Економічні науки. Випуск 18. Частина 2. – 2010
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Економічні науки. Випуск 18. Частина 2. – 2010 by Author "Koval, L."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Основні аспекти поведінки споживачів і чинників, що зумовлюють вибір певного типу споживацької поведінки(КНТУ, 2010) Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Koval, L.; Romanchuk, S.В статті описано теоретико-методологічні основи дослідження факторів внутрішнього та зовнішнього впливу на поведінку споживачів, можливостей їх впливу для спрямування поведінки споживачів в маркетингової діяльності та основні аспекти поведінки споживачів і чинників, що зумовлюють вибір певного типу споживацької поведінки. This article describes the theoretical and methodological bases of research of internal and external influences on consumer behavior, opportunities to direct their influence consumer behavior in marketing and basic aspects of consumer behavior and the factors determining the choice of a particular type of consumer behavior.