Кафедра маркетингу та економічної теорії
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11034
Browse
7 results
Search Results
Item type:Item, Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2023) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Жовновач, Р. І.; Вишневська, В. А.; Загреба, М. М.; Ніколаєв, І. В.; Hamalii, V.; Sotnikov, V.; Zhovnovach, R.; Vyshnevska, V.; Zahreba, M.; Nikolaiev, I.У навчальному посібнику розглядається основне коло теоретичних питань, що стосуються сутності та завдань моделювання у маркетингу та менеджменті; моделей та технологій планування досліджень у маркетингу, станів і динаміки функціонування товарних ринків; моделей сегментування ринку, поведінки споживачів; моделювання і прогнозування стратегій поведінки виробників; програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу. Пропонуються основні типи задач та сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту. The textbook examines the main range of theoretical issues related to the essence and tasks of modeling in marketing and management; models and technologies for planning research in marketing, states and dynamics of functioning of commodity markets; models of market segmentation, consumer behavior; modeling and forecasting strategies of manufacturers' behavior; software tools for solving marketing problems. The main types of tasks and formulated questions are offered to control the mastery of the course. Intended for students of higher education, graduate students, teachers, specialists in the field of marketing, management.Item type:Item, Маркетинг інформаційних продуктів та послуг(ЦНТУ, 2023) Ніколаєв, І. В.; Nikolaiev, I.Запропоновані методичні рекомендації до вивчення дисципліни “Маркетинг інформаційних продуктів та послуг” містять: структуру, тематичний план та програму курсу, тематику лекцій і практичних занять, включаючи завдання для самостійної роботи студентів, тематику індивідуальних завдань та курсових робіт, список рекомендованої літератури, контрольні питання, за допомогою яких у студентів буде можливість перевірити свої знання. The proposed methodological recommendations for the study of the discipline "Marketing of information products and services" include: structure, thematic plan and program of the course, topics of lectures and practical classes, including tasks for independent work of students, topics of individual tasks and coursework, list of recommended literature, control questions, with the help of which students will have the opportunity to test their knowledge.Item type:Item, Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу(Тусовка, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено прикладні можливості застосування теорії цінової еластичності попиту для максимізації виторгу та прибутку підприємства. The article presents applied possibilities of applying the theory of price elasticity of demand to maximize the revenue and profit of the enterprise.Item type:Item, Загальні прийоми продажів (частина 4)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesItem type:Item, Загальні прийоми продажів (частина 3)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesItem type:Item, Загальні прийоми продажів (частина 2)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesItem type:Item, Загальні прийоми продажів (частина 1)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commodities