Навчально-методичні матеріали кафедри ЕП
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри ЕП by Author "Збаржевецька, Л. Д."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Економіка та організація підприємства (за видами економічної діяльності). Торговельні підприємства(ЦНТУ, 2016) Семикіна, М. В.; Збаржевецька, Л. Д.Item Економіка та організація торговельних підприємств(2013) Семикіна, М. В.; Збаржевецька, Л. Д.; Матієнко, С. С.Item Економіка та організація торговельних підприємств: практикум(2013) Семикіна, М. В.; Збаржевецька, Л. Д.; Матієнко, С. С.Навчальний посібник призначений надати допомогу студентам економічних спеціальностей у практичному засвоєнні теоретичних знань з курсу «Економіка та організація торговельних підприємств». Практикум розкриває основні методичні підходи до управління товарооборотом, товарними запасами, товарним забезпеченням, витратами, доходами, прибутком торговельного підприємства, містить приклади розв’язання типових задач.Item Наскрізна програма. Економіка підприємства(КНТУ, 2014) Збаржевецька, Л. Д.; Полтавець, М. М.; Савеленко, Г. В.Item Оцінка діяльності підприємства та його підрозділів. Робоча програма(ЦНТУ, 2016) Збаржевецька, Л. Д.Item Паблік рилейшнз(КНТУ, 2015) Сисоліна, Н. П.; Збаржевецька, Л. Д.Паблік рилейшнз – наука і мистецтво досягнення порозуміння та злагоди між різноманітними суб’єктами громадянського суспільства, складова державно-управлінської діяльності. Оволодіння технологіями зв’язків з громадськістю в умовах громадянського суспільства, до якого прагне суверена і демократична Україна, набувають для нас особливого значення і актуальності. В сучасних ринкових умовах від спеціалістів вимагають вміння приймати й обґрунтовувати ефективні рішення в галузі паблик рилейшнз. Ці методичні вказівки мають за мету допомогти спеціалістам у закріпленні теоретичних засад та практичного застосування теорії паблик рилейшнз, специфікою діяльності служби зв`язків з громадськістю організації і PR-консалтингової структури, професійною культурою PR-фахівця, структурою комунікацій в паблік рилейшнз, комунікативним циклом в паблік рилейшнз.