Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності by Subject "advertising"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Організація й управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства(ЦНТУ, 2024-01-25) Доренський, Артем Павлович; Dorenskyi, ArtemОб’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти організації і управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації і управління рекламноінформаційною діяльністю. Мета дослідження: визначення сутності, цілей і недоліків організації і управління рекламно-інформаційної діяльності на ТОВ БК «БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ», розробка рекомендацій щодо організації і управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємстві. В роботі розглянуто основні принципи управління рекламною діяльністю на підприємстві, розглянуто роль та місце реклами в діловій стратегії підприємства. На цій підставі окреслено рекламну активність підприємства через призму загальних функцій менеджменту: планування організування, мотивування, контролювання, регулювання. Із врахуванням потреби досягнення максимального ефекту, обґрунтовано доцільність застосування комплексного підходу в управлінні рекламною діяльністю. The object of the research: theoretical and practical aspects of the organization and management of the enterprise's advertising and information activities. The subject of the research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of the organization and management of advertising and information activities of the enterprise. The purpose of the study determination of the essence, goals and shortcomings of the organization and management of advertising and information activities at LLC BC "BUILDING CONSTRUCTION", development of recommendations regarding the organization and management of advertising and information activities at the enterprise. Basic principles of management of advertising activity at the enterprise and the role and place of advertising in its business strategy are considered in the student's work. On this basis the advertising activity of the enterprise is outlined through the prism of the general management functions: organization of planning, motivation, control, regulation. Taking into account the need to achieve the best effect, the expediency of using a system approach in managing of advertising activity has been substantiated.Item Розбудова діджитал-маркетингу сучасного підприємства(ЦНТУ, 2024-06-19) Зарудній Богдан Володимирович; Zarudnii, BohdanВ роботі розглянуто основні принципи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, розглянуто роль та місце цифрового маркетингу в діловій стратегії підприємства. В розроблених пропозиціях обґрунтовано доцільність застосування комплексного підходу в управлінні маркетинговою діяльністю, з урахуванням потреби досягнення максимального ефекту та прибутковості. Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти організації і управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів маркетингової діяльності. Мета дослідження: визначення сутності, цілей і недоліків організації і управління маркетингової діяльності на ТОВ БК «БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ», розробка рекомендацій щодо організації, управління та діджиталізації маркетингової діяльності підприємства. Basic principles of marketing of advertising activity at the enterprise and the role and place of advertising in its business strategy are considered in the student's work. The developed proposals substantiate the feasibility of using a comprehensive approach in marketing activity management, taking into account the need to achieve maximum effect and profitability. The object of the research: theoretical and practical aspects of the organization and management of marketing activities of the enterprise. The subject of research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of marketing activity. The purpose of the study: determination of the essence, goals and shortcomings of the organization and management of marketing activities at LLC BC "BUILDING CONSTRUCTION", development of recommendations regarding the organization, management and digitalization of the enterprise's marketing activities.