дозволяє досягати граничного ступеня зміцнення оброблюваної поверхні. Доведено, що вібророзкочування з подальшим деформуючим протягуванням забезпечує підвищення зносостійкості. в умовах граничного і сухого тертя. Розроблений технологічний процес відновлення шатунних втулок з використанням вібророзкочування з подальшим деформуючим протягуванням може бути використаний для підвищення довговічності сполучення «втулка - поршневий палець». The purpose of the presented work is to improve the quality of restoration of internal combustion engine parts. The object of research is the technological process of restoration of bronze bushings of internal combustion engines. The subject of the research is the working surface of the bronze sleeve. It was found that the conjugation "connecting rod sleeve - piston pin" works in the limit phase of friction at high specific pressures and loads in the presence of an abrasive. It is shown that it is advisable to use vibration rolling to restore bronze bushings with minor wear. To increase the support area of the vibro-rolled surface, it is possible to use deforming drawing. Analysis of the wear state showed that the number of bushings with wear up to 0.05 mm is 9.3%. The proposed complex technology of restoration of bronze bushings using the technology of vibro-rolling with subsequent deforming drawing allows to achieve the maximum degree of strengthening of the treated surface. It has been proven that vibro-rolling followed by deforming drawing provides increased wear resistance. in conditions of marginal and dry friction. The developed technological process of restoring connecting rod bushings using vibro-rolling with subsequent deforming drawing can be used to increase the durability of the "sleeve - piston pin" connection.