Випускні кваліфікаційні роботи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Дослідження впливу факторів маркетингового середовища на господарську діяльність медичних закладів
    (ЦНТУ, 2024-12) Грінєвич, Сергій Віталійович; Hrinievych, Sergey
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Дослідження впливу факторів маркетингового середовища на господарську діяльність медичних закладів" Маркетинг займає надзвичайно важливе місце не лише в роботі реабілітаційних установ, але також має велике значення для їхніх клієнтів, держави та суспільства загалом. Крім того, маркетинг відіграє важливу роль у стимулюванні осіб з особливими потребами до активної інтеграції в соціум. Маркетингова діяльність у сфері охорони здоров’я має свої особливості, що вимагає особливого підходу до дослідження її маркетингового середовища. Цей підхід передбачає врахування специфічних аспектів, не притаманних іншим галузевим секторам. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Research on the influence of marketing environment factors on the economic activities of medical institutions" Marketing occupies an extremely important place not only in the work of rehabilitation institutions, but also has great importance for their clients, the state and society as a whole. In addition, marketing plays an important role in stimulating people with special needs for active integration into society. Marketing activities in the field of healthcare have their own characteristics, which require a special approach to the study of its marketing environment. This approach involves taking into account specific aspects that are not inherent in other industry sectors.
  • Item
    Розробка заходів по впровадженню маркетингової стратегії (на прикладі ТОВ «Полімед-Сервіс» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-12-13) Охотний, Сергій Миколайович; Okhotnyi, Serhiy
    У першому розділі розглянуто етапи розробки та реалізації маркетингової стратегії та досліджено стан поліграфічної галузі. У другому розділі здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, маркетингового середовища ТОВ «Полімед-Сервіс», а також аналіз сильних та слабких сторін підприємства. Третій розділ висвітлює спроможність підприємства впровадити нову маркетингову стратегію, шляхи оптимізації маркетингової діяльності, а також економічне обґрунтування та бюджетування заходів з модернізації маркетингу. The first chapter deals with the stages of development and implementation of the marketing strategy and studies the state of the printing industry. The second chapter presents the analysis of the state of financial and economic activities, marketing environment of Polymed-Service LLC, as well as the analysis of the strengths and weaknesses of the enterprise. The third chapter highlights the ability of the enterprise to implement a new marketing strategy, ways to optimize marketing activities, as well as economic justification and budgeting of marketing modernization measures.