Випускні кваліфікаційні роботи
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/763
Browse
Search Results
Item Маркетингове управління розвитком сільськогосподарських підприємств(ЦНТУ, 2024-12) Найденко, Василь Васильович; Naidenko, VasylКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингове управління розвитком сільськогосподарських підприємств" Кожне підприємство потребує постійного відновлення та розвитку. Основною причиною цього є здатність індустріалізованих компаній пристосовуватися до динамічних змін навколишнього середовища. Комерційна торгівля призвела до того, що підприємства почали конкурувати за покупців, і це допомогло їм усвідомити унікальну роль комерційної діяльності, пов’язаної з розвитком економіки Маркетингове управління розвитком стає ключовим елементом у філософії управління підприємством. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing management of the development of agricultural enterprises" Every enterprise needs constant renewal and development. The main reason for this is the ability of industrialized companies to adapt to dynamic environmental changes. Commercial trade has led to the fact that enterprises began to compete for buyers, and this has helped them realize the unique role of commercial activities related to the development of the economy. Marketing management of development is becoming a key element in the philosophy of enterprise management.Item Розробка механізмів маркетингового менеджменту підприємства(ЦНТУ, 2024-06-20) Іконніков, Давид Олегович; Ikonnikov, DavydВ кваліфікаційній роботі розглядаються актуальні питання формування механізму маркетингового менеджменту на підприємстві агропромислового комплексу. Досліджено теоретичні аспекти процесу управління маркетинговою діяльністю, зокрема мету, цілі, принципи, функції та методи маркетингового менеджменту. В аналітичному розділі здійснено аналіз основної діяльності досліджуваного підприємства та оцінка стану маркетингового менеджменту, на основі чого сформовано пропозиції щодо розробки маркетингової стратегії та програми розвитку, а також обґрунтовано пропозицію активізувати діджитал інструменти маркетингу та надано рекомендації щодо їх впровадження. In the qualification work, topical issues of the formation of the mechanism of marketing management at the enterprise of the agro-industrial complex are considered. The theoretical aspects of the process of managing marketing activities, including the purpose, goals, principles, functions and methods of marketing management, have been studied. In the analytical section, an analysis of the main activity of the researched enterprise and an assessment of the state of marketing management were carried out. Оn this basis, proposals for the development of a marketing strategy and development program were formed, as well as a proposal to activate digital marketing tools was substantiated and recommendations for their implementation were provided.