Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9042

Ідентифікатор медіа: R30-03350 (рішення Національної ради України від 25.04.2024 р. № 1418). ISSN 2664-262X (p) DOI: 10.32515/2664-262X

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Інноваційні складові транспортних процесів вантажних перевезень у галузі автомобільного транспорту
    (ЦНТУ, 2023) Гайкова, Т. В.; Загорянський, В. Г.; Солошич, І. О.; Haikova, T.; Zahorianskyi, V.; Soloshych, I.
    У статті розглядаються ключові компоненти організації інноваційної діяльності у сфері автомобільного транспорту вантажних перевезень. У сучасному світі інновації стали невід’ємною та необхідною частиною функціонування цієї галузі, і тому важливо вивчати, обговорювати та систематично розглядати їх. Фундаментальним елементом є осередок, на якому базується інноваційна активність, тому важливо регулярно висвітлювати та розширювати його контекст. Based on the analysis of scientific and technical information, it was established that road transport is one of the most important components of the country's economy. Transport connects different regions, enterprises and branches of the national economy, plays a huge role in the location of enterprises and factories and is an important condition for the rational location of production. Despite this, the use of road transport technologies at the current stage is associated with a number of serious problems that need to be solve at the technological level. The most important and promising direction in the complex solution of existing problems in road transport is the development and use of the latest innovative technologies, the rapid development of which creates practically unlimited prospects for road transport.
  • Item
    Оптимізація режимів взаємодії магістрального та міського пасажирського транспорту м. Кременчук
    (ЦНТУ, 2024) Мороз, М. М.; Гайкова, Т. В.; Солошич, І. О.; Moroz, M.; Haikova, T.; Soloshych, I.
    У статті розглядаються ключові компоненти організації та оптимізації взаємодії пасажирського магістрального та міського транспорту на прикладі міста Кременчука. Магістральний пасажирський транспорт представлений такими видами транспорту як автомобільний, залізничний та річковий, а міський – тролейбусами, автобусами та маршрутними таксомоторами. Оптимізацію взаємодії поведено за критерієм зменшення сумарних приведених затрат, що пов’язані з роботою міського пасажирського транспорту та очікуванням пасажирів поїздки при пересадці з одного на інший видів транспорту. Запропоновано узагальнений критерій оцінки сумарних витрат коштів учасників транспортного процесу, який в результаті організації перевезень проявляє тенденцію мінімізуватися. The purpose of the article is to determine the optimal value of the number of vehicles on the route network of Kremenchuk in the interaction of mainline and internal passenger transport by organizing the work of participants in the transport process of moving passengers during the transition from mainline (car, railway, river) to urban (trolley buses, buses, route taxis) transport.