Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності by Subject "administrative service"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Вдосконалення системи сервісного обслуговування споживачів адміністративних послуг на підприємстві(ЦНТУ, 2024-06-25) Григоренко, Ярослав Олександрович; Hryhorenko, YaroslavМета кваліфікаційної роботи полягає підвищення ефективності та якості надання адміністративних послуг через оптимізацію існуючих процесів і впровадження сучасних технологій. Автором вирішено наступні завдання: - дослідження теоретичних засад сервісного обслуговування споживачів адміністративних послуг; - аналіз поточного стану системи сервісного обслуговування на підприємстві; - дослідити найкращі практики та підходи до обслуговування клієнтів в аналогічних організаціях; - розробити пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення системи сервісного обслуговування. Об’єктом дослідження є система сервісного обслуговування споживачів адміністративних послуг Міської ради Кропивницького. Предметом дослідження є процеси та механізми вдосконалення системи сервісного обслуговування. За результатами дослідження розроблені пропозиції щодо вдосконалення надання адміністративних послуг на підприємстві. The goal of the qualification work is to increase the efficiency and quality of providing administrative services through the optimization of existing processes and the implementation of modern technologies. The author addressed the following tasks: - Research of the theoretical foundations of service maintenance for consumers of administrative services. - Analysis of the current state of the service system at the enterprise. - Study of best practices and approaches to customer service in similar organizations. - Development of proposals and recommendations for improving the service system. The object of the research is the service system for consumers of administrative services at the Kropyvnytskyi City Council. The subject of the research is the processes and mechanisms for improving the service system.Based on the research results, proposals were developed to improve the provision of administrative services at the enterprise.