Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Тусовка

Анотація

У статті наведено прикладні можливості застосування теорії цінової еластичності попиту для максимізації виторгу та прибутку підприємства. The article presents applied possibilities of applying the theory of price elasticity of demand to maximize the revenue and profit of the enterprise.

Опис

Ключові слова

маркетинг, цінова еластичність, чутливість покупців, ціна, ефект споживної унікальності, marketing, price elasticity, customer sensitivity, price, the effect of consumer uniqueness

Бібліографічний опис

Яковенко, Р. В. Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу [Електронний ресурс] / Р. В. Яковенко // Тусовка : [сайт]. – Режим доступу : https://tusovka.kr.ua/news/2020/02/05/praktichne-zastosuvannja-teorii-tsinovoi-elastichnosti-v-marketingu. – Назва з екрана. – Дата публікації : 05.02.2020. – (дата звернення: 06.03.2020).

Схвалення

Оглянути

Доповнений

Посилається на