Кафедра економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики by Subject "маркетингова програма"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Ефективність маркетингової програми з використанням мережі Internet(ЦНТУ, 2023-12) Александровський, Олександр Олегович; Aleksandrovsky, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Ефективність маркетингової програми з використанням мережі Internet" Початок ХХІ сторіччя в Україні можна поєднати зі стрімким розвитком інформаційних технологій в цілому, і їх широкого використання у промисловості і бізнесі зокрема. Почали діджиталізуватися, автоматизуватися численні процеси, як у виробництві товарів, так і наданні послуг. Базовим принципом будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку при мінімальних видатках, і при цьому одним із надійних інструментів максимізації прибутку є маркетингова діяльність, яка допомагає ефективніше продавати продукт, роблячи його більш відомим, актуальним. Із світовим розвитком економіки пов'язане і зростання конкуренції, збільшення витрат на виробництво, зниження рентабельності бізнесу, саме тому підприємства все частіше почали використовувати такий засіб для здійснення своєї маркетингової діяльності як мережа інтернет, найчастіше це реклама в мережі. У наш час, кількість користувачів мережі інтернет невпинно зростає, що допомагає бізнесам відкривати і освоювати нові як цифрові, так і фізичні канали збуту, шукати нових клієнтів, розвивати і покращувати свій бізнес, тощо. Саме тому, розробка і ефективність маркетингової програми з використанням мережі internet є дуже важливим і надкорисним інструментом у арсеналі сучасного підприємства. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" The beginning of the 21st century in Ukraine can be combined with the rapid development of information technologies in general, and their wide use in industry and business in particular. Numerous processes have begun to be digitized and automated, both in the production of goods and the provision of services. The basic principle of any business is to obtain maximum profit with minimum expenses, and at the same time, one of the reliable tools for maximizing profit is marketing activity, which helps to sell the product more effectively, making it more famous and relevant. The growth of competition, increase in production costs, decrease in business profitability is associated with the global economic development, which is why companies increasingly began to use such a tool for marketing activities as the Internet, most often it is advertising on the network. Nowadays, the number of Internet users is constantly growing, which helps businesses to open and master new both digital and physical sales channels, find new customers, develop and improve their business, etc. That is why the development and effectiveness of a marketing program using the Internet is a very important and extremely useful tool in the arsenal of a modern enterprise.