Кафедра маркетингу та економічної теорії

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11034

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 54
  • Item type:Item,
    Маркетингові комунікації
    (ЦНТУ, 2024) Коваль, Л. А.
  • Item type:Item,
    Математичні моделі в маркетингу та менеджменті
    (ЦНТУ, 2023) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Жовновач, Р. І.; Вишневська, В. А.; Загреба, М. М.; Ніколаєв, І. В.; Hamalii, V.; Sotnikov, V.; Zhovnovach, R.; Vyshnevska, V.; Zahreba, M.; Nikolaiev, I.
    У навчальному посібнику розглядається основне коло теоретичних питань, що стосуються сутності та завдань моделювання у маркетингу та менеджменті; моделей та технологій планування досліджень у маркетингу, станів і динаміки функціонування товарних ринків; моделей сегментування ринку, поведінки споживачів; моделювання і прогнозування стратегій поведінки виробників; програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу. Пропонуються основні типи задач та сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту. The textbook examines the main range of theoretical issues related to the essence and tasks of modeling in marketing and management; models and technologies for planning research in marketing, states and dynamics of functioning of commodity markets; models of market segmentation, consumer behavior; modeling and forecasting strategies of manufacturers' behavior; software tools for solving marketing problems. The main types of tasks and formulated questions are offered to control the mastery of the course. Intended for students of higher education, graduate students, teachers, specialists in the field of marketing, management.
  • Item type:Item,
    Виробнича практика. Маркетинг
    (ЦНТУ, 2023) Коваль, Л. А.; Koval, L.
    Методичні рекомендації містять загальні вимоги до проходження виробничої практики, їх структуру, вказівки до оформлення їх основних розділів, організацію підготовки та порядок захисту роботи. Methodical recommendations contain general requirements for passing industrial practice, their structure, instructions for the design of their main sections, the organization of training and the procedure for protecting work.
  • Item type:Item,
    Маркетинг інформаційних продуктів та послуг
    (ЦНТУ, 2023) Ніколаєв, І. В.; Nikolaiev, I.
    Запропоновані методичні рекомендації до вивчення дисципліни “Маркетинг інформаційних продуктів та послуг” містять: структуру, тематичний план та програму курсу, тематику лекцій і практичних занять, включаючи завдання для самостійної роботи студентів, тематику індивідуальних завдань та курсових робіт, список рекомендованої літератури, контрольні питання, за допомогою яких у студентів буде можливість перевірити свої знання. The proposed methodological recommendations for the study of the discipline "Marketing of information products and services" include: structure, thematic plan and program of the course, topics of lectures and practical classes, including tasks for independent work of students, topics of individual tasks and coursework, list of recommended literature, control questions, with the help of which students will have the opportunity to test their knowledge.
  • Item type:Item,
    Ризик-менеджмент та цивільний захист
    (ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Ризик-менеджмент та цивільний захист» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять та виконання самостійної роботи. Розглядаються питання організації навчання та основної політики курсу. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг» Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Risk management and civil protection" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes and independent work. Issues of training organization and basic policy of the course are considered. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing"
  • Item type:Item,
    Інформаційний менеджмент. Практичні завдання
    (ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інформаційний менеджмент» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять, політику організації виконання самостійної роботи. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг». Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Information Management" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes, the policy of organizing independent work. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing".
  • Item type:Item,
    Моделювання в управлінні соціально-економічними системами
    (ЦНТУ, 2020) Загреба, М. М.; Zahreba, M.
    Методичні вказівки призначені для самостійної підготовки до практичних занять за предмету «Моделювання в управлінні соціально-економічними системами» студентами денної та заочної форми навчання спеціальностей 051 Економіка (спеціалізація «Економічна кібернетика») та 075 Маркетинг.
  • Item type:Item,
    Досвід застосування LSM Moodle при дистанційному навчанні у закладах вищої освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Мельник, Т. А.; Волчкова, Г. К.; Melnyk, T.; Volchkova, H.
    У статті розглянуто специфіку використання системи MOODLE для дистанційного навчання під час карантину COVID-19 та обґрунтовано її переваги й недоліки для підготовки фахівців галузі управління та адміністрування. Проведено аналіз результатів анкетування серед здобувачів освіти факультету обліку та фінансів Центральноукраїнського національного технічного університету щодо ставлення до використання LMS MOODLE для дистанційного навчання впродовж весіннього семестру 2019-2020 навчального року. Запропоновано для підвищення ефективності навчання комбінувати використання асинхронних платформ Moodle або Google Classroom із застосовуванням можливостей синхронного проведення занять у Zoom, Meet, Skype тощо. Це дозволяє візуалізувати навчальний матеріал за допомогою презентацій та спрощує опанування навчального матеріалу здобувачами, а також розширює можливості навчання осіб з особливими освітніми потребами для отримання ними професій в галузі управління та адміністрування. High competition in the educational service market and the necessity to provide advanced level of quality in training of specialists require introducing into traditional educational form a new format based on information technologies and interactive methods of educational process by research and educational staff of higher education institution. The specific of MOODLE using for distance learning during the quarantine COVID-19 is considered and its advantages and disadvantages for training management and administration specialists are discussed in the article. The questionnaire which was carried out by authors among students of the Accounting and Finance Faculty of the Central Ukrainian National Technical University in terms of their attitude about LMS MOODLE use for distance training during spring semester of 2019-2020 academic year students shows the next results: 1. Most of the students had a positive attitude to distance learning – 48,3 %, negative – 34,5 %, neutral – 17,2 %. 2. From students prospective the main advantages were the opportunity to study and work at the same time (32.4 %) to plan more flexible study schedule (29.7 %). 3. Existence of such negative situation as wish to cheat while performing tests and tasks in MOODLE. 4. Difficulties for lecturers to control stand-alone basis tests and tasks performance by students. 5. The main problem was the independent study of lectures and practical tasks by students without teachers’ support. To improve the effectiveness of training asynchronous Moodle or Google Classroom platforms and learning sessions in Zoom, Meet, Skype, etc should be combined. This approach allows visualizing educational material with presentations and simplifying training materials by students, as well as expanding opportunities for students with special educational needs to obtain professions in management and administration.