Випускні кваліфікаційні роботи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763
Browse
15 results
Search Results
Item Роль IT у стратегії сталого розвитку бюджетної установи(ЦНТУ, 2024-12) Морозова, Євгенія Василівна; Morozova, YevheniiaМета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні ролі інформаційних технологій у забезпеченні сталого розвитку бюджетної установи та визначення шляхів підвищення ефективності впровадження IT для досягнення екологічних, соціальних і економічних цілей сталого розвитку. The aim of the qualification work is to study the role of information technologies in ensuring the sustainable development of budgetary institutions and to identify ways to improve the effectiveness of IT implementation for achieving environmental, social, and economic sustainable development goals.Item Цифрові трансформації у діяльності автотранспортного підприємства: стан та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-12) Ковпак, Артем Олегович; Kovpak, ArtemМета кваліфікаційної роботи полягає аналізі сучасного стану, проблем і перспектив цифрових трансформацій у діяльності автотранспортного підприємства та розробці практичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних технологій для підвищення ефективності управлінських і операційних процесів. The purpose of the qualification paper is to analyze the current state, challenges, and prospects of digital transformations in the activities of a motor transport enterprise and to develop practical recommendations for implementing innovative technologies to improve the efficiency of managerial and operational processes.Item Інтеграція ІТ-рішень в управлінські процеси підприємства(ЦНТУ, 2024-12) Ковпак, Максим Олегович; Kovpak, MaksymМета кваліфікаційної роботи полягає в полягає у виявленні та аналізі ефективних шляхів інтеграції ІТ-рішень в управлінські процеси на підприємстві задля підвищення його ефективності та конкурентоспроможності. The purpose of the qualification paper is to identify and analyze effective methods of integrating IT solutions into enterprise management processes to enhance its efficiency and competitiveness.Item Організаційно-економічні засади здійснення модернізації технічних засобів як основи відтворення матеріально-технічної бази аграрних підприємств (на прикладі ПП «Рулен», м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2024-12) Квірквелія, Іраклій Іраклійович; Kvirkveliya, IrakliyВ першому розділі роботи досліджувалися засади модернізації модернізації технічних засобів аграрних підприємств. Зокрема, розглянута сутність та значення матеріального забезпечення та модернізації в сучасних умовах. Розглянуто основні організаційно-економічні чинники, що впливають на модернізацію технічної бази стратегії підприємства. У другому розділі було здійснено всебічний аналіз діяльності ПП «Рулен», зокрема характеристика підприємства, оцінка фінансово-господарських показників та матеріально-технічного забезпечення аграрного сектору Кіровоградської області. В третьому розділі визначено шляхи удосконалення механізму залучення інвестицій для оновлення матеріально-технічної бази та запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних технологій для модернізації технічних засобів. The first section of the work examined the principles of modernization of technical means of agricultural enterprises. In particular, the essence and significance of material support and modernization in modern conditions were considered. The main organizational and economic factors influencing the modernization of the technical base of the enterprise strategy were considered. The second section carried out a comprehensive analysis of the activities of PE "Rulen", in particular the characteristics of the enterprise, the assessment of financial and economic indicators and material and technical support of the agricultural sector of the Kirovograd region. The third section identified ways to improve the mechanism for attracting investments to update the material and technical base and proposed recommendations for the implementation of modern technologies for the modernization of technical means.Item Управління інноваційним розвитком в умовах цифровізації (на прикладі ТОВ «Піца 32 см», м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2024-12) Лейбенко, Андрій Олександрович; Leibenko, AndriyУ першому розділі роботи розглянуті поняття цифрових інновацій та їх вплив на конкурентоспроможність підприємств. Досліджено особливості управління інноваціями в умовах цифровізації, а також теоретичні підходи до оцінки ефективності інноваційного розвитку підприємств. Другий розділ присвячено загальній характеристиці діяльності ТОВ «Піца 32 см», проаналізовано інноваційні технології та цифрові рішення, впроваджені на підприємстві, а також проведено оцінку ефективності управління інноваціями. Третій розділ містить пропозиції щодо вдосконалення управління інноваційним розвитком підприємства, зокрема, щодо впровадження сучасних цифрових технологій для підвищення ефективності діяльності та рекомендації для удосконалення системи управління інноваціями. The first section of the work examines the concept of digital innovations and their impact on the competitiveness of enterprises. The