Кафедра маркетингу та економічної теорії

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11034

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 52
  • Item
    Маркетингові комунікації
    (ЦНТУ, 2024) Коваль, Л. А.
  • Item
    Математичні моделі в маркетингу та менеджменті
    (ЦНТУ, 2023) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Жовновач, Р. І.; Вишневська, В. А.; Загреба, М. М.; Ніколаєв, І. В.; Hamalii, V.; Sotnikov, V.; Zhovnovach, R.; Vyshnevska, V.; Zahreba, M.; Nikolaiev, I.
    У навчальному посібнику розглядається основне коло теоретичних питань, що стосуються сутності та завдань моделювання у маркетингу та менеджменті; моделей та технологій планування досліджень у маркетингу, станів і динаміки функціонування товарних ринків; моделей сегментування ринку, поведінки споживачів; моделювання і прогнозування стратегій поведінки виробників; програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу. Пропонуються основні типи задач та сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту. The textbook examines the main range of theoretical issues related to the essence and tasks of modeling in marketing and management; models and technologies for planning research in marketing, states and dynamics of functioning of commodity markets; models of market segmentation, consumer behavior; modeling and forecasting strategies of manufacturers' behavior; software tools for solving marketing problems. The main types of tasks and formulated questions are offered to control the mastery of the course. Intended for students of higher education, graduate students, teachers, specialists in the field of marketing, management.
  • Item
    Виробнича практика. Маркетинг
    (ЦНТУ, 2023) Коваль, Л. А.; Koval, L.
    Методичні рекомендації містять загальні вимоги до проходження виробничої практики, їх структуру, вказівки до оформлення їх основних розділів, організацію підготовки та порядок захисту роботи. Methodical recommendations contain general requirements for passing industrial practice, their structure, instructions for the design of their main sections, the organization of training and the procedure for protecting work.
  • Item
    Маркетинг інформаційних продуктів та послуг
    (ЦНТУ, 2023) Ніколаєв, І. В.; Nikolaiev, I.
    Запропоновані методичні рекомендації до вивчення дисципліни “Маркетинг інформаційних продуктів та послуг” містять: структуру, тематичний план та програму курсу, тематику лекцій і практичних занять, включаючи завдання для самостійної роботи студентів, тематику індивідуальних завдань та курсових робіт, список рекомендованої літератури, контрольні питання, за допомогою яких у студентів буде можливість перевірити свої знання. The proposed methodological recommendations for the study of the discipline "Marketing of information products and services" include: structure, thematic plan and program of the course, topics of lectures and practical classes, including tasks for independent work of students, topics of individual tasks and coursework, list of recommended literature, control questions, with the help of which students will have the opportunity to test their knowledge.
  • Item
    Ризик-менеджмент та цивільний захист
    (ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Ризик-менеджмент та цивільний захист» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять та виконання самостійної роботи. Розглядаються питання організації навчання та основної політики курсу. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг» Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Risk management and civil protection" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes and independent work. Issues of training organization and basic policy of the course are considered. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing"
  • Item
    Інформаційний менеджмент. Практичні завдання
    (ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інформаційний менеджмент» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять, політику організації виконання самостійної роботи. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг». Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Information Management" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes, the policy of organizing independent work. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing".
  • Item
    Моделювання в управлінні соціально-економічними системами
    (ЦНТУ, 2020) Загреба, М. М.; Zahreba, M.
    Методичні вказівки призначені для самостійної підготовки до практичних занять за предмету «Моделювання в управлінні соціально-економічними системами» студентами денної та заочної форми навчання спеціальностей 051 Економіка (спеціалізація «Економічна кібернетика») та 075 Маркетинг.
  • Item
    Досвід застосування LSM Moodle при дистанційному навчанні у закладах вищої освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Мельник, Т. А.; Волчкова, Г. К.; Melnyk, T.; Volchkova, H.
