Кафедра експлуатації та ремонту машин
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра експлуатації та ремонту машин by Subject "bus route"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення організації пасажирських перевезень впровадженням інформаційних технологій на автобусному маршруті №1Ц у ПП "Олікс", м. Кропивницький(ЦНТУ, 2023-06-27) Московченко, Володимир Анатолійович; Moskovchenko, VolodymyrВідображено систему підтримки прийняття рішень з питань міських пасажирських перевезень застосуванням інформаційних технологій на автомобільному транспорті. Сформульовані основні завдання такої підтримки у вигляді блок-схеми. Висвітлено питання управління інтервалами руху транспортних засобів на маршрутах за допомогою інформаційних технологій. Розроблено концептуальну систему комунікації з використанням мережі стільникового зв’язку для покращення якості обслуговування пасажирів. З’ясовано вплив організаційно-функціональної структури підприємства на якість перевезення пасажирів. В третьому розділі проведена оцінка потужності пасажиропотоку в годину пік на маршруті. Визначено коефіцієнт нерівномірності пасажиропотоку по годинах доби. Визначено основні показники маршруту. Побудовано діаграму потужності пасажиропотоку по годинах доби. Проведено розрахунок часу обороту, часу рейсу та експлуатаційної швидкості транспортного засобу та кількість транспортних засобів на маршруті. Проведено також розрахунок капіталовкладень на впровадження інформаційної технології GPS Transport Control та техніко-економічний ефект. The decision-making support system for urban passenger transportation using information technologies in road transport is reflected. The main tasks of such support are formulated in the form of a block diagram. The issue of managing vehicle movement intervals on routes with the help of information technologies is highlighted. A conceptual communication system has been developed using the cellular network to improve the quality of passenger service. The impact of the organizational and functional structure of the enterprise on the quality of passenger transportation has been clarified. In the third section, an assessment of the capacity of passenger traffic during the peak hour on the route was carried out. The coefficient of unevenness of the passenger flow by hours of the day was determined. The main indicators of the route are determined. A diagram of the capacity of the passenger flow by hours of the day has been constructed. The turnover time, flight time and operating speed of the vehicle and the number of vehicles on the route were calculated. The calculation of capital investments for the introduction of GPS Transport Control information technology and the technical and economic effect was also carried out.