Управління маркетинговою діяльністю як елемент страхового менеджменту
Loading...
Date
2023
Authors
Мельник, Т. А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Кошовий Б.- П. О.
Abstract
В монографії окреслено роль маркетингу в страхувані. Запропоновано практичні рекомендації щодо управління діяльністю страховика на основі маркетингового підходу. Монографія розрахована на науковців, керівників підприємств, викладачів закладів вищої освіти та здобувачів різних освітніх рівнів.
Description
Keywords
страхування, управління страховиком, ринок страхування, маркетингові концепції страховика, оцінка ефективності
Citation
Мельник, Т. А. Управління маркетинговою діяльністю як елемент страхового менеджменту / Т. А. Мельник // Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : кол. моногр. / за наук. ред. І. В. Перевозової. – Львів : Кошовий Б.- П. О., 2023. – Розд. 2.9. – С. 300–323.