Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
Permanent URI for this community
Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації: серія КВ №23512 - 13352 ПР від 13.07.2018 р. ISSN 2663-1636 (p), 2663-1644 (е)
DOI: 10.32515/2663-1636
Browse
Browsing Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. by Subject "advertising"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Social Media Marketing and Advertising Under Conditions of External Military Aggression(ЦНТУ, 2022) Zahreba, M.; Koval, L.; Nikolaiev, I.; Загреба, М. М.; Коваль, Л. А.; Ніколаєв, І. В.Since February 2022, Ukraine has been in a state of constant threat due to a military invasion. In this regard, the activities of enterprises, in particular marketing, require the development of new approaches for survival and development. Social media marketing and advertising can be a particularly powerful tool in these circumstances. The consumer's awareness of the company's news and product range updates, live communication with the client, prompt resolution of controversial and conflicting situations and, in general, constant presence in the information field - this is far from a complete list of advantages that are open to businesses when using social networks. In turn, well-planned targeted advertising allows you to expand the target market almost limitlessly, attracting the most potential age, social and gender groups. Under conditions of external military aggression social media marketing (SMM) turns from a simple competitive advantage into a mechanism for saving both the business itself and the well-being of thousands of migrant families. Advertising, the techniques and practices used to bring products, services, opinions, or causes to public notice for the purpose of persuading the public to respond in a certain way toward what is advertised. The article discusses ways to use SMM and advertising tools, as well as features and tips for the wartime period. The mechanisms of promotion in various social networks, such as Facebook, YouTube, Twitter, Instagram and others are considered. Regardless of which platforms is used or how it is used, the most important thing to remember is that social media is not a platform to pitch the business. It’s a community to express the personality, demonstrate the values, share useful information, and build up those around the brand. With people naturally following the page and promoting the content, there will be no need for pitching. And with this approach, it is possible to achieve not just the business goals but all of the other intangibles that translate to gratification and fulfillment. З лютого 2022 року Україна перебуває у стані постійної загрози через військове вторгнення. У зв'язку з цим діяльність підприємств, зокрема маркетингова, вимагає розробки нових підходів для виживання та розвитку. Маркетинг і реклама в соціальних мережах можуть бути особливо потужним інструментом у цих обставинах. Поінформованість споживача про новинки компанії та оновлення асортименту, живе спілкування з клієнтом, оперативне вирішення спірних та конфліктних ситуацій і, загалом, постійна присутність в інформаційному полі – це далеко не повний перелік переваг, які відкриваються бізнесу при використанні соціальних мереж. У свою чергу, грамотно спланована таргетована реклама дозволяє практично безмежно розширювати цільовий ринок, залучаючи найбільш потенційні вікові, соціальні та гендерні групи. В умовах зовнішньої військової агресії маркетинг у соціальних мережах (SMM) із простої конкурентної переваги перетворюється на механізм порятунку як самого бізнесу, так і добробуту тисяч сімей переселенців. Реклама - це методи та практики, які використовуються для донесення до громадськості продуктів, послуг, думок або причин з метою переконати громадськість відповідати певним чином на те, що рекламується. У статті розглянуто способи використання SMM та інструментів реклами, а також особливості та поради для військового періоду. Розглянуто механізми просування в різних соціальних мережах, таких як Facebook, YouTube, Twitter, Instagram та інших. Незалежно від того, які платформи використовуються або як вони використовуються, найважливіше пам’ятати, що соціальні мережі не є платформою для просування бізнесу. Це спільнота для вираження особистості, демонстрації цінностей, обміну корисною інформацією та формування людей навколо бренду. Коли люди природно стежать за сторінкою та просувають вміст, не буде потреби в презентаціях. І за допомогою такого підходу можна досягти не лише бізнес-цілей, але й інших нематеріальних цінностей, які перетворюються на повне задоволення потреб бренду.Item Реклама та її інноваційний розвиток з позицій маркетингового менеджменту(ЦНТУ, 2022) Коваль, Л. А.; Жовновач, Р. І.; Романчук, С. А.; Koval, L.; Zhovnovach, R.; Romanchuk, S.На основі аналізу теоретичних джерел розкрито призначення та сутність реклами, її принципи, види реклами. Обґрунтовано роль реклами в реалізації актуальних завдань маркетингового менеджменту. На основі узагальнення наукової думки визначено сутність маркетингового менеджменту. Висвітлено об’єктивність появи та розвитку реклами, а також специфічні особливості розвитку реклами в Україні. Обґрунтовано потребу інноваційного розвитку реклами у XXI столітті. Розкрито сутність термінів «маркетингові інновації», « інноваційний розвиток реклами з позицій маркетингового менеджменту», що полягає передусім у розробці та впровадженні маркетингових інновацій в рекламній діяльності, підпорядкованій цілям та завданням маркетингового менеджменту. Розроблено авторську версію систематизації чинників, які впливають на інноваційний розвиток реклами в системі маркетингового менеджменту. Запропонована схема містить систематизацію чинників впливу на розвиток реклами за низкою ознак: за рівнем впливу (мего-, макро-, мезо-, мікроекономічні чинники); за силою впливу (чинники інтенсивної, помірної, слабкої дії); за характером прояву (чинники прямого і непрямого впливу); за обсягами охоплення споживачів (чинники масштабного, поширеного, обмеженого та вибіркового впливу); за наслідками впливу (чинники негативного і позитивного впливу). За ознакою змістовності чинники, що впливають на інноваційний розвиток реклами, запропоновано об’єднати у такі групи: ринкові, наукові та освітні, економічні, соціальні та демографічні, політичні, організаційні, інноваційні, психологічні, культурні та екологічні. Окреслено тенденції розвитку реклами в Україні. Акцентовано увагу на прискоренні інноваційного розвитку реклами за рахунок зрушень в цифровізації рекламного бізнесу. Зазначено, що успіх та перспективи інноваційного розвитку реклами сьогодні і надалі залежатимуть від розробки якісно нових підходів до розвитку реклами на основі дослідження та урахування суперечливого впливу різноманітних чинників і наявних змін, що відбуваються в ринковому середовищі