Випускні кваліфікаційні роботи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763
Browse
3 results
Search Results
Item Розробка механізмів маркетингового менеджменту підприємства(ЦНТУ, 2024-06-20) Іконніков, Давид Олегович; Ikonnikov, DavydВ кваліфікаційній роботі розглядаються актуальні питання формування механізму маркетингового менеджменту на підприємстві агропромислового комплексу. Досліджено теоретичні аспекти процесу управління маркетинговою діяльністю, зокрема мету, цілі, принципи, функції та методи маркетингового менеджменту. В аналітичному розділі здійснено аналіз основної діяльності досліджуваного підприємства та оцінка стану маркетингового менеджменту, на основі чого сформовано пропозиції щодо розробки маркетингової стратегії та програми розвитку, а також обґрунтовано пропозицію активізувати діджитал інструменти маркетингу та надано рекомендації щодо їх впровадження. In the qualification work, topical issues of the formation of the mechanism of marketing management at the enterprise of the agro-industrial complex are considered. The theoretical aspects of the process of managing marketing activities, including the purpose, goals, principles, functions and methods of marketing management, have been studied. In the analytical section, an analysis of the main activity of the researched enterprise and an assessment of the state of marketing management were carried out. Оn this basis, proposals for the development of a marketing strategy and development program were formed, as well as a proposal to activate digital marketing tools was substantiated and recommendations for their implementation were provided.Item Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в умовах кризи(ЦНТУ, 2024-01) Колісник, Євген Валерійович; Kolisnyk, YevhenМета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємства у сучасних кризових умовах та обґрунтуванні напрямів щодо підвищення її ефективності із застосуванням досягнень цифрових технологій в маркетингу. Автором вирішено наступні завдання: визначити сутність маркетингової діяльності підприємств у сучасних умовах; розглянути складові та інструментарій управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах кризи; дослідити методично-організаційні засади оцінювання та контролю маркетингової діяльності підприємств; навести загальну характеристику та здійснити аналіз динаміки балансу ПП «Єлисаветдорбуд»; провести оцінку показників фінансово-економічного стану підприємства; здійснити комплексну оцінку ефективності маркетингової діяльності ПП «Єлисаветдорбуд»; обґрунтувати пропозиції щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства в контексті подолання кризи. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю суб’єкта господарювання в умовах кризи. The purpose of the qualification work is to study the peculiarities of the management of the marketing activities of the enterprise in modern crisis conditions and to substantiate the directions for increasing its efficiency with the application of the achievements of digital technologies in marketing. The author solved the following tasks: to determine the essence of the marketing activity of enterprises in modern conditions; to consider the components and tools for managing the marketing activities of enterprises in crisis conditions; to investigate the methodological and organizational principles of evaluation and control of marketing activities of enterprises; to provide a general description and analyze the dynamics of the balance sheet of Yelysavetdorbud PE; to carry out an assessment of indicators of the financial and economic condition of the enterprise; to carry out a comprehensive assessment of the effectiveness of the marketing activity of Yelysavetdorbud PE; to justify proposals for improving the management of the enterprise's marketing activities in the context of overcoming the crisis. The object of the research is the process of managing the marketing activities of the economic entity in crisis conditions.Item Управління системою маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу (на прикладі готелю «Korona», м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2023-12-25) Фелюк, Анна Віталіївна; Felyuk, AnnaУ кваліфікаційній роботі магістра досліджено актуальні питання теорії та практики управління системою маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу. На основі аналітичних праць українських та зарубіжних вчених розкрито сутність, класифікацію та особливості маркетингової діяльності підприємства готельного бізнесу; обґрунтовано специфіку формування інструментів інтернет-маркетингу в діяльності підприємства готельного бізнесу. Досліджено сучасні тенденції функціонування готелю “Korona”, а також проаналізовано потенціал для розвитку маркетингу на цьому підприємстві. У кваліфікаційній роботі магістра представлено авторські рекомендації щодо перспективного розвитку системи маркетингової діяльності готелю “Korona”, м. Кропивницький. Основні результати роботи можуть бути використані на практиці в діяльності досліджуваного підприємства. In the Magister’s Qualification Paper, topical issues of theory and practice of management of the marketing activity system of the hotel business enterprise were investigated. On the basis of the analytical works of Ukrainian and foreign scientists, the essence, classification and peculiarities of the marketing activity of the hotel business enterprise were revealed; the specificity of the formation of Internet marketing tools in the activity of the hotel business enterprise is substantiated. Modern trends in the functioning of the “Korona” hotel were studied, as well as the potential for marketing development at this enterprise was analyzed. The Magister’s Qualification Paper presents the author’s recommendations regarding the prospective development of the system of marketing activities of the “Korona” hotel, Kropyvnytskyi. The main results of the work can be used in practice in the activity of the investigated enterprise.