features of innovation management in the context of digitalization are studied, as well as theoretical approaches to assessing the effectiveness of innovative development of enterprises. The second section is devoted to the general characteristics of the activities of LLC "Pizza 32 cm", analyzes innovative technologies and digital solutions implemented at the enterprise, and also assesses the effectiveness of innovation management. The third section contains proposals for improving the management of innovative development of the enterprise, in particular, the introduction of modern digital technologies to increase the efficiency of activities and recommendations for improving the innovation management system.Item Вплив цифровізації на параметри стійкого розвитку корпоративної логістичної системи у ТОВ «АВТО ТРЕЙД 2021», м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-12-30) Резніченко, Володимир Юрійович; Chumanevych, VolodymyrВ роботі обґрунтовано закономірності сталого розвитку корпоративної логістичної системи підприємства в умовах цифровізації. Розглянуто основи сталого розвитку на засадах корпоративної логістики. Визначено корпоративну логістики у системі мезологістики. Досліджено взаємозв’язок корпоративної логістики з елементами корпоративного управління. Досліджено управління корпоративними структурами у межах цифрової сталої статистики. Розглянуто поняття про логістичну інтеграцію на рівні корпоративних структур. Визначено вплив цифровізації на параметри сталого розвитку корпоративної логістичної системи. Виявлено ознаки сталого розвитку корпорацій (підприємств) у цифровій економіці. Здійснено аналіз існуючого стану сучасних корпорацій (підприємств). Проведено трансформацію корпоративної логістики в умовах цифрової економіки. Визначено корпоративну цифрова відповідальність у логістичній діяльності як основа сталого розвитку корпорацій. Запропоновано організацію внутрішньофірмової взаємодії у стійких корпоративних логістичних системах. Промодельовано логістичні потоки корпорацій з урахуванням сталого розвитку та цифровізації економіки. Визначено внутрішньофірмову взаємодію у транспортно-логістичній корпорації. Запропоновано конкурентне співробітництво у логістичній діяльності корпорацій. The paper substantiates the regularities of sustainable development of the corporate logistics system of an enterprise in the conditions of digitalization. The foundations of sustainable development on the basis of corporate logistics are considered. Corporate logistics in the mesologism system is defined. The relationship between corporate logistics and elements of corporate management is studied. The management of corporate structures within the framework of digital sustainable statistics is studied. The concept of logistics integration at the level of corporate structures is considered. The impact of digitalization on the parameters of sustainable development of the corporate logistics system is determined. Signs of sustainable development of corporations (enterprises) in the digital economy are identified. The current state of modern corporations (enterprises) is analyzed. The transformation of corporate logistics in the conditions of the digital economy is carried out. Corporate digital responsibility in logistics activities is determined as the basis for sustainable development of corporations. The organization of intra-company interaction in sustainable corporate logistics systems is proposed. Logistics flows of corporations are modeled taking into account sustainable development and digitalization of the economy. Intra-company interaction in a transport and logistics corporation is determined. Competitive cooperation in the logistics activities of corporations is proposed.Item Роль страхових компаній у фінансовій інклюзії та доступності страхових послуг(ЦНТУ, 2024-12) Тороп, Андрій Сергійович; Torop, AndriyУ роботі досліджено теоретичні засади фінансової інклюзії на страховому ринку. Розглянуто сутність та значення фінансової інклюзії та її значення для економічного розвитку та її чинники. Досліджено роль цифрових технологій у доступності страхового послуг для населення. На підставі проведеного аналізу діяльності ПрАТ «Українська пожежна страхова компанія» й аналіз його фінансового стану та аналіз проблем забезпечення фінансової інклюзії через діяльність страхової компанії. Запропоновано пропозиції удосконалення підходів до розширення доступу до страхових послуг та визначено перспективи цифровізації як інструменту підвищення фінансової інклюзії у сфері страхових послуг стосовно застосування зарубіжного досвіду з управління фінансами страхових компаній. The paper examines the theoretical foundations of financial inclusion in the insurance market. The essence and significance of financial inclusion and its significance for economic development and its factors are examined. The role of digital technologies in the accessibility of insurance services for the population is investigated. Based on the analysis of the activities of PrJSC "Ukrainian Fire Insurance Company" and the analysis of its financial condition and the analysis of the problems of ensuring financial inclusion through the activities of the insurance company. Proposals