Наукові записки. Випуск 16. - 2014
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові записки. Випуск 16. - 2014 by Author "Кокуленко, Б. Г."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Театр і Марко Кропивницький(КНТУ, 2014) Кокуленко, Б. Г.; Kokulenko, B.Знаменно, що автор статті підкреслює те, що саме 1840 року, коли було надруковано перше видання «Кобзар», народився Марко Кропивницький. Шевченкові: «Ну що б, здавалося, слова… Слова та голос – більш нічого. А серце б’ється – ожива, Як їх почує…» Кропивницький відзначає, що «ті слова і голос той увійшли в плоть і кров» його з дитячих років. І ось «серце б’ється – ожива, як їх почує…» Його Шевченкіана в поемах «Невольник», «Титарівна», «Катерина», «Назар Стодоля» яскраво ілюструє високий рівень української національної ідеї, передову естетичну думку, утвердження української літератури на грунті глибокої народності. The author of the article considers to be very important the fact, that in 1840, the year when “Kobzar” was published for the first time, also Marko Kropyvnytsky was born. Taras Shevchenko wrote: “What’s so unusual about words? Just words and voice, and nothing else… But heart gets beating, gets alive When hears them…” Kropyvnytsky says, that “those words and that voice penetrated into his body and blood” since his childhood. And now “heart gets beating, gets alive, when hears them”. His theatrical plays of Shevchenko’s poems “Bondsman” show brightly high level of Ukrainian national idea, progressive aesthetic thought, establishing of Ukrainian literature based on deep folkness.