Кафедра економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики by Author "Maidanyk, Oleksandr"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова діяльність на підприємстві(ЦНТУ, 2022-05-15) Майданик, Олександр Сергійович; Maidanyk, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" Прискорення темпів науково-технічного прогресу, дозволило задовольнити попит на основні споживчі товари. Водночас мало місце загострення конкуренції, ускладнення економічних умов господарювання, за яких звична схема виробництво - ринок вже не гарантувала фінансової стабільності. Потрібний був новий ринковий інструмент для ефективного подолання невідповідностей між зростаючими виробничими і відносно обмеженими ринковими можливостями. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" Accelerating the pace of scientific and technological progress has allowed meet the demand for basic consumer goods. At the same time, there was an intensification of competition, the complication of economic conditions, under which the usual scheme of production - the market no longer guaranteed financial stability. A new market tool was needed to effectively bridge the gap between growing production and relatively limited market opportunities.