are made to improve approaches to expanding access to insurance services and the prospects for digitalization as a tool for increasing financial inclusion in the field of insurance services are identified in relation to the application of foreign experience in managing the finances of insurance companies.Item Удосконалення стратегії розвитку підприємства в реаліях цифрової економіки (на прикладі ТОВ МП «Мрія», с. Дмитрівка Кіровоградської області)(ЦНТУ, 2024-12) Шрейнер, Роман Андрійович; Shreiner, RomanВ першому розділі роботи досліджувалися теоретико-методологічні аспекти формування стратегії підприємства в умовах цифрової економіки. Зокрема, розглянута сутність стратегії підприємства та підходи до її класифікації, обґрунтовані методи прийняття стратегічних рішень в умовах цифрової економіки, визначені особливості та показники оцінки ефективності маркетингових Інтернет-стратегій. У другому розділі було здійснено всебічний аналіз діяльності ТОВ «Мале підприємство Мрія», зокрема характеристика підприємства, оцінка фінансово-господарських показників, дослідження маркетингового середовища та ефективності використовуваних Інтернет-маркетингових інструментів. В третьому розділі проаналізовані існуючі сценарії та алгоритми взаємодії з цільовою аудиторією в мережі Інтернет, розроблені заходи з просування продукції підприємства в мережі Інтернет та надані відповідні практичні рекомендації. The first section of the work examined the theoretical and methodological aspects of forming an enterprise strategy in the digital economy. In particular, the essence of enterprise strategy and approaches to its classification are considered, methods for making strategic decisions in the digital economy are substantiated, and the features and indicators for assessing the effectiveness of marketing Internet strategies are identified. The second section carried out a comprehensive analysis of the activities of LLC "Small Enterprise Mriya", in particular, a description of the enterprise, an assessment of financial and economic indicators, a study of the marketing environment and the effectiveness of the Internet marketing tools used. The third section analyzed existing scenarios and algorithms for interacting with the target audience on the Internet, developed measures to promote the enterprise's products on the Internet, and provided relevant practical recommendations.Item Віртуальний маркетинг закладів загальної середньої освіти Кропивницького району(ЦНТУ, 2024) Ткаченко, Юлія Сергіївна; Tkachenko, YuliiaДослідження є актуальним в умовах сучасного розвитку освітніх закладів, які прагнуть інтегруватися в цифровий простір. Віртуальний маркетинг стає важливим інструментом підвищення конкурентоспроможності освітніх установ, забезпечуючи ефективну комунікацію із цільовою аудиторією та формування позитивного іміджу. Особливо актуальним є дослідження досвіду закладів освіти Кропивницького району, де можливості віртуального маркетингу можуть сприяти покращенню їхньої взаємодії з громадськістю. The study is relevant in the context of the modern development of educational institutions that seek to integrate into the digital space. Virtual marketing is becoming an important tool for increasing the competitiveness of educational institutions, ensuring effective communication with the target audience and forming a positive image. The study of the experience of educational institutions in the Kropyvnytskyi district, where the possibilities of virtual marketing can help improve their interaction with the public, is especially relevant.Item Інформаційна безпека діяльності газопостачальної компанії «Нафтогаз України» в умовах цифровізації(ЦНТУ, 2024) Набожний, Ярослав Сергійович; Nabozhnyi, YaroslavАктуальність досліджуваної теми обумовлюється необхідністю застосування новітніх прогресивних і високотехнологічних підходів до побудови інформаційної безпеки сучасного підприємства, а також розробки ефективної моделі зрілості інформаційної безпеки підприємства в умовах цифровізації. У роботі детально проаналізовано систему інформаційної безпеки газопостачальної компанії «Нафтогаз України», інциденти інформаційної безпеки. Розроблено модель зрілості інформаційної безпеки підприємства. Науково-методичні результати дослідження спрямовані на осучаснення моделі інформаційної безпеки підприємства, що має гарантувати її успішне функціонування в цілому, сприяти підвищенню рівня конкурентоспроможності сучасного підприємства. The relevance of the topic under study is due to the need to apply the latest progressive and high-tech approaches to building information security of a modern enterprise, as well as to develop an effective model of maturity of enterprise information security in the context of digitalization. The work analyzes in detail the information security system of the gas supply company "Naftogaz of Ukraine", information security incidents. A model of maturity of enterprise information security has been developed. The scientific and methodological results of the study are aimed at modernizing the model of enterprise information security, which should guarantee its successful functioning as a whole, and contribute to increasing the level of competitiveness of a modern enterprise.