Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Віртуальний маркетинг закладів загальної середньої освіти Кропивницького району
    (ЦНТУ, 2024) Ткаченко, Юлія Сергіївна; Tkachenko, Yuliia
    Дослідження є актуальним в умовах сучасного розвитку освітніх закладів, які прагнуть інтегруватися в цифровий простір. Віртуальний маркетинг стає важливим інструментом підвищення конкурентоспроможності освітніх установ, забезпечуючи ефективну комунікацію із цільовою аудиторією та формування позитивного іміджу. Особливо актуальним є дослідження досвіду закладів освіти Кропивницького району, де можливості віртуального маркетингу можуть сприяти покращенню їхньої взаємодії з громадськістю. The study is relevant in the context of the modern development of educational institutions that seek to integrate into the digital space. Virtual marketing is becoming an important tool for increasing the competitiveness of educational institutions, ensuring effective communication with the target audience and forming a positive image. The study of the experience of educational institutions in the Kropyvnytskyi district, where the possibilities of virtual marketing can help improve their interaction with the public, is especially relevant.
  • Item
    Дослідження та програмна реалізація технології побудови рекомендаційної системи для просування товарів і послуг компанії в мережі Інтернет
    (ЦНТУ, 2023-12) Михайлов, Дмитро Сергійович; Mikhailov, Dmytro
    В даній магістерській роботі розроблено та дослідженню метод побудови рекомендаційних систем. Проаналізовано реалізацію цих підходів на прикладі відомих інтернет-сервісів з каталогом товарів. Розроблено веб-додаток з використанням Rails та імплементацією рекомендаційної системи на базі колаборативної фільтрації для більш ефективного залучення користувачів до роботи з реалізованим веб-додатком. Метою роботи є широкий аналіз існуючих підходів до створення рекомендаційних систем, та реалізація додатку із вбудованою системою рекомендацій та підвищення ефективності роботи рекомендаційної системи. Об’єктом дослідження – процес формування особистих рекомендацій на основі вподобань користувачів. Предметом дослідження є методи та моделі формування особистих рекомендацій. Методи дослідження базуються на методах інформаційного пошуку, методах розробки програмного забезпечення. Результат роботи – програмна реалізація сайту компанії з вбудованою рекомендаційною системою. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows ХР/Vista/7/8/10/11. Програму розроблено в середовищі Ruby(Ruby on Rails) та СУБД MySQL та MongoDB. In this master's thesis, the method of building recommendation systems is developed and researched. The implementation of these approaches was analyzed using the example of well-known Internet services with a product catalog. A web application was developed using Rails and the implementation of a recommender system based on collaborative filtering for more effective involvement of users in working with the implemented web application. The purpose of the work is a broad analysis of existing approaches to the creation of recommendation systems, and the implementation of an application with a built-in recommendation system and improvement of the effectiveness of the recommendation system. The object of the study is the process of forming personal recommendations based on user preferences. The subject of the research is the methods and models of forming personal recommendations. Research methods are based on the methods used in this work, based on information search methods, software development methods. The result of the work is the software implementation of the company's website with a built-in recommendation system. In the process of working on the software model, an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the developed software are fully described. A convenient user interface has been developed. Instructions for working with software tools are provided. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows XP/Vista/7/8/10/11. The program was developed in the environment of Ruby (Ruby on Rails) and DBMS MySQL and MongoDB.
  • Item
    Управління системою маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу (на прикладі готелю «Korona», м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Фелюк, Анна Віталіївна; Felyuk, Anna
    У кваліфікаційній роботі магістра досліджено актуальні питання теорії та практики управління системою маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу. На основі аналітичних праць українських та зарубіжних вчених розкрито сутність, класифікацію та особливості маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу; обґрунтовано специфіку формування інструментів інтернет-маркетингу в діяльності підприємства готельного бізнесу. Досліджено сучасні тенденції функціонування готелю “Korona”, а також проаналізовано потенціал для розвитку маркетингу на цьому підприємстві. У кваліфікаційній роботі магістра представлено авторські рекомендації щодо перспективного розвитку системи маркетингової діяльності готелю “Korona”, м. Кропивницький. Основні результати роботи можуть бути використані на практиці в діяльності досліджуваного підприємства. In the Magister’s Qualification Paper, topical issues of theory and practice of management of the marketing activity system of the hotel business enterprise were investigated. On the basis of the analytical works of Ukrainian and foreign scientists, the essence, classification and peculiarities of the marketing activity of the hotel business enterprise were revealed; the specificity of the formation of Internet marketing tools in the activity of the hotel business enterprise is substantiated. Modern trends in the functioning of the “Korona” hotel were studied, as well as the potential for marketing development at this enterprise was analyzed. The Magister’s Qualification Paper presents the author’s recommendations regarding the prospective development of the system of marketing activities of the “Korona” hotel, Kropyvnytskyi. The main results of the work can be used in practice in the activity of the investigated enterprise.
  • Item
    Програмне забезпечення системи підтримки та моніторингу роботи платформи з використанням стратегії SEO-оптимізації
    (ЦНТУ, 2021-06-14) Шелудяков, Володимир Станіславович; Sheludyakov, Volodymyr
    Кваліфікаційна бакалаврська робота є практично-застосовним дослідженням основних складових поняття SEO-супроводження, в якій систематизовані і наочно представлені її різновиди та категорії. Визначено внутрішні та зовнішні чинники ранжирування щодо пошукової оптимізації ПЗ. Метою роботи є на прикладі розробленого рекламного ПЗ, дослідити основні етапи SEO-впровадження із практичним втіленням його результатів до справи. Результатом є створення нового ПЗ повноцінного ресурсу рекламного типу, який є всебічно оптимізованим для просування у пошукових мережах, чим вигідно відрізняється від існуючих конкурентних аналогів. Ця можливість була впроваджена завдяки інтеграції LP з ресурсом підтримки актуальних можливостей пошукового просування, який підключає до ПЗ всі найсучасніші способи відстеження динаміки цього процесу. Розглянуті тактичні схеми гнучкого та якісного бізнес-супроводу для розробленого комерційного ПЗ, допомагають уникнути значних грошових витрат при подальшому стратегічному супроводі цього процесу. Надано докладний звіт, що містить у повному обсязі обґрунтування щодо методів виконання просування та висновок з практичної цінності проведеного дослідження та комерційного використання здобутих навичок. The qualifying work of the bachelor is a practical application of the main components of the concept of SEO-support, which systematized and clearly presents its varieties and categories. Internal and external ranking factors for search engine optimization of the developed software are determined. The objective of this work was on the example of the developed advertising software, to study main stages of SEO-implementation with practical implementation of its results in the case. The result is a new information resource that is comprehensively optimized for promotion in search networks, which differs favorably from existing competitors. This feature has been implemented through integration of LP with a resource to support current capabilities of search engine promotion, which connects to the software all the latest ways to track the dynamics of this process. The considered tactical schemes of flexible and high-quality business support for the developed commercial software help to avoid considerable financial expenses at further strategic support of this process. A detailed report is provided. It contains full substantiation of the methods of implementation of the promotion and the conclusion on the practical value of the study and the commercial use of the acquired skills.