і потребах споживачів на різних економічних рівнях. Успішне розв’язання проблем інноваційного розвитку реклами в Україні сприятиме ефективності маркетингового менеджменту. The purpose of the article is to generalize scientific opinion on the essence of advertising and its innovative development in the marketing management system. The essence of advertising, its types and principles are revealed. The essence of marketing management is summarized. The objectivity of the appearance and development of advertising is highlighted. The essence of the term "innovative development of advertising" from the point of view of marketing management is substantiated, which consists primarily in the development and implementation of marketing innovations in advertising activities subordinated to the purposes and problems of marketing management. The author’s version of the systematization of factors that influence the innovative development of advertising in the marketing management system has been developed. The proposed scheme contains a systematization of influencing factors on the development of advertising according to a number of features: by the level of influence; by power of influence; by the nature of the manifestation; by the volume of consumer coverage; by the consequences of the influence. Based on content, the following factors are determined: market, scientific and educational, economic, social and demographic, political, organizational, innovative, psychological, cultural and environmental. The theoretical and applied significance of the development is that it can be used to deepen marketing research and adjust the decisions of marketers and managers in changing market conditions. Trends in the development of advertising in Ukraine are outlined. Attention is focused on accelerating the innovative development of advertising due to the digitalization of the advertising business. It was determined that the success and prospects of the innovative development of advertising today and in the future will depend on the development of qualitatively new approaches to the development of advertising based on research and taking into account the conflicting.Item Рекламний менеджмент в Україні та механізм його розвитку в контексті діджиталізації економіки(ЦНТУ, 2022) Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Бойко, С. В.; Koval, L.; Romanchuk, S.; Boyko, S.Розкрито теоретичну сутність реклами і рекламного менеджменту на основі вивчення та узагальнення наукової думки. Обґрунтовано об’єктивний характер розвитку рекламного менеджменту в сучасній ринковій економіці та якісних змін під впливом діджиталізації економіки, глобальних інноваційних процесів. Визначено чотири етапи у розвитку рекламного менеджменту, які тісно пов’язані як з появою наукових знань про торгівлю, рекламу, маркетинг, так і зі становленням маркетингового менеджменту. Розкрито взаємозв’язок рекламного і маркетингового менеджменту. Обґрунтовано, що виокремлення та розвиток рекламного менеджменту стало логічним та об’єктивним наслідком розвитку ринкової економіки. З’ясовано, що розвиток рекламного менеджменту в Україні ще відстає від розвинених країн, він потребує вдосконалення, більш гнучкої адаптації до умов діджиталізації економіки, урахування впливу різноманітних чинників. Визначено та систематизовано зовнішні та внутрішні чинники, які можуть позитивно (або негативно) впливати на розвиток рекламного менеджменту в Україні, діяти різновекторно, з різною силою та інтенсивністю. Акцентовано увагу на ролі маркетингових інновацій для підвищення ефективності рекламного менеджменту, збагаченні можливостей рекламного менеджменту на основі діджиталізації економіки – цифрових її перетворень шляхом комп’ютеризації та впровадження електронних технологій. Розроблено концептуальну схему механізму розвитку рекламного менеджменту в Україні в контексті діджиталізації економіки. Розкрито цілі механізму, його функції, принципи та особливості дії, інструменти та важелі впливу. Висвітлено пріоритетні напрями вдосконалення рекламного менеджменту в контексті діджиталізації економіки: забезпечення ґрунтовного аналізу та прогнозування розвитку ринку рекламних послуг, зміни попиту на рекламні продукти, аналізу поведінки конкурентів- рекламодавців; активне формування попиту на рекламні послуги та організація збуту рекламних продуктів; розробка і впровадження маркетингових інновацій в рекламній діяльності; гнучка взаємодія рекламного і маркетингового менеджменту; вдосконалення маркетингової політики комунікацій на основі діджиталізації рекламного бізнесу. The purpose of the article is to deepen the essence of advertising management, to determine the factors and mechanism of its development in the context of digitalization of the economy. The theoretical essence of advertising and advertising management is determined based on the study and generalization of scientific opinion. The objective nature of the development of advertising management in the modern market economy is justified on the basis of theoretical analysis. The stages of the formation of advertising management are determined. The connection between advertising and marketing management is revealed. Peculiarities and problematic aspects of the development of advertising management in Ukraine are analyzed. The systematization of external and internal factors that influence the development of advertising management is proposed, the essence of their action is revealed. The role of digitalization of the advertising business and the development of marketing innovations to increase the effectiveness of advertising management is substantiated. A conceptual scheme of the mechanism for the development of advertising management in Ukraine in the context of digitalization of the economy has been developed. The purposes of the mechanism, its functions, principles and peculiarities of performance, tools and leverages are disclosed. The priority directions for improving advertising management in the context of digitalization of the economy are highlighted: ensuring a thorough analysis and forecasting of the advertising services market development, changes in demand for advertising products, analysis of the behavior of competitors-advertisers; active formation of demand for advertising services and organization of sales of advertising products; development and implementation of marketing innovations in advertising activities; flexible interaction of advertising and marketing management; improvement of the marketing policy of communications based on the digitization of the advertising business. The scientific and practical significance of the development is determined. The prospects of further scientific research are assotiated with the determination of mechanisms for stimulating the development of marketing innovations in the advertising management system.