Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Другий (магістерський) рівень by Author "Doshchenko, Vladyslav"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження та програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі(ЦНТУ, 2022-12-26) Дощенко, Владислав Олександрович; Doshchenko, VladyslavВ даній магістерській роботі розроблено програмне забезпечення, яке призначено для реалізації експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. Об’єктом дослідження є процес інтелектуального управління персонажами у комп’ютерній грі. Предметом дослідження є методи побудови експертних та інтелектуальних систем, методи інтелектуального управління персонажами у комп’ютерних іграх. Методи дослідження базуються на методах штучного інтелекту, методах математичної статистики, методах розробки програмного забезпечення, методах розробки комп’ютерних ігор. Результат роботи – програмна реалізація експертної системи для управління персонажами у комп’ютерній грі. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows 10/11. Програму розроблено на мові програмування С# у ігровому рушії Unity. In this master's thesis, software designed for an expert system for the management of personages in a computer game. The purpose of the development is the research and program implementation of an expert system for the management of personages in a computer game. The object of the research is methods of building expert and intelligent systems, methods of intelligent control of personages in computer games. The subject of the research is the methods of collection and analysis of data to identify user preferences on the website. Research methods are based on artificial intelligence methods, mathematical statistics methods, software development methods, and computer game development methods. The result of the work is the software implementation of an expert system for the management of personages in a computer game. In the process of working on a software model an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the software developed are fully described. User-friendly user interface is developed. These are instructions for working with software. The program can be used on PCs of IBM PC architecture with Windows 10/11 OS. The program was developed in the C# programming language in the Unity game engine.