Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Другий (магістерський) рівень by Subject "automation"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження та програмна реалізація автоматизованої інформаційно-діагностичної системи поїзду(ЦНТУ, 2021-12-21) Азатьян, Захар Романович; Azatian, ZakharВ даній випускній кваліфікаційній роботі за другим (магістерським) рівнем вищої освіти розроблено програмне забезпечення, яке призначено для автоматизованої інформаційно-діагностичної системи поїзду. Метою розробки є дослідження та програмна реалізація автоматизованої інформаційно-діагностичної системи поїзду. Об’єктом дослідження є процес реалізації автоматизованої інформаційно-діагностичної системи поїзду. Предметом дослідження є методи реалізації автоматизованої інформаційно-діагностичної системи поїзду. Методи дослідження базуються на методах теорії автоматизованого управління, методах математичної статистики, методах розробки програмного забезпечення. Результат роботи – програмна реалізація автоматизованої інформаційно-діагностичної системи поїзду. В процесі роботи над програмною моделлю виконано аналіз існуючих апаратних та програмних засобів. В повній мірі описані всі компоненти розробленого програмного забезпечення. Розроблено зручний інтерфейс користувача. Наведені інструкції по роботі з програмними засобами. Програма може використовуватися на ПЕОМ архітектури IBM PC з ОС Windows ХР/Vista/7/8/10. Програму розроблено в середовищі RAD Studio Delphi 10.4. In this final qualification work on the second (master's) level of higher education the software which is intended for the automated information-diagnostic system of the train is developed. The purpose of development is research and software implementation of the automated information and diagnostic system of the train. The object of research is the process of realization of the automated information-diagnostic system of the train. The subject of research is the methods of realization of the automated information-diagnostic system of the train. Research methods are based on the methods of the theory of automated control, methods of mathematical statistics, methods of software development. The result is the software implementation of the automated information and diagnostic system of the train. In the process of working on the software model, an analysis of existing hardware and software was performed. All components of the developed software are fully described. Developed user-friendly interface. Instructions for working with software are given. The program can be used on an IBM PC with Windows XP / Vista / 7/8/10. The program is developed in the environment of RAD Studio Delphi 10.4.