    У статті розглянуто специфіку використання системи MOODLE для дистанційного навчання під час карантину COVID-19 та обґрунтовано її переваги й недоліки для підготовки фахівців галузі управління та адміністрування. Проведено аналіз результатів анкетування серед здобувачів освіти факультету обліку та фінансів Центральноукраїнського національного технічного університету щодо ставлення до використання LMS MOODLE для дистанційного навчання впродовж весіннього семестру 2019-2020 навчального року. Запропоновано для підвищення ефективності навчання комбінувати використання асинхронних платформ Moodle або Google Classroom із застосовуванням можливостей синхронного проведення занять у Zoom, Meet, Skype тощо. Це дозволяє візуалізувати навчальний матеріал за допомогою презентацій та спрощує опанування навчального матеріалу здобувачами, а також розширює можливості навчання осіб з особливими освітніми потребами для отримання ними професій в галузі управління та адміністрування. High competition in the educational service market and the necessity to provide advanced level of quality in training of specialists require introducing into traditional educational form a new format based on information technologies and interactive methods of educational process by research and educational staff of higher education institution. The specific of MOODLE using for distance learning during the quarantine COVID-19 is considered and its advantages and disadvantages for training management and administration specialists are discussed in the article. The questionnaire which was carried out by authors among students of the Accounting and Finance Faculty of the Central Ukrainian National Technical University in terms of their attitude about LMS MOODLE use for distance training during spring semester of 2019-2020 academic year students shows the next results: 1. Most of the students had a positive attitude to distance learning – 48,3 %, negative – 34,5 %, neutral – 17,2 %. 2. From students prospective the main advantages were the opportunity to study and work at the same time (32.4 %) to plan more flexible study schedule (29.7 %). 3. Existence of such negative situation as wish to cheat while performing tests and tasks in MOODLE. 4. Difficulties for lecturers to control stand-alone basis tests and tasks performance by students. 5. The main problem was the independent study of lectures and practical tasks by students without teachers’ support. To improve the effectiveness of training asynchronous Moodle or Google Classroom platforms and learning sessions in Zoom, Meet, Skype, etc should be combined. This approach allows visualizing educational material with presentations and simplifying training materials by students, as well as expanding opportunities for students with special educational needs to obtain professions in management and administration.
  • Item
    Теоретичні підходи до формування соціального капіталу
    (Лібуркіна Л. М., 2020) Волчкова, Г. К.; Volchkova, H.
    У статті розглянуто особливості появи та формування концепції соціального капіталу. Метою написання статті є теоретичне обґрунтування процесу формування соціального капіталу та формулювання визначення категорії «соціальний капітал» з позиції багатоаспектності його вивчення. Формування соціального капіталу розглянуто як процес створення і капіталізації соціальних зв’язків. Доведено, що для процесу формування соціального капіталу характерним є не лише наявність прямих, а й обернених взаємодій між суб’єктами при обміні ресурсами. Обґрунтовано взаємний вплив факторів, що змінюються внаслідок використання соціального капіталу та зроблено наступні висновки щодо процесу формування соціального капіталу, а саме: соціальні взаємодії слід розглядати як взаємно обернений процес лінійного характеру; зміст соціального капіталу визначається не «вхідними» для взаємодії факторами, а структурними характеристиками механізму випливу на нього; кожного разу при вивченні впливу тих чи інших факторів на соціальний капітал, наслідки є набагато ширшими; динаміка (темп, швидкість) зміни величини соціального капіталу мультиплікативно впливає на соціально-економічні процеси; можливість переходу позитивної динаміки нарощеного соціального капіталу у негативну і навпаки; наявність синергетичного ефекту через вплив факторів як прямої, так і оберненої дії на формування соціального капіталу. Формування соціального капіталу є динамічним та багатофакторним процесом накопичення соціальних зв’язків на основі довіри, що характеризується системними взаємозв’язками як прямої, так і оберненої дії, визначеними взаємозалежностями структурних складових соціального капіталу, що знаходяться під впливом культурно-історичних, економічних, політичних, соціально-психологічних, ментальних, інформаційних факторів. The article examines the peculiarities of the emergence and formation of the concept of social capital. The article is aimed at a theoretical substantiation of the process of formation of social capital and formulation of the definition of the category of «social capital» from the position of multiaspectivity of its study. The formation of social capital is considered as a process of creating and capitalizing social ties. It is proved that the process of formation of social capital is characterized by the presence of not only direct, but also inverse interactions between the subjects in the exchange of resources. The mutual influence of factors that change due to the use of social capital is substantiated, and conclusions about the process of formation of social capital are drawn as follows: social interactions should be considered as a mutually inverse process of linear nature; the content of social capital is determined not by «input» factors, but the structural characteristics of the mechanism of influence on social capital; each time when studying the impact of certain factors on social capital, the consequences are much wider; dynamics (pace, speed) of changes in the amount of social capital multiplicatively influences socio-economic processes; there is a possibility of transition of positive dynamics of the growth of social capital into the negative dynamics and vice versa; the presence of synergistic effect due to the influence of factors of both direct and inverse influence on the formation of social capital. The formation of social capital is a dynamic and multifactorial process of accumulation of social ties on the basis of trust, characterized by systemic relationships of both direct and inverse influence, the defined interdependences of structural components of social capital, which are influenced by cultural, historical, economic, political, socio-psychological, mental, and information factors.
  • Item
    Юриспруденція та юридичні заклади Євросоюзу. Термінологічний словник
    (ЦНТУ, 2020) Бойко, С. В.; Boiko, S.
    Термінологічний словник призначений для самостійної роботи студентів, підготовки до практичних занять і проведення підсумкового контролю з курсу “Юриспруденція та юридичні заклади Євросоюзу“. The terminological dictionary is intended for independent work of students, preparation for practical classes and carrying out final control of the “Jurisprudence and legal institutions of the European Union” course.