Навчально-методичні матеріали кафедри КБ та ПЗ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри КБ та ПЗ by Subject "C++"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Елементи векторної комп’ютерної графіки(ЦНТУ, 2018) Дрєєва, Г. М.; Дрєєв, О. М.; Хох, В. Д.; Денисенко, О. О.; Drieieva, H.; Drieiev, O.; Choch, V.; Denysenko, O.Дисципліна є вибірковою у підготовці фахівців з програмування прикладного програмного забезпечення та системного програмування. Дисципліна надає знання в області структури засобів комп’ютерного формування та обробки зображення, його переробки та збереження в різних форматах, а також засоби стиснення графічної інформації. В дисципліні розглядаються основні засади побудови растрового та векторного зображення, їх визначення, принципи реалізації апаратного відтворення зображення з точки зору програміста, та програмного забезпечення що повинне працювати з великою кількістю даних. Розглянуто основні типи зображень, архітектура програмних засобів, приклади побудови графічних алгоритмів перетворення координат та побудови тривимірних сцен, як програмним так і з апаратним обчисленням. The discipline is selective in the training of specialists in the programming of applied software and system programming. The discipline provides knowledge in the field of the structure of computer image forming and processing, its processing and preservation in various formats, as well as the means of compression of graphic information. The discipline deals with the basic principles of constructing raster and vector images, their definition, the principles of implementation of hardware image playback from the point of view of the programmer, and software that should work with a large amount of data. The main types of images, the software architecture, examples of constructing graphic algorithms for coordinate transformation and the construction of three-dimensional scenes, both software and hardware calculations are considered.Item Об'єктно-орієнтоване програмування. Лабораторні роботи(ЦНТУ, 2023) Усік П. С. ; Usik P.У методичному матеріалі розглянуто теоретичні й практичні питання об'єктно-орієнтованого програмування. Основною метою є ознайомлення з ключовими концепціями об'єктно-орієнтованого програмування та навчання навичкам розробки програм за допомогою мови програмування C++. Вивчення структури класів, взаємодії об'єктів, спадкування та поліморфізму. Набуття практичного досвіду вирішення завдань програмування з використанням об'єктно-орієнтованого підходу на базі мови C++. The instructional material covers theoretical and practical aspects of object-oriented programming. The main goal is to familiarize individuals with key concepts of object-oriented programming and teach skills in developing programs using the C++ programming language. This includes studying the structure of classes, object interactions, inheritance, and polymorphism. The aim is to gain practical experience in solving programming tasks using an object-oriented approach based on the C++ language.