Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. Випуск 31. - 2018
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. Випуск 31. - 2018 by Subject "automated control system"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Перспективи використання відкритого програмного комплексу arduino для вивчення технічних дисциплін(ЦНТУ, 2018) Паладійчук, Ю. Б.; Руткевич, В. С.; Зінєв, М. В.; Лісовий, І. О.; Паладийчук, Ю. Б.; Зинев, М. В.; Лесовой, И. А.; Palyadichuk, Y.; Rutkevych, V.; Zinev, M.; Lisovoy, I.Стаття присвячена питанню підвищення рівня якості навчання технічним дисциплінам у вищих навчальних закладах освіти, за рахунок впровадження в навчальний процес апаратної платформи Arduino UNO. В статті проаналізовано сучасний стан проблеми підготовки технічних фахівців, методи їх підготовки в найбільш розвинених країнах світу, можливі напрямки вирішення існуючої проблеми за рахунок використання інноваційних методів навчання технічним дисциплінам, з використанням програмованої апаратної платформи Arduino UNO. Для обґрунтування запропонованої методики виконано порівняльний аналіз ряду популярних програмних платформ з наведеною Arduino UNO, представлено основні технічні характеристики найбільш розповсюджених платформ серед модельного ряду марки Arduino. Наводиться функціональний опис та технічна характеристики Arduino UNO, методи програмування та можливі варіанти апаратних модулів для компонування з Arduino UNO. Наведено приклади використання Arduino UNO в системах автоматичного керування та в навчальному процесі під час підготовки інженерів спеціальності «Агроінженерія», та електротехніків спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Cтатья посвящена вопросу повышения уровня качества обучения техническим дисциплинам в высших учебных заведениях, за счет внедрения в учебный процесс аппаратной платформы Arduino UNO. В статье проанализировано современное состояние проблемы подготовки технических специалистов, методы их подготовки в наиболее развитых странах мира, возможные направления решения существующей проблемы за счет использования инновационных методов обучения техническим дисциплинам с использованием программируемой аппаратной платформы Arduino UNO. Для обоснования предложенной методики выполнен сравнительный анализ ряда популярных программных платформ приведенной Arduino UNO, представлены основные технические характеристики наиболее распространенных платформ среди модельного ряда марки Arduino. Приводится функциональное описание и технические характеристики Arduino UNO, методы программирования и возможные варианты аппаратных модулей для компоновки с Arduino UNO. Приведены примеры использования Arduino UNO в системах автоматического управления и в учебном процессе при подготовке инженеров специальности «Агроинженерия», и электротехников специальности «Электроэнергетика, электротехника и электромеханика». The article is devoted to the issue of improving the quality of training in technical disciplines in higher educational institutions, due to the introduction of the Arduino UNO hardware platform. The article analyzes the current state of the problem of preparation of technical specialists, methods of their preparation in the most developed countries of the world, possible directions for solving the existing problem by using innovative methods of training in technical disciplines, using the programmable hardware platform Arduino UNO. To substantiate the proposed method, a comparative analysis of a number of popular software platforms provided by Arduino UNO has been made, the main technical characteristics of the most widely used platforms among the Arduino brand range are presented. The Arduino UNO functional descriptions and technical specifications, programming methods and possible variants of hardware modules for layout with Arduino UNO are provided. Examples of using Arduino UNO in the systems of automatic control and in the educational process during preparation of engineers of the specialty «Agroengineering» and electricians of the specialty «Power engineering, electrical engineering and electromechanics» are given. The prospects of application of this device for studying a number of technical courses